تاثیر استفاده از خط تیره در دامنه بر سئو

10 / 10
از 1 کاربر

اگر دارای دامنه ای هستید که از دو کلمه متشکل شده است مانند www.examplesite.com  بهتر است برای خوانایی از خط تیره یا دش استفاده کنید مانند www.site-example.com

Administrator\files\UploadFile\use-most-important-keyboard-shortcuts-windows-8.1280x600.jpg

نکته: فراموش نکنید که فقط از یک خط تیره می توانید استفاه کنید. به همین دلیل است که اکثر افراد دامنه های پیوسته و بدون خط تیره برای دامنه های متشکل از یک یا دو کلمه را بیشتر می پسندند. به دامنه ی زیر توجه کنید:

Site-design-mabna-compani-seo.com

دامنه بالا کاملا عادیست و از واژه های کلیدی در آن استفاده شده است و استفاده از آن غلط نیست اما اصلا کاربر پسند نیست چرا که اغلب کاربران فرق بین دش (-)، اسلش(/)، آندرلاین(_) و ... را نمی دانند و دسترسی به سایت شما برایشان مشکل می شود و یا وارد سایتی اشتباه می شوند. پس نتیجه می گیریم دامنه بدون خط تیره نسبت به دامنه هایی که از خط تیره و یا علامت های دیگر استفاده کرده اند رنک بالاتری دارند.

استفاده از خط تیره برای سایت های خاص

بر اساس گفته های مت کاتس استفاده از علامت های جداکننده در سایت های نوپا داستانی کاملا متفاوت دارد ،با توجه به سخنان بالا باید بگوییم استفاده از خط تیره و علامت های جداکننده در طراحی سایت خاص و جدید  تاثیر زیادی بر روی سئو دارد چرا که باعث نمایش بهتر آدرس سایت میشود و کاربر را برای کلیک کردن جذب می کند.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده