دلایل استفاده از ورد پرس چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر

همانگونه که در بحث ویژگی های ورد پرس عنوان کردیم، سه ویژگی ورد پرس، انعطاف پذیری ، انتخاب قالبهای متنوع و شناخته شدن از نظر موتور های جست و جو می باشد.

اما دلایل استفاده از ورد پرس چیزی جدا از ویژگی های آن می باشد.

ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد، پس مهمترین دلیلی که از آن در طراحی سایت استفاده خواهد شد بحث مدیریت محتوا می باشد. امکانات مدیریتی که برای محتوا و بخش های مختلف وب سایت برای ما قرار می دهد، که با آنها در امکانات ورد پرس آشنا شدیم، ابزار مفیدی برای راه اندازی سریع و راه اندازی یک سایت ساده می باشد.

گرچه برای داشتن یک وب سایت بهینه و اصولی آنرا باید از ابتدا طراحی و طراحی سایت خود را به طراحان حرفه ای سایت بسپاریم، تا تمام اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شود. مثلا در طراحی فروشگاه اینترنتی هرگز نمی توانیم از cms های آماده استفاده نماییم؛ زیرا امکانات یک فروشگاه اینترنتی را هرگز نمی تواند برای ما فراهم نماید.

دلیل دیگری که از ورد پرس امروزه استفاده می شود و تاریخچه و فلسفه به وجود آمدن ورد پرس نیز برای این منظور بوده است، استفاده در وبلاگ نویسی می باشد. ورد پرس همانگونه که در تاریخچه ورد پرس عنوان کردیم، ابتدا برای ایجاد امکانات درج عکس در وبلاگ ها توسط " مت مولنوگ " ایجاد شد. پس دلیل بعدی که از این نرم افزار مدیریت محتوا استفاده می شود، در طراحی وبلاگ ها و مدیریت آنها می باشد.

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده