روش انجام بازاریابی درون گرا

10 / 10
از 1 کاربر

چگونگی انجام بازاریابی درون گرا

برای انجام این روش بازاریابی اینترنتی و برای دریافت بهترین نتیجه از آن باید مراحلی را طی کرد. در ادامه به تشریح مراحل انجام بازاریابی درون گرا که به آن قیف بازاریابی درون گرا گفته می شود، می پردازیم. اگر در این زمینه مشتاق هستید ، ما را در این بخش از مقالات شرکت طراحی سایت مبنا ، یاری نمایید. به طور کلی بازاریابی درون گرا شامل چهار مرحله اصلی است که در ادامه آنها را بهخ طور مفصل توضیح خواهیم داد. با انجام این مراحل به صورت اصولی ، تاثیر شگرفی بر سئو سایت خود خواهید گذاشت.

مراحل انجام بازاریابی درون گرا

مرحله اول برای شروع این نوع بازاریابی ، جلب توجه مخاطبان و به عبارت دیگر جذب کاربر به وب سایت است. البته توجه داشته باشید جذب مخاطب باید به صورت هدفمند و کاملا اصولی انجام شود. برای جذب مخاطب سه مرحله را باید طی کنید که در ادامه شرح می دهیم.

  1. شناخت مخاطب هدف و به عبارت کلی تر شناخت نیاز های مخاطبین برای تولید محتوای مناسب و کاربر پسند
  2. تولید محتوای منحصر به فرد و باکیفیت به گونه ای که بتواند کاربر را به خود جذب کند
  3. و در نهایت رساندن محتوا به گوش مخاطب. که برای انجام این کار شما می توانید از رسانه های مختلف و یا موتورهای جستجو کمک بگیرید. در حقیقت هدف از تولید محتوای خوب ، بهبود سئو و بهینه سازی سایت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مرحله دوم از مراحل انجام بازاریابی درون گرا ، ایجاد علاقه در مخاطبان وب سایت است. در مرحله اول شما مخاطب را به سایت خود هدایت کردید. در این مرحله نوبت به ایجاد علاقه و اشتیاق در مخاطب برای ماندن در وب سایت شما است. برای این منظور شما می توانید از پیشنهاد های وسوسه انگیز استفاده کنید. پیشنهادی وسوسه انگیز که در ارتباط با کسب و کار شما باشد و بتواند در کاربر علاقه ایجاد کند.

پس از اینکه در کاربران خود علاقه ایجاد کردید ، باید قادر باشید تا این مخاطبان علاقه مند را به مشتری تبدیل کنید. در مرحله دوم شما توانستید یک لیست از مخاطبان علاقه مند به دست آورید که برای پیشرفت شما بسیار با ارزش هستند. حال در این گام باید قادر به تبدیل آنها به مشتری باشید. برای این منظور ابتدا باید محتوای ارزشمند تولید کنید و علاوه بر این باید با علاقه مندان به وب سایت خود تعامل داشته باشید. برقراری ارتباط با کاربران می تواند در جلب رضایت و اعتماد آنها بسیار تاثیر گذار است.

و در نهایت باید قادر باشید تا مشتریان خود را وفادار نمایید. تبدیل کردن خریدار به مشتری وفادار در حقیقت گام آخر در بازاریابی درون گرا است.  شما باید روند تولید محتوا با کیفیت را همچنان ادامه دهید تا کاربران پس از یکبار خرید از وب سایت شما ، باز هم به سایت برگردند و حتی برند شما را به دوستان خود نیز معرفی کنند.

امیدوار هستیم بتوانید از این شیوه بازاریابی اینترنتی برای رونق کسب و کار خود و بهبود سئو وب سایتتان نهایت استفاده را ببرید. مطالب جامع تر در مورد بازاریابی اینترنتی و سئو را می توانید در بخش مقالات طراحی سایت مطالعه نمایید. لطفا نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی