روش هایی برای بهبود فروش در وب سایت

10 / 10
از 1 کاربر

می دانیم که صرفاً داشتن یک وب سایت نمی تواند موجب کسب درآمد شود بنابراین دراین مقاله می خواهیم تا شما را با روش هایی برای بهبود فروش در وب سایت آشنا کنیم.در این مقاله از طراحی سایت به بیان نکاتی می پردازیم که می تواند به بهبود فروش شما توسط وب سایت کمک کند.

روش هایی برای بهبود فروش در وب سایت

تمایز: شما باید در وب سایت خود یک ایده ی خاصی را ارائه دهید تا کاربران ، سایت شما را بخاطر بسپارند همچنین آنچه بازدیدکنندگان در جستجوی آن هستند را به آنها ارائه دهید و به آنها بگویید که چرا نیازهای افراد را فراهم می کنید.

استفاده از روش هایی برای افزایش ترافیک سایت: برای بهبود فروش در وب سایت لازم است که بازدید از سایت بالا رود.برای این کار می توانید از تبلیغات کلیکی،بهینه سازی در موتورهای جستجو و همچنین تبادل لینک با دیگر سایت ها،تبلیغات آفلاین،بازاریابی مقاله و تبلیغات در وب سایت Ezine،داشتن برنامه های وابسته استفاده کنید.

استفاده از تیترهای جذاب: سعی کنید برای مطالب خود از تیترهای جذاب استفاده کنید تا خوانندگان را به ادامه ی مطلب جلب نماید  بنابراین شما باید مطالب را به صورتی ارائه کنید که نقاط کلیدی به صورت ساده ای قابل مشاهده باشد. سعی کنید که از پاراگراف های کوتاه و آسان برای خواندن و ارائه نکات مهم در سرفصل ها استفاده نمایید.

قابلیت دسترسی راحت به صفحات وب: به کاربران این اجازه را دهید که بتوانند به راحتی در سایت به صفحات دیگر دسترسی پیدا کنند.همچنین می توانید از تصاویر گرافیکی همراه با دستورالعمل استفاده نمایید در این صورت آنچه شما تمایل به انجام آن توسط بازدیدکننده دارید، به خوبی درک خواهد شد.

استفاده درست از تصاویر گرافیکی: تصاویر گرافیکی و انیمیشنی می تواند موجب کاهش سرعت لود صفحات سایت شوند بنابراین سعی کنید کمتر از این تصاویر استفاده کنید و به افزایش کیفیت محتوا اهمیت دهید.

گرفتن جزئیات اطلاعات از بازدیدکنندگان: شما می توانید با داشتن اطلاعات از کاربران خود مقالات و یا خبرنامه های خود را به آنها ایمیل کنیدروش های معمول برای جمع آوری نام و آدرس ایمیل بازدیدکنندگان وب سایت شامل:استفاده از کادر Opt-in در هر صفحه و ارائه ثبت نام رایگان و ایجاد انگیزه،استفاده از pop-ups و pop-under و یا exit pop-ups علاوه بر pop-in و یا به جای آن،ارائه محصولی خاص برای ایجاد انگیزه برای ثبت نام مانند فایل های PDF و یا فایل های صوتی،ارائه یک Demo از محصولات و دسترسی رایگان به چکیده ای از کتاب الکترونیک و یا فایل های صوتی و یا ارائه دو هفته استفاده رایگان از محصولات نرم افزاری.

جلب اعتماد کاربران: بهتر است از روش هایی استفاده کنید که کاربران به سایت شما اعتماد کرده و خرید کنند.برای مثال می توانید نظرات مشتریان راضی را نمایش دهید و یا به ارائه گارانتی و امتیازات ویژه بپردازید.

بررسی آمار بازدیدکنندگان سایت: بررسی آمار روزانه ترافیک سایت،میزان فروش وب سایت،میانگین تعداد بازدیدکنندگان،opt-in و میزان ثبت نام ایمیل ها می تواند شما را از میزان پیشرفت کار آگاه سازد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
عاطفه :
0 0
ممنون بابت مقالات خوبتون، من سایتم رو دارم راه اندازی میکنم و از روی مقالات شما نکات مفیدی رو یاد گرفتم، موفق باشید :-)
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی