تعریف انتخاب رنگ ها در HEO چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر

یکی از مسائل مهم که در HEO سایت ما و جذب مخاطب تاثیر دارد، انتخاب رنگ برای عناصر و بخش های مختلف وب سایت مان می باشد. در طراحی سایت خود باید دقت داشته باشیم که رنگ هایی که در کنار هم جلوه ایی بهتری دارند را در کنر هم به کار ببریم.

مهمترین رنگ و نمایی گرافیکی که در نظر کلی از یک سایت دیده خواهد شد، رنگ زمینه یا backround می باشد، معمولا بهتر است از رنگ ها و تصاویری که دارای رنگ های آرامش بخش می باشند در این قسمت استفاده نماییم.

البته با توجه به زمینه ایی که برای آن طراحی سایت می نماییم، می توانیم با توجه به آن شرکت و حتی نام آن رنگ برای سایت انتخاب نماییم. مثلا شرکتی که نام لیمو را برای نام خود انتخاب کرده است، می تواند از رنگ زرد و لیمویی در بخش عمده سایت خود استفاده نماید.

نکته مهم دیگر انتخاب رنگ قلم هاست که در بخش انتخاب فونت ها در HEO توضیحات کامل درباره آن داده ایم، لطفا مطالعه نمایید.

در نظر داشته باشید در آخر تمام رنگ های استفاده شده ما در طراحی سایت ، همگی باید با هم دارای هارمونی باشند و در اصطلاح  رایج "ست" باشند، حتی این "ست" می تواند "ست" متضاد نیز باشد. زیرا اینکار باعث دلنشین تر شد سایت در نمای کلی خواهد شد. سفارش می کنم قبل از شروع به طراحی سایت ، نمونه های طراحی سایت را مشاهده نمایید و از انتخاب رنگ های متناظر با هم در طراحی خود استفاده نمایید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده