زبان برنامه نویسی و ارتباط آن با سئو

10 / 10
از 1 کاربر

آیا برای یادگیری اصول و مبانی سئو نیازمند یادگیری زبان برنامه نویسی خاصی هستیم؟

این سوالی است که بسیاری از کاربران ما در شرکت طراحی سایت مبنا دارند و به دنبا پاسخ آن هستند.  برای پاسخ به سوال این دسته از دوستان باید به آنها گفت که خیر! اجباری برای دانستن هیچ یک از زبان های برنامه نویسی برای دست پیدا کردن به دانش سئو وجود ندارد. با این وجود دانستن یک و یا تعدادی از زبان های برنامه نویسی در موفقیت شما تاثیر مثبت خواهد داشت اما این بدان منظور نیست که حتما برای موفق شدن در امر سئو وب سایت حتما باید زبان برنامه نویسی خاصی را فراگرفته باشید. برای روشن تر شدن این موضوع در ادامه بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

با یک مثال کوچک شروع میکنیم، فرض کنید برای اعمال تغییراتی در کد های هدینگ سایت خود نیازمند به برنامه نویسی هستید حال با توجه به اینکه شما از علم برنامه نویسی بی اطلاع هستید مجبور خواهید بود برای اینکه به مقصود خود برسید شخص برنامه نویسی را استخدام کنید. آموختن زبان های برنامه نویسی در مواقعی که علاقه و یا توانایی به کار گرفتن یک برنامه نویس را ندارید به کمک شما خواهند آمد.

زبان برنامه نویسی و ارتباط آن با سئو

سئو از دو بخش جدا از هم تشکیل شده است که یکی از بخش ها به موارد فنی طراحی سایت مربوط می شود که در صورتی که به درستی در ادامه راه نیاز به تنظیمات بعدی نخواهد بود و بخش دوم به اصولی مربوط میشود که هر از چندگاهی باید آنها را تغییر داد و یک وبمستر باید با آنها آشنا باشد. این بخش جدای از شناخت الگوریتم های گوگل می باشد و شامل فراگرفتن کار با وبمستر گوگل و اصول استفاده از بخش های مختلف پنل آن هم میشود.

اصول سئو به برنامه نویسی نیاز دارد و نمیتواند این دو را از یک دیگر جدا کنید دلیل آن این است که برای پیشرفت کردن سایتتان زمانهایی هست که نیازمند باز طراحی سایت خود هستید و این امر تنها از عهده برنامه نویسان ساخته است. البته باید به این نکته توجه داشت که در شرکت طراحی سایت مبنا این دو بخش از هم دیگر جدا هستند یعنی کسانی که در زمینه سئو مهارت و تخصص دارند حتما نباید برنامه نویسی هم آموخته باشند ولی این امر برای شما که به صورت انفرادی مایل به طراحی سایت و سئو سایت خود هستید متفاوت است و چنانچه نمیخواهید در ادامه راه با مشکل رو به رو شوید باید هر دوی آنها را با هم آموخته باشید. 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده