بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !

10 / 10
از 1 کاربر

بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !

بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است ! محتوای عالی به تعریف یک سازمان و اتصال آن به مشتریان بالقوه و شرکا کمک می کند- اما در ابتدا، باعث تعامل آن با مخاطبان می شود.

من یک استاد زبان انگلیسی دانشگاه هستم و به یک نویسنده حرفه ای تبدیل شده ام، بنابراین به جرات می توانم بگویم که بخش اعظم زندگی حرفه ای خود را صرف فکر کردن برای نوشتن کرده ام. من به خوبی از سختی نوشتن یک متن خوب آگاهی دارم. برای ایجاد محتوای خوب ، من نویسندگان را به تمرکز بر روی دو اصل اساسی تشویق می کنم: نوشتن برای مخاطبان خود ، و تجدید نظر در پیش نویس.

برای مخاطبان بنویسید

محتوای خوب برای مخاطبان آن دارای ارزش است. این ارزش، چه آموزنده باشد، چه قانع کننده و یا سرگرم کننده، همان چیزی است که الهام بخش خوانندگان برای به اشتراک گذاشتن یک مقاله یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن سازمان است. موثر ترین راه برای نوشتن مطالبی که ایجاد ارزش برای مخاطبان می کند تمایل به خدمت صادقانه برای خواننده است.

مانند نویسندگان، ما نیز معمولا سرمان در کار خودمان است. این قابل فهم است: کشف آنچه که ما بدون اضافه کردن المان های دیگر به موضوع در حال تلاش برای گفتنش هستیم به اندازه کافی سخت است. اما ایجاد محتوا فقط شامل بیان نیست بلکه یک عمل ارتباطی است.

مخاطبان، در هنگام نوشتن مطالب فوری یک عنصر خیلی مهم هستند. نویسنده و پیام مطلب باید تابع مخاطب باشند به این معنا که هر دو نویسنده و پیام باید برای خدمت به نیاز خواننده شکل پیدا کنند. پیام می تواند بدون از دست دادن مخاطب خود چالش برانگیز و یا بحث برانگیز باشد اگر از منظر مخاطب گرا نوشته شده باشد.

برای حفظ مخاطبان خود، در پیش نویس خود تجدید نظر کنید

برای بسیاری- از جمله برای من - تلاش برای فکر کردن از دیدگاه خواننده (بازدید کنندگان) هنگام نوشتن پیش نویس اولیه خیلی لازم است. به همین دلیل، برای نویسندگان موفق، اهمیت مشاهده و تجدید نظر، مساوی با تهیه پیش نویس است.
منظور از تجدید نظر، غلط گیری از متن نیست(هر چند که این موضوع نیز مهم است ). منظور تجزیه و تحلیل استراتژی بلاغی یک مقاله از نظر خواننده و توجه به این موضوع که چگونه یک بخش، پاراگراف، جمله و هر کلمه می تواند برای مخاطب بهتر به نظر بیاید.

حقیقت این است که حتی جالب ترین محتوا نیز روی لبه چاقو قرار دارد: همان اینترنت شگفت انگیزی که خوانندگان را برای خواندن مقاله شما را از سراسر جهان جمع می کند، پر از چیزهای دیگر برای خواندن و تماشا کردن است، و حواس مخاط ب را به صورت واضحی پرت می کند . مهم نیست که محتوای یک قطعه چقدر با ارزش است، اگر مشخص نباشد، مبهم، و یا دارای اطناب باشد، خواننده خود را از دست می دهد.

بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !

در تجدید نظر برای مخاطبان خود راهنمایی ارائه دهید

من چک لیست زیر را برای کمک به نویسندگان برای تجدید نظر در کار خود آماده کرده ام. در حالی که "نوک کوه یخ" کلیشه ای به نظر می رسد، این پیشنهادات به توسعه طرز فکر مخاطبان درباره نوشتن بسیار مشکل محتوای خوب کمک خواهد کرد.

1. بازگشت مقیاس گذاری را در نظر بگیرید. نتایج بسیاری از پست ها دارای جزئیات کمتر و کلیات بیشتر هستند. به جای 10 راهنمایی، شاید بهتر است 5 تا از بهترین ها را انتخاب کنید و از فضای اضافی برای بیان شواهد، مثالها، یا جزئیات استفاده کنید.

2. آرایش مقاله را بررسی کنید. آیا نکته اصلی این مقاله به وضوح در جایی قرار دارد که به راحتی قابل جستجو کردن باشد؟ بهترین محل برای نکات اصلی مقاله در پایان مقدمه است. محل های خوب دیگر برای نکات اصلی در آغاز و پایان آن است. (هشدار به موقع : مقالاتی که نکات اصلی را در پایان قطعه ذخیره می کنند باید مواظب سازمان دهی زیرین باشند.) آیا نکات تابع در موثر ترین نظم قرار گرفته اند، و یا بهتر است دردنباله های مختلف برای خواننده قرار بگیرند؟

3. ترتیبی از پست های واضح اضافه کنید. سرفصلها بزرگ هستند، اما جایگزین جملات سرفصل که در بر دارنده موضوع پاراگراف هستند، نمی شوند. چگونگی ارتباط هر جمله بر جمله قبل و بعد آن را نیز در نظر بگیرید.. آیا استفاده از کلماتی چون "علاوه بر این،" "بنابراین،" و یا "از سوی دیگر" برای خواننده مفید است؟

4. هنگام استفاده از نظر خوانندگان، مراقب باشید. عباراتی مانند "اکثر مردم موافق هستند که ..." و یا "همانطور که همه ما می دانیم ..." بیشتر شبیه ایجاد یک فاصله بین خواننده و نویسنده است تا ایجاد یک اجماع. "شما" پر مخاطره ترین ضمیر برای استفاده است، زیرا اغلب در متن هایی استفاده می شود که بیانگر این است که خواننده چه کاری باید انجام دهد و یا نویسنده چه انتظاری از او دارد.

5. قبل از رفتن به مرحله ویرایش، پیش نویس را سه بار دیگر از سه منظر متفاوت بررسی کنید. اول، آن را از دید بهترین دوست خود نگاه کنید به منظور بررسی شخصیت مقاله خود، و کلمات اجبار آمیز و سفت را پاک کنید. دوم، آن را از دید یک غریبه به آن نگاه کنید - کسی که شما را نمی شناسد و صرفا خواستار استفاده از ارزش مقاله است- برای یافتن مطالب نامفهوم و مبهم مقاله. در نهایت، خواندن مقاله از چشم یک دشمن، برای شناسایی نقاط ضعف و اعتراضات.

این گام ها زمان زیادی لازم دارند و بسیار مشکل است اما بسیاری از نویسندگان از آنها استفاده می کنند. امیدوارم شما نیز از آنها استفاده کنید.

همانند سایر مقالات این شرکت جهت ارتقا سئو و طراحی سایت شرکت خود بازاریابی محتوا را جدی بیگیرید!

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی