آنالیز سایت پیوند ها

10 / 10
از 1 کاربر

حوزه ی فعالیت :

 این طراحی سایت در سال 2010 بعنوان جایگزینی برای صفحه فیلتر ایجاد شد و سایت هایی فیلتر شده به این سایت فرستاده می شوند. سایت پیوند ها راه اندازی شد تا سایت های فارسی جای سایت های خارجی را بگیرد. این سایت دارای موتور جستجو کننده قوی نیست بلکه بر روی سایت های پیشنهاد شده  جستجو می کند.

Administrator\files\UploadFile\peyvandha.png

سئو سایت پیوندها:

این سایت بازدید خود را از طریق صفحات و سایت های فیلتر شده  بدست می آورد و هیچ بازدیدی بمنظور سئو و بحث های مربوط به آن ندارد و سوی دیگر این سایت نه مطالب مفید و آموزش دهنده ارائه می دهد و یا محصولی به فروش میرساند. همچنین دستور CSS در داخل سایت ایجاد و تعریف شده است در صورتی که باید در یک فایل خارجی قرار بگیرد. در دستور ها و وکد های نوشته شده به زبان HTML دارای خطا هایی می باشند. این سایت دارای نقشه سایت و کلمات کلیدی نمی باشد. این سایت را بیشتر از نمی توان از جنبه سئو آنالیز کرد زیرا هدفی فرهنگی و غیر از درامدزایی دارد.

Google Rank:

این سایت در الکسا رتبه جهانی 1723 و در ایران رتبه 30 را دارد و  گوگل رنک آن 4 می باشد البته این سایت دچار افت شدیدی از تابستان تا به امروز داشته است چرا ه درتابستان رتبه 4 الکسا را در ایران داشته است. این سایت 17 % بازدید خود را از طریق جستجو در موتور گوگل به دست می آید اما به طور دقیق نمی توان مشخص کرد که چه مقدار از این آمار به طور مستقیم این سایت را جستجو کرده اند و چه مقدار از این آمار افرادی است که با جستجو به صفحه فیلترینگ  فرستاده می شوند. بیشتر افرادی که سایت پیوند ها را در گوگل جستجو می کنند بعد از ابز شدن صفحه پیوند ها به سایت tala.ir رجوع می کنند علت تغییرات قیمت طلا و ارز و  فیلترینگ  صفحاتی که در این زمینه فعالیت می کنند. در هنگام بررسی این سایت به نکته جالب دیگری که برخورد کردیم  بازدید از سایت پیوند ها به غیر از ایران ازسمت کشور های انگلیس و امریکا نیز صورت گرفته است .

گرافیک و طراحی سایت :

در صفحه نخست این طراحی سایت تصاویر بزرگی نمایش داده می شود که این موضوع برای یک سایت مرجع و یا یک سایت وب دایرکتوری نمره منفی محسوب می شود. در بالا سایت یک نوار مشکی رنگ وجود دارد که منو را در آن تعبیه کرده اند این منو ها به صورت باز شوند هستند و دسترسی به سایت ها را مشکل می کند با این حال از نظر کاربردی و دسترسی به منو ها از وضعیت خوبی  دارد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده