افزایش محتوا بازاریابی لینکدین

10 / 10
از 1 کاربر

LinkedIn: وزن زیاد بازاریابی محتوای B2B

LinkedIn به یک پلت فرم بازاریابی محتوای B2B تبدیل شده است. کسب پلت فرم SlideShare و توسعه پلت فرم پالس آن برای محتوا طولانی، بیانگر این است که آن به صورت جدی به بازاریابی محتوا پرداخته است. من تصمیم گرفتم نگاهی به آنچه داده، در مورد وضعیت بازاریابی محتوا در LinkedIn در اختیار ما می گذارد و محتوایی که به بهترین نحو کار می کند، بیاندازم.

قدرت LinkedIn

برخی از این آمار را در نظر بگیرند.

با تقریبا 350m عضو، پلت فرم در حال حاضر ترافیک اجتماعی بیشتری را برای همکاری وب سایت ها نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی ترکیب شده، ایجاد می کند. به عنوان یک نتیجه، 94٪ بازاریابان B2B در حال حاضر محتوا را بیش از هر شبکه دیگر از طریق لینکدین توزیع می کنند.
کلید موفقیت LinkedIn توانایی آن در ارائه راهنمایی ها و کنترل مشتریان است.

افزایش محتوا بازاریابی لینکدین

در بررسی 2013 بیش از 65 درصد از شرکت های مورد مطالعه، اذعان داشتند که مشتری یا مشتریان خود را از LinkedIn به دست آورده اند. بنابراین LinkedIn فقط برای بالا بردن سطح آگاهی نام تجاری و ایجاد مخاطب نیست بلکه در مورد نسل راهنما و تغییرات است.

محتوای LinkedIn باعث ایجاد اشتراک گذاری ها و اشتغال می شود

پست های طولانی در شبکه پالس LinkedIn از طریق تاثیر گذارها به طور معمول بیش از 25000 بازدید، 300 لایک و بیش از 200 نظر به دست می آورند. علاوه بر این، در یک روز معمولی نزدیک به 4 میلیون نفر از SlideShare لینکداین بازدید می کنند و 13000 قطعه جدید بر محتوای آن اضافه می کنند. SlideShare مسلما بزرگترین جامعه به اشتراک گذاری محتوای حرفه ای در جهان است. ترکیب دو پلت فرم، دسترسی گسترده ای برای بازاریابان محتوای B2B فراهم می کنند.

داده های BuzzSumo نشان می دهد که پست های با ارزش می توانند صدها هزار اشتراک به دست بیاورند و بسیاری از پست ها بیش از 10000 اشتراک داشته باشند. این ها سطوح تقریبا خاصی از اشتغال در دنیای بازاریابی B2B هستند.

چه محتوایی در LinkedIn کار می کند؟

لیست پست ها

هنگامی که به بیشتر فرمت پست های به اشتراک گذاشته شده در شبکه پالس LinkedIn نگاه می کنیم، متوجه می شویم که پست های لیست وار بهترین عملکرد را دارند و پست های اطلاعات ترسیمی بدترین ها هستند.

افزایش محتوا بازاریابی لینکدین

محتوای دارای بین 2000 تا 3000 کلمه

با وجود یک پلت فرم محتوای طولانی، به نظر می رسد که محتوای بیش از 3000 کلمه از نظر به اشتراک گذاشته شدن در شبکه پالس ضعیف تر عمل می کنند. پست های کوتاه کمتر از 1000 کلمه نیز عملکرد خوبی ندارند. طول محتوای ایده آل بین 2000 و 3000 کلمه است.

افزایش محتوا بازاریابی لینکدین

راهنمایی و مشاوره در مورد چگونه موفق شدن

بسیاری از مردم به دنبال راهنمایی و مشاوره توسعه شغلی و مشاوره در امر طراحی سایت و محتوای سایت هستند. آنها همچنین برای به اشتراک گذاشتن محتوایی که در بردارنده توصیه های عملی برای کمک به موفقیت بیشتر است، اشتیاق دارند. کلمه "موفقیت" مهم است، برای مثال به پست زیر نگاه کنید.

چهار پست بالا به طور متوسط بیش از60000 بار به اشتراک گذاشته شده اند. همه آنها کلمه "موفقیت" یا "موفق" را در عنوان خود دارند و همه آنها پست هایی هستند که به شما وعده کمک به موفقیت بیشتر را داده اند.

افزایش محتوا بازاریابی لینکدین

استراتژی و راهکارها

پست های در مورد استراتژی و راهکار در LinkedIn به خوبی عمل می کنند.در زیر چند نمونه بیان شده است. توجه کنید که پست برتر، ترکیبی از هر دو پست لیست وار و پست راهکار است.

افزایش محتوا بازاریابی لینکدین

انتشار در اوایل هفته

محتوایی که در اوایل هفته منتشر می شوند تمایل به اشتراک بیشتری دارند. در حالی که جمعه روز خوبی برای انتشار نیست، جای تعجب است که محتوایی که در آخر هفته منتشر شده، هر شنبه و یکشنبه در LinkedIn نسبتا خوب عمل می کند.

افزایش محتوا بازاریابی لینکدین

خلاصه

اگر می خواهید برای افزایش محتوا بازاریابی لینکدین انجام دهید ، داده ها نشان می دهند که:

• لیست پستها از لحاظ اشتراک گذاری بهتر عمل می کنند
• اطلاعات ترسیمی ضعیف عمل می کنند
• محتوا بین 2000 و 3000 کلمه ایده آل است
• توصیه های عملی برای موفقیت نقش خوبی دارند
• محتوای راهکارها و استراتژی ها خوب کار می کنند
• محتوایی که در اول هفته منتشر می شوند بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند

 نوشته شده توسط: Steve Rayson

ارسال نظر و نظرات ثبت شده