آنالیز سایت بیتوته

10 / 10
از 1 کاربر

حوزه فعالیت:

یک سایت خبری، سرگرمیست که در طی زمان کوتاهی از محبوبیت خاصی برخوردار شد علت این موضوع کاملا واضح است چرا که سایت های خبری وسرگرمی  اکثر جمعیت کاربران را به سمت خود جذب می کنند. این دست از سایت ها به دلیل داشتن آخبار و اطلاعات جدید تعداد بازدیدکننده ثابت زیادی دارند.

Administrator\files\UploadFile\آنالیز سایت بیتوته.png

سئو سایت بیتوته:

سایت بیتوته از سئو مناسبی برخوردار است و بیشتر تکنیک هایی که در سایت های دیگر چشم پوشی شده است در این سایت اعمال شده است. همچنین این سایت از نظر تولید محتوا هدفمند است و کاربران زیادی از طریق کلمات کلیدی جذب می کند. هر چند برخی از کاربران بلافاصله بعد از ورود به سایت آن را ترک می کنند که باعث افزایش Bounce Rate این سایت شده است. بنظر میرسد برای سیستم مدیریت این سایت از نرم افزار جوملا استفاده شده باشد.

در این وب سایت در کد نویسی قالب مشکلی دیده نمی شود و با توجه به مناسب بودن طراحی سایت بیتوته وبمستر نیازی به استفاده از تکنیکهای ajax  نداشته است.

Google Rank:

این سایت دارای پیج رنکینگ 3 می باشد که علت نوپایی این سایت می باشد اما رتبه الکسای سایت بیتوته در ایران 18 و در جهان 1155 می باشد که آمار مناسبی است. در حال حاضر این سایت 154000 صفحه ایندکس شده در گوگل دارد.

بر اساس ارقام نشان داده شده بیش از 50% کاربران این سایت بانوان خاندار می باشند.

طراحی و گرافیک:

طراحی سایت با هدف سایت کاملا هم خوانی دارد به طوری که اطلاعات مورد نیاز کاربر به آسانی قابل دسترسی است. اختصاص دادن بخشی برای اخبار و نرخ طلا، ارز، موبایل و ...عملی هوشمندانه برای جذب کاربران دائمی است.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده