آیا درج تاریخ در HEO موثر است؟

3 / 10
از 2 کاربر

شاید به این نکته در مراجعه به وب سایت ها برخورد کرده اید، که به سایتی مراجعه نمایید و نیاز داشته باشید که تاریخ درج مطلبی را بدانید، و بدانید که در چه روز و ساعتی این پست یا خبر، درج و نگارش شده، که البته بعضی از این وب سایت ها دارای تاریخ درج مطلب بودند و برخی دیگر این تاریخ را نداشتند. مسلما در صورت نداشتن تاریخ و زمان درج پست، چون نتیجه مورد نظر برای شما مطلوب نبوده است، ساده از آن وب سایت گذشته اید.

بیشترین کارایی که درج تاریخ در وب سایت ها دارد، در وب سایت های خبری می باشد، که نکته مهمی برای جذب و جلب نظر مخاطبان آنها می باشد.

پس سعی کنید برای داشتن HEO  بهتر، در اینگونه سایت ها حتما از درج تاریخ استفاده نماییم.

البته در تمام سایت ها درج تاریخ، و زمان برای پست ها و اخبار، نکته موثر برای HEO سایت می باشد. البته می توان در تعداد خاصی از مطالب سایت نیز از آنها استفاده نکرد.

مزیت دیگری که درج تاریخ برای مطالب و اخبار قرار گرفته در سایت دارد، این می باشد که نشان می دهد آخرین بار در چه تاریخی مطالب سایت ما بروزرسانی شده است، و نشان می دهد که سایت ما فعالیت خود را هر روز انجام می دهد. در طراحی سایت و بهینه سازی سایت این مزیت می تواند نکته موثری برای جذب مخاطبان به مطالب وب سایت ما باشد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده