مزایای سیستم پردازش ابری

10 / 10
از 1 کاربر

در این مقاله از طراحی سایت برای شما چندین مورد از مزایای فناوری پردازش ابری را عنوان می نماییم تا با سیستم پردازش ابری  آشنایی بیشتری پیدا نمایید.

 دسترسی آسان و انتقال سریع اطلاعات :

شما می توانید در هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی پیدا نمایید البته به شرط اینکه شما قابلیت دسترسی به اینترنت را داشته باشید و همچنین می توانید این اطلاعات را با دوستان خود و حتی همکاران و مشتریان خود به اشتراک بگذارید و از طریق فرستادن لینک دانلود به راحتی اطلاعات را به هر جای دنیا انتقال دهید.

به روز رسانی خودکار برنامه ها :
در این سیستم تمامی برنامه های کاربردی بسیار سریع تر از اینکه ما تصور آن را نماییم بروز خواهند شد و در صورت انتشار نسخه جدید از یک برنامه، مسلما نسخه جدید بر روی فضاهای پردازش ابری قرار خواهد گرفت.

قدرت پاسخگوی و پردازش بیشتر:
در سیستم پردازش ابری با توجه به اتصال سرور های اینترنتی به یکدیگر و در دسترس بودن ابر کامپیوتر ها برای پردازش اطلاعات، تمام کار ها با سرعت بیشتری انجام خوهد پذیرفت.

بازیابی اطلاعات و پشتیبانی از اطلاعات :
دیگر نباید نگران از دست رفتن اطلاعات خود باشیم زیرا یکی از فلسفه های به وجود فناوری پردازش ابری ، پشتیبانی از اطلاعات کاربران برای همیشه و جلوگیری از پاک شدن سهوی یا عمدی آنها می باشد.

صرفه جویی در انرژی و حفظ محیط زیست :
با توجه به اینکه در سیستم پردازش ابری هر کاربر مقدار مورد نیاز خود برای پردازش و یا ذخیره اطلاعات را استفاده می نماید، و همچنین در صورت نیاز به اطلاعات به این سیستم ها متصل می شود، می توان گفت کمک شایانی در صرفه جویی در مصرف انرژی این سیستم خواهد نمود.

ریکاروری آسان اطلاعات :
در صورت پاک کردن اطالاعات توسط خود ما از روی اکانت مخصوص مان، این اطلاعات تا تاریخ های مشخصی برای ما باقی خواهند ماند و در صورت نیاز ما می توانیم با درخواست از شرکت های ارائه دهنده ی سیستم پردازش ابری، اطلاعات خود را ریکاوری نماییم. همچنین هرگز نگران از دست رفتن آنها نخواهیم بود، زیرا از تمامی اطلاعات ما پشتیبان وجود خواهد داشت.

نیاز به ساده ترین سخت افزار برای اتصال :
با توجه به اینکه برای استفاده از تمام امکانات بر روی سیستم پردازش ابری فقط نیاز به اتصال به اینترنت کافی می باشد، ما می توانیم با ساده ترین ابزار که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، به اطلاعات خود و حتی نرم افزار های مورد نیاز خود دست پیدا نماییم، اما در زمان حال به علت عمومی نشدن استفاده از پردازنده ها برای سیستم پردازش ابری، دستگاه مورد  استفاده باید دارای cpu مناسبی برای کمک به پردازش اطلاعات باشد تا ما در سرعت پردازش دچار مشکل نشویم.

 

اینها تنها بخشی از مزایای سیستم پردازش ابری بود که تا به امروز توانسته ایم مطالعه نماییم. در آینده در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای پردازش ابری ، شرکت طراحی سایت مبنا از طریق مقالات آموزشی خود آنها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 مزایای سیستم پردازش ابری

ارسال نظر و نظرات ثبت شده