امکانات نرم افزار CRM

10 / 10
از 1 کاربر

می توان  گفت دغدغه هر سرمای گذار، شرکت و دیگر سازمان های اقتصادی افزایش فروش می باشد. یکی از راه های افزایش فروش و پشت سر گذاشتن دیگر رقبا، ارتباط به موقع با مشتری مناسب ترین و تاثیر گذار ترین راه ممکن میباشد. لذا این امر موجب کاهش سایر هزینه های موجود می باشد پس عملی دو سر سود است. برخی از امکاناتی که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می کند عبارت است از:

Administrator\files\UploadFile\Online-CRM1.jpg

فروش مکانیزه:

این امکان باعث هماهنگی و برنامه ریزی قرارداد های کاری ما بین مشتریان، تیم فروش و دیگر همکاران سازان میشود و به سرعت کار های مهم و ضروری را فهرست میکند، صورت حساب الکترونیکی تهیه و ارسال می کند و داده های مشتریان را به طرق مختلف از پایگاه داده دریافت می کنند. همچنین از اقدامات و عملیات گزارش ایجاد می کند و قادر به تهیه ی گزارش از عملکرد کارمندان است.

بازاریابی مکانیزه:

این امکان باعث می شود فاصله میان سازمان با مشتری را از بین ببرد به طوری که بازاریاب با استفاده از شبکه های اینترنتی در بازار جهانی قرار گیرد و از نیاز های مشتریان آگاه شود و عکس العمل مناسب و سریع از خود نشان دهند. همچنین دسته بندی های مختلف برای مشتریانی با نیازهای گوناگون ایجاد کنند و بر اساس همان نیاز ها به نظر سنجی، گفتگو و حتی ارسال هدایایی در مراسم خاص بپردازند.

استراتژی فروش:

از مهمترین وظایف مدیر ارشد ارائه استراتژی مناسب برای فروش و کسب آمار و اطلاعات از میزان تحقق و صورت پذیری استراتژی است. مدیر ارشد با استفاده از این سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قادر خواهد بود استراتژس خود را در سیستم قرار دهد و خود سیستم از میزان تحقق استراتژی گزارش تهیه می کند و برای انجام کار های دیگر زمان بخرد.

خدمات مشتریان:

ابزار CRM همه ی اطلاعات اعم از خواسته ها، مشکلات وکارهایی که برای مشتری به عمل انجامیده است را در خود ثبت می کندو تجربه موفقیت و عدم موفقیت همه ی افراد و اجزا سازمان برای همه کارمندان قابل روئیت می باشد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
mostafa :
0 0
ممنون از زحمات شما دوستان عزیز.موفق باشید