طراحی سایت در تهران

10 / 10
از 1 کاربر

طراحی سایت در تهران : شرکت طرح و پردازش مبنا با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی سایت با رعایت استاندارد های روز دنیا و بصورت کاملا بهینه و سئو بیس در خدمت مردم شریف شهر تهران می باشد . شرکت مبنا علاوه بر طراحی سایت در زمینه بالا بردن رتبه و رنکینگ سایت ( سئو ) نیز مهارت بسیار زیادی داشته و تا کنون تعداد بیشماری از وبسایت های مختلف را در رده های ابتدایی موتور های جستجوگر هدایت کرده است.طراحی سایت انجام شده توسط شرکت مبنا از طریق برنامه نویسی تحت asp.net انجام می شود  و تمامی استاندارد های لازم و امنیت کافی را برای وب سایت ها فراهم می آورد.شرکت طراحی سایت مبنا در زمینه طراحی سایت : سایت فروشگاهی , سایت  نیازمندی , سایت شخصی , سایت املاک , سایت ورزشی , سایت اداری -دولتی , سایت پزشکی و .... با نازل ترین قیمت فعالیت دارد. 

یکی از مزایای استفاده از خدمات شرکت طراحی سایت مبنا پشتیبانی به سه صورت ایمیلی ، آنلاین و تلفنی می باشد که پشتیبانان این شرکت در تمام ساعات ادای آماده پسخگویی به مشتریان عزیزی هستند که حین کار کردن با سایت خود دچار مشکل شده اند می باشد. خدماتی که بخش پشتیبانی این شرکت به مشتریان خود عرضه می دارد به شرح زیر است:

  • آموزش پنل مدیریتی به مشتریان
  • ارائه مشاوره جهت بهبود روند سئو و رشد سایت ها
  • دریافت تغییرات مد نظر مشتریان و انتقال آنها به بخش برنامه نویسی
  • بررسی دوره ای سایت ها جهت حفظ کیفیت و کارایی آنها

اینها تنها بخشی از خدماتی است که شرکت مبنا به ارائه آنها اقدام می نماید.

در تهران شرکت های زیادی مشغول به طراحی سایت می باشند ولی شرکت هایی که بتوانند بالاترین سطح خدمات و کیفیت را به مشتریان خود ارائه کنند به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسند ، این در حالی است که میتوان با اقتدار اعلام کرد که شرکت طراحی سایت مبنا بی شک یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران می باشد که همه روزه تعداد مشتریان بیشتری به این نتیجه می رسند که همکاری با هر شرکتی جز شرکت طراحی سایت مبنا برای آنها سودی نخواهد داشت.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده