اشتباهات رایج در لینکدین

10 / 10
از 1 کاربر

حال در این مقاله از طراحی سایت می خواهیم به شما اشتباهات رایجی که کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین انجام می دهند را به شما تذکر دهیم و شما را به سمت استفاده بهتر از لینکدین سوق دهیم.

لینکدین (LinkedIn) یک شبکه اجتماعی می باشد که پایه اساس آن برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری می باشد.

در این شبکه اجتماعی ( لینکدین )  ما باید فقط به معرفی تجارت خود بپردازیم و در این شبکه از گذاشتن مطالب شخصی خودداری نماییم.

حال در این مقاله می خواهیم به شما اشتباهات رایجی که کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین انجام می دهند را به شما تذکر دهیم و شما را به سمت استفاده بهتر از لینکدین سوق دهیم.

اشتباه اول: پروفایل های ناقص و گنگ

اگر شما اطلاعات پروفایل خود را در لینکدین به صورت ناقص و مبهم پر نمایید، به کسانی که قصد همکاری با شما را دارند این نکته را تذکر می دهید که انسان بی دقتی هستید! پس سعی نمایید مطالب را در مورد کار خود به طور کامل و واضح توضیح دهید.

اشتباه دوم: قرار دادن عکس نا مناسب

اگر می خواهید یک عکس برای پروفایل خود در لینکدین قرار دهید، بهتر است در یک لباس رسمی و اداری عکسی تهیه نمایید و آن را بر روی پروفایل لینکدین خود قرار دهید. ضمنا عکسی که مربوط به کار شما و لگوی کار و تجارت شما نیز می تواند عکس مناسبی برای پروفایل لینکدین شما باشد.

اشتباه سوم: ارتباط سریع تجاری بعد از لینک شدن با شخص دیگر ( دوستان در لینکدین )

این یک نکته مهم در تجارت می باشد که ابتدا سعی کنید ارتباط قوی با مشتریان و همکاران برقرار نمایید و سپس به آنها پیشنهادات همکاری خود را اعلام نمایید.

اشتباه چهارم: درج اطلاعات غلط و دروغ

هرگز قصد بزرگنمایی زیاد و استفاده از تبلیغات غلط را برای کار خود در لینکدین نداشته باشید. زیرا با توجه به گستردگی ارتباطات در شبکه های اجتماعی، خیلی زود دروغ شما و بزرگنمایی شما بر ملا خواهد شد.

اشتباه پنجم: تجاربیات و سابقه کاری خود را حتما درج نمایید.

بسیاری از کاربران در لیندکین بخش تجربیات و سابقه کاری خود را خای می گذارند و این یک اشتباه بزرگ می باشد. زیرا درج تجربیات و سابقه کاری می تواند باعث اعتماد بیشتر به شما و کسب و کارتان شود.

اشتباه ششم: اطلاعات را با تاخیر زیاد بر روی پروفایل قرار ندهید.

بروزرسانی مطالب پروفایل و درج مطلب جدید با فاصله زمانی کم می تواند پویا بودن کار شما را نشان دهد و افراد بیشتری میل به همکاری با شما خواهد داشت. زیرا از شما حرکت و جنب و جوشی را که، نشان از تلاش شماست به آنها انتقال می دهد.


اشتباه هفتم: ارسال پست های فراوان

البته نکته قبل را زیاد تکرار کردن می تواند اشتباه بزرگی باشد. زیرا ارسال بیش از یک پست در هر روز نیز می تواند باعث آزار سایر دوستان باشد.


اشتباه هشتم: تمام درخواست ها را بی درنگ پاسخ مثبت ندهید.

بهترین کار برای قبول درخواست های دوستی کمی تامل و تحقیق در مورد شخص ناشناس می باشد. زیرا ممکن است در روزهای آینده باعث آزار و حتی ضد تبلیغ علیه شما شود.

اشتباه نهم: ارسال هرزنامه

سعی کنید هرگز برای کسانی که زیاد با انها ارتباط ندارید از طریق لینکدین اطلاعات ارسال ننمایید زیرا بدون خوانده شدن ممکن است پاک شود و لینکدین شما را به عنوان یک هرزنامه در نظر بگیرد.


اشتباه دهم: ارسال نظرات و پست های منفی و ضد انسانیت

همیشه به خاطر داشته باشید شخصیت خود را با درج مطلبی ناخوشایند زیر سوال نبرده و با مطالبی که باعث بی احترامی به شخصی خاص و یا نژادی خاص می باشد باعث ناراحتی آنها نشوید.

اشتباه یازدهم: خودخواهی

خودخواهی را کنار گذاشته و همیشه انتظار نداشته باشید فقط مطالب شما خوانده شود و پاسخ داده شود، سعی کنید به مطالب دوستان خود نیز حتما پاسخ داده و برای آنها نیز نظر بگذارید.

اشتباه دوازدهم: لینک ندادن به سایت شرکت

با قرار دادن لینک سایت شرکت ضمن کسب اعتبار برای سایت شرکت، معرفی بهتری برای کار خود در لینکدین انجام داده ایم.


اشتباه سیزدهم: فرض اینکه لینکدین نیز مانند فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی می باشد، اشتباه بسیار بزرگ می باشد.

هرگز شبکه اجتماعی لینکدین را با سایر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک ، اینستاگرام و... اشتباه نگیرید و از درج عکس های شخصی و گردشی و مطالبی که در زمینه روابط عاطفی می باشند در این شبکه خوددراری نمایید. زیرا لینکدین بر پایه روابط تجاری بنا شده است و هدف آن درج اطلاعات تجاری می باشد.

نتیجه مقاله اشتباهات لینکدین:

لینکدین جایی برای ارتباط با همکاران و شرکای تجاری بیشتر می باشد و برای رسیدن به بازاریابی اینترنتی و داشتن مشتریان بیشتر و همچنین افزایش فروش! پس هرگز آن را با سایر شبکه های اجتماعی اشتباه نگیرید.

لطفا نظرات خود را در مورد شبکه اجتماعی لینکدین، با شرکت طراحی سایت مبنا در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
مهربون : موافق
3 0
واقعیت بود و شیرین بود