بهترین زبان برنامه نویسی

10 / 10
از 1 کاربر

به سبب گستردگی زیاد زبان های برنامه نویسی ، انتخاب کردن یک زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت و یا طراحی نرم افزار بسیار مشکل است. و انتخاب کردن یک زبان برنامه نویسی با ،بازار کار خوب نیز کار مشکلی است.

ما برای شما زبان برنامه نویسی را نسبت به بازار کار مقایسه کردیم ، و طبق آمار گوگل پرکاربرد ترین و بهترین زبان برنامه نویسی را برای شما توضیح می دهیم. در این مقاله از طراحی سایت با ما همراه باشید.

1) زبان برنامه نویسی Java

زبان برنامه نویسیJava یک زبان شی گرایی است که در سال 1990 طراحی شد. توسط این زبان برنامه نویسی بازی ها و نرم افزار های زیادی طراحی شده اند. زبان برنامه نویسی Java خاصیت چندگانگی دارد و هم در مک و هم سیستم عامل ویندور قابل اجرا است. زبان برنامه نویسی Java با کمک سیستم عامل اندروید بر سر زبان ها افتاده و افراد زیادی جذب این کار شدند .

2) زبان برنامه نویسی C

زبان برنامه نویسی C یک زبان بسیار گسترده و قدیمی است . افراد زیادی کار خود را از زبان برنامه نویسی C شروع کردن . بعد ها زبان های برنامه نویسی  C++ ،C# ،Java و... از زبان برنامه نویسی C  به وجود آمدن با این وجود کسانی که با زبان برنامه نویسی C کار خود را شروع کردن، کار کردن با این زبان برنامه نویسی برایشان آسان است.

3) زبان برنامه نویسی C++

از زبان برنامه نویسی C++ نرم افزار های کلاینت و بازی های ویدئویی توسط زبان برنامه نویسی C++ طراحی شدند.

این زبان برنامه نویسی یک زبان شی گرایی است و نرم افزار های فایرفاکس ، WINAMP از زبان برنامه نویسی C++ طراحی شده اند.

4) زبان برنامه نویسی C#

زبان برنامه نویسی C# یک زبان اصلی است .زبان برنامه نویسی C# الهام گرفته از زبان برنامه نویسی C می باشد. شما با یادگیری زبان برنامه نویسی C# فن آوری های ماکروسافت مانند: دات نت،  ASP.Net نیز کار کنید.

بهترین زبان برنامه نویسی

5)زبان برنامه نویسی Objective C

شرکت اپل برنامه های نرم افزاری خود را توسط زبان برنامه نویسی Objective C پیاده سازی کرده است. سیتم عامل مک و سیستم عامل IOS همگی با زبان برنامه نویسی Objective C منتشر شده اند.

6) زبان برنامه نویسی PHP

فیسبوک و میلیون ها سایت دیگر از زبان برنامه نویسی PHP استفاده می کنند . سایت های بزرگ مانند تویتر ، ویکی­پدیا ، فیسبوک ، فلیکر، اپل همگی از زبان برنامه نویسی PHP استفاده می کنند .

زبان برنامه نویسی PHP برای طراحی سایت به ویژه طراحی سایت دانیامیک استفاده می شود.

7) زبان برنامه نویسی Python

زبان برنامه نویسی Python یک زبان بسیار شیک و سطح بالایی است . کد های زبان برنامه نویسی Python بسیار ساده و قابل فهم هستند و سایت های مانند :گوگل، یاهو و آی بی ام از زبان برنامه نویسیPython استفاده می کند. این زبان در طراحی سایت نیز کاربرد دارد.

8) زبان برنامه نویسی Ruby

زبان برنامه نویسی Rubyنیز مانند زبان برنامه نویسی  Python کدهای بسیار ساده ای دارد. و می توان از این زبان اپلیکیشن های خوبی طراحی کرد.

9) زبان برنامه نویسی Java Script

زبان برنامه نویسی Java Script توسط Netscape طراحی شده است. زبان برنامه نویسی Java Script در بین افراد محبوبیت زیادی دارد و دنیای وب را تحت تاثیر خود قرار داده است. توسط زبان برنامه نویسی Java Script توابع انیمیشنی و نرم افزار های دسکتاپی طراحی می شود.

10) زبان برنامه نویسیSQL

زبان برنامه نویسیSQLقوی ترین دیتابیس را دارد و برای مدیریت دیتاها کاربرد دارد . از زبان برنامه نویسی SQL می توان قوی ترین کوئری ها را ایجاد کرد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده