تفاوت Bing با Google

10 / 10
از 1 کاربر

Administrator\files\UploadFile\google_bing.jpg

موتور جستجوگر بینگ عضو جدید خانواده مایکروسافت می باشد. این موتور جستجوگر در این زمان کوتان پیشرفت زیادی داشته و اکنون بینگ حدود 30% از امار جستجو را به خود اختصاص داده است. بینگ در سال 2009 راه اندازی شده و در دسترس کاربران قرار کرفته است.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت طراحی سایت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

تفاوت بینگ با گوگل:

1. بهینه سازی بینگ در مقابل گوگل

اولین نکته این است که گوگل و بینگ با یکدیگر متفاوت هستند. با جستجو یک نوشته در بینگ و گوگل و مقایسه نتایج آنها خواهید دید که نتایج جستجو متفاوت می باشد زیرا هر کدام از الگوریتم های متفاوتی استفاده می کنند.

2. رتبه صفحه

رتبه صفحه در بینگ اهمیت کمتری دارد زیرا الگوریتم های موجود گوگل برای رتبه بندی صفحات با بینگ متفاوت است و هر کدام روش انحصاری برای رتبه بندی دارند.

3.مطالب تازه

مطالب تازه برای بینگ از اهمیت کمتری برخوردار است ، به تازگی گوگل اهمیت بسیار بالایی به مطالب جدید در وب سایتها می دهد ولی در بینگ این موضوع از اهمیت کمتری برخوردار است.

4. لینک های ورودی

لینک های ورودی به سایت نیز در بینگ اهمیت کمتری دارد در صورتی که برای گوگل بسیار با اهمیت است.

5. صفحات فلش

صفحات ایجاد شده با فلش در بینگ کارایی بهتری دارند زیرا گوگل از صفحات فلش متنفر است.

6. اعتبار صفحه

اعتبار صفحات در بینگ مهمتر است و صفحاتی با طول عمر دامنه بیشتر و همچنین دامنه های معروف تر در نتایج بالاتری از جستجو قرار می گیرند.

نتیجه

نمی توان گفت بینگ بهتر است یا گوگل چون دو موتور جستجو بسیار متفاوت هستند ، بینگ بسیار جوان است پس هنوز راه بسیاری تا رسیدن به تجربیات و الگوربتم های گوگل دارد. بهتر است در طراحی وب سایت خود ، آن وب سایت را برای گوگل بهینه سازی کنیم تا زمانی که بینگ درصد بیشتری از جستجو را به خود اختصاص دهد. گوگل بیش از یک دهه را به بهینه سازی الگوریتم های خود اختصاص داده است پس الگوریتم های آن پیشرفته و هوشمند تر هستند. 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده