آموزش ASP.net nuke

10 / 10
از 1 کاربر

کمپانی Microsoft  بعد از تولید چند cms آماده و وجود رقیب برای خود در زمینه طراحی سایت ، اقدام به طراحی برنامه ایی ساده و آماده برای طراحی سایت نمود.

ASP.net nuke چیست

البته این کمپانی که سازنده و ایجاد کننده برنامه و زبان برنامه نویسی تحت وب  ASP.net  می باشد، cms آماده ایی رائه نمود و نام آن را ASP.net nuke  نامید. البته نام دیگری که طراحان سایت در ایران به آن اختصاص دادند " دات نت نیوک " (DotNetNuke ) بود.

 Asp.net nuke  یک سیستم مدیریتی برای محتوا وب سایت ها می باشد. یک cms آماده می باشد که کمپانی ارائه دهنده آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. در طراحی سایت برای راحتی و سریع تر بودن ایجاد سایت از این cms های آماده استفاده می کنند. در طراحی سایت حرفه اییاستفاده از این سیستم های مدیریت محتوا زیاد کارایی برای ما نخواهد داشت، زیرا ما قدرت افزودن ابزار های مختلف را به آن نداریم.

زبان ASP.net  امروزه قوی ترین زبان و برنامه برای طراحی سایت می باشد، که طراحی سایت اصولی و طراحی سایت حرفه ای به وسیله این برنامه و زبان برنامه نویسی، نوشته می شود. و کمپانی ماکروسافت که تحت شعاع امر رقابت با شرکت های رقیب تصمیم به نشر نسخه ایی آماده برای طراحی سایت نمود، همیشه در کنار این برنامه، هشدارهایی نسبت به اینکه نقص ها و کمبود هایی در این cms  های آماده برای طراحی سایت وجود دارد، به کاربران خود داده است.

پس با توجه به این مسائل، بهترین راه و حرفه ایی ترین راه را برای طراحی سایت های خود بهتر است استفاده نماییم.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده