آینده بازاریابی اینترنتی: ویدئوی آنلاین

10 / 10
از 1 کاربر

هنگامی که صحبت از بازاریابی آنلاین می شود بسیار بر روی تلفن همراه، جستجو، و بازاریابی اجتماعی تمرکز می کنند. اما غول بازاریابی اینترنتی ، ویدئو است. ویدئو تمام بخش های کمپین بازاریابی اینترنتی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: ویدئو در تلفن همراه، ویدئو در شبکه های اجتماعی، ویدئو در جستجو ها، ویدئو در طبقه بندی آنلاین و حتی ویدئو در وب سایت شما. کلید موفقیت ویدئو است.

آینده بازاریابی اینترنتی: ویدئوی آنلاین

در واقع شما به سادگی نمی توانید در طراحی سایت خود از ویدئو چشم پوشی کنید اگر هدف شما ارتباط با مشتری است. طبق آماری که از ایالات متحده آمریکا به دست آمده است:

• 64% مصرف کنندگان در آمریکا دارای گوشی هوشمند هستند

• 86.8 میلیون مصرف کننده آمریکایی در سال 2014 در گوشی هوشمند خود یک ویدئو مشاهده کرده اند.

• تا سال 2017، 74% از ترافیک کل اینترنت، مربوط به ویدئو خواهد بود.

• 90% مشتریان، ویدئو آنلاین تماشا می کنند.

محتوای ویدئو

به گفته فلیپ ایمه، کارشناس ملی فروش خودرو، خریداران بالقوه به دنبال کسب اطلاعات هستند. ویدئو یک رسانه موثر به منظور این کار است. همه خریداران ابتدا در مورد خرید خود تحقیق می کنند. ویدئو به آنها این امکان را می دهد تا راحت تر به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

بنابراین توصیه می شود در انتخاب محتوای ویدئو خود دقت کنید. مثلا ویدئو های آموزشی مانند آموزش نصب برنامه و یا آموزش تعمیر، مناسب به نظر می رسند.

معیارهای ویدیوئی

بعد از انتخاب نوع ویدئو، گام بعدی تعیین بهترین معیار برای دستیابی به موفقیت است. گزینه های بسیاری برای دنبال کردن ویدئو وجود دارد. بنابراین فروشندگان باید بر روی معیارهای کلیدی برای موفقیت کمپین خود تمرکز کنند.

به گفته Phil Sura، کارشناس فروش، "معیار های کلیدی شامل تعداد بازدیدهای جزئی، درصد بازدیدهای تکمیل شده و کلیک شدن از یک منبع خارجی مانند یوتیوب خواهد بود. به منظور اطلاع از پیشرفت و یا کاهش موفقیت، به متوسط کلیک بر روی تمام محتویات هر ویدئو توجه کنید. اگر شما برخی از این معیارها را دنبال کنید، قادر به شناسایی روند موفقیت وتعیین محل مناسب برای سرمایه گذاری بیشتر در آن خواهید بود. "

توسعه ویدئو

فرقی نمی کند که شما چه محتوایی برای ویدئو خود ارسال می کنید و یا چگونه آن را پیگیری می کنید، اگر هیچکس از ویدئو شما بازدید نکند، فیلم شما موفق نخواهد بود. بنابراین فروشندگان به یک استراتژی برای ترویج و توسعه محتوای خود نیاز دارند.

Phillip Aime اذعان داشت: " هنگامی که نمایندگان دارای محتوای ویدئویی با کیفیت هستند، باید بدانند این تنها زمانی موثر است که مشتریان از وجود این محتوا اطلاع داشته باشند. تلوزیون هنوز هم بهترین راه اطلاع رسانی است. اما تاثیر آن حدود 40% افزایش می یابد زمانی که یک پیام آنلاین سازگار نیز همراه تبلیغات تلوزیونی باشد. به نظر من استفاده از این دو روش به دنبال هم برای جلوگیری از هدر رفتن پول و سرمایه، بسیار هدفمند خواهد بود. با این روش بازار تا مدت زیادی پایدار خواهد ماند و فروشندگان، بازدید های وب و اجتماعی از محتوای ویدئویی خود را بسیار با ارزش خواهند دید."

ادغام بازاریابی ویدئویی

ویدیو آنلاین یک راه موثر برای ارتباط با مصرف کنندگان است، در واقع احتمال خرید در مصرف کنندگانی که ویدیو را تماشا می کنند نسبت به مشتریانی که ویدئو را ندیده اند، 1.81 برابر بیشتر است. با این حال به منظور فهم دقیق پتانسیل ویدئو، فروشندگان نیاز به یک طرح بازاریابی یکپارچه دارند که شامل تمام بازاریابی آنها، هر دو آنلاین و آفلاین باشد، نه فقط یک طرح بازاریابی ویدیویی.

به منظور ادغام کل بخش های بازاریابی با بازاریابی ویدئویی Phillip Aime توصیه می کند، "اول، فروشندگان نیاز به داشتن یک نگاه، احساس و پیام مداوم در سراسر پلت فرم تبلیغاتی خود دارند. دوم، آنها نیاز به یک استراتژی آنلاین در موقعیت خود دارند. پیگیری پیام ها در تمام رسانه ها ضروری است! این امر از نام تجاری فروشنده محافظت می کند و باعث ترویج آن می شود! با استفاده از تلویزیون و بازاریابی ویدئویی، ارزش ابقاء فروشنده، نرخ تبدیل و ترافیک به سایت همگی افزایش می یابند. به یاد داشته باشید، تلویزیون برای آموزش استفاده می شود در حالی که ویدئوهای آنلاین به منظور اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرند. "

وی افزود: "ادغام در سراسر سیستم عامل حیاتی است، و به منظور دستیابی به آن، شما باید در پیام رسانی مداوم و حفظ برند خود موفق باشید."

بهینه سازی ویدئو برای موبایل

اگر شما فیلم های خود را به خوبی ترویج دهید، مصرف کنندگان به تماشای آنها می پردازند. و از آنجایی که خریداران تلفن همراه سه برابر بیشتر از خریداران رایانه احتمال دارد به بازدید از ویدئو بنشینند. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از، از دست رفتن این تعداد مشتری، ویدئو های خود را برای تلفن های همراه بهینه سازی کنید.

موفقیت ویدئوی آنلاین

شکی نیست که ویدیو های آنلاین به طور بالقوه برای رشد ترافیک وب سایت شما و افزایش فروش موثر هستند، اما باید به درستی انجام و تهیه شوند.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله طراحی سایت متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی