تاریخچه PHP nuke چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر

تاریخ به وجود آمدن و تولد برنامه ی PHP nuke را سال 2000 میلادی می دانند. اما تفکر ایجاد این برنامه در سال 98 میلادی در ذهن جناب آقای "فرانسیسکو بارزی" ایتالیایی به وجود آمد. ایشان هدف خود را، که ایجاد یک سیستم مدیریت محتوا و cms  رایگان بود در سال 98 ابتدا توسط Prel شروع به نوشتن کرد. اما به دلیل رضایت نداشتن از آن، و آشنایی بارزی با زبان کد نویسی PHP، که بسیاری از کدها را می توانست تبدیل به ماژول و ابزار نماید، تصمیم گرفت دوباره آن را بازنویسی کند و در قالبی جدیدی و با امکاناتی بهتر از قبل در اختیار همگان قرار دهد.

تاریخچه PHP nuke

او طی تلاش بی وقفه و مستمر توانست این امر را به نتیجه برساند، و در سال 2000 میلادی توانست PHP nuke را توسط زبان PHP نوشته و در اختیار کاربران قرار دهد.

امکانات خوب این برنامه متخصصان فناوری اطلاعات را به این فکر انداخت که به سمت ایجاد این سبک نرم افزار و برنامه ها برای طراحی سایت بروند. برنامه هایی مثل جوملا و ورد پرس که قبلا با آنها آشنا شده اید، از این قبیل برنامه ها هستند.

ولی بهتر است از ابتدا با مزایا و معایب این برنامه آشنا شوید و سپس به سراغ طراحی سایت با این ابزار بروید، زیرا ممکن است خیلی زود نیاز به امکانات و برنامه هایی در وب سایت تان پیدا کنید، که ایجاد آن توسط این cms های آماده محال یا سخت می باشد.

همچنین تغییرات و ویرایش هایی که برای شما در این برنامه در نظر گرفته شده است، در حد این برنامه ها می باشد و ممکن است نمونه طراحی سایت خود را بار ها و بارها در اینترنت مشاهده نمایید؛ زیرا حتی قالب های این برنامه ها نیز محدود به قالب های ایجاد شده مخصوص خود این برنامه می باشد. البته استثایی نیز وجود دارد که شما به سطح بالایی از کدنویسی و برنامه نویسی دست پیدا نمایید و بتوانیم تمام این کد ها را ویرایش و یا دوباره بنویسید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده