آنالیز سایت نت برگ

2 / 10
از 9 کاربر

تحلیل سایت netbarg.com

حتما نام سایت های تخفیفان و نت برگ به گوشتان رسیده است. این سایت ها در زمره سایت های خرید گروهی هستند. و هرکدام مدت زیادی است که در این زمینه فعالیت میکنند. در این قسمت از  مقالات شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم سایت نت برگ ویا netbarg را برای شما عزیزان تحلیل و آنالیز کنیم.

Administrator\files\UploadFile\net barg.png

حوزه فعالیت:

در سایت های خرید گروهی مانند نت برگ سیاست شان به گونه ای است که  به چندین فروشنده پشنهاد میکند که محصولات خود را با درصد بالایی بفروشند و خود سایت با تبلیغات گسترده و با استفاده از این تخفیف بالا حس نیاز به کالا را در آن ها به وجود میاورد و کاربران را به خرید از فروشنده ها ترغیب میکند. و به همین علت معامله ی سه سر سود می شود.

سئو سایت نت برگ:

مشخص است این سایت اهمیت زیادی به  سئو نداده است و بیشتر به  تبلیغات اینترنتی توجه کرده اند. خوب علت آن است که در قالب سایت نت برگ در خروجی کد های HTML اختلالاتی وجود دارد و کد های HTML برای کامنت ها در خروجی صفحه وجود دارد و به علاوه دستورات CSS در داخل صفحه قرار گرفته است همچنین سایز تصاویر در صفحه مشخص نیست که تاثیر منفی بر سرعت  لود شدن سایت گذاشته است و همه ی این ها مشکلاتی برای سئو سایت نت برگ بوجود آورده است.

اما در شبکه های اجتماعی از خود فعالیت خوبی نشان داده است.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ 3 میباشد که به معنای آن است این سایت تقریبا نوپ است و مدت زمان زیادی از طراحی سایت آن نگذشته است. همچنین در الکسا رتبه 12904 را دارد.

گرافیک و طراحی سایت:

اما در گرافیک سایت و چیدمان آن سلیقه خرج شده است و از ترکیب رنگ مناسبی برای جلب کاربران در طراحی سایت استفاده شده است. در مقاسه با رقیبان میتوانید این موضوع را به خوبی ببینید.

نکات بهبود بخش:

این سایت در کلمات کلیدی از رقبای خود قوی تر عمل کرده است اما باید در گروه بندی ها ضعف هایی برای سئو وجود دارد. بهتر است بازدیدکننده گان هدفمند هدایت شود.

در هنگام تولید محتوا بهتر است از متن بیشتری استفاده کنند.

به تمامی تصاویر alt attribute اضافه شود.

متا تگ  description را تقویت کنند.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده