افزایش فروش

10 / 10
از 9 کاربر

درآمد اصلی ترین منشا تامین خانواده است؛ خانواده ای که خود اصلی ترین جامعه موجود در جهان می باشد.

تمام انسان های جهان، هر روز به دنبال کسب درآمد می باشند. اما مهمترین مسئله در این بین، افزایش فروش و راه های افزایش فروش است.

مردم در تمام جوامع دنیا به دنبال کسب درآمد و افزایش فروش برای تامین معاش خود و بهبود وضع زندگی و رسیدن به رو یا های زندگیشان می باشند.

مهمترین مسئله ای که این روزها برای بدست آوردن هر چیزی و شی و حتی رویا مهم می باشد، داشتن افکار مثبت نسبت به، بدست آوردن آن می باشد. متخصصان و روانشناسان بر این باورند که آدم با افکار مثبت نسبت به هر چیزی، و البته تلاش در راه رسیدن به آن، خیلی زود می توانند به رویای خود و هدف خود دست پیدا کنند.

افزایش درآمد

پس برای افزایش درآمد اولین مسئله ایی که باید در نظر داشته باشیم، افکار مثبت نسبت به آن می باشد. یعنی به خود تلقین کنیم و این فکر را در ذهن داشته باشیم که حتما ما " می توانیم ".

سپس باید برای داشتن درآمد و افزایش فروش ، به دنبال راه و روشی باشیم، که ما را به موفقیت برساند.

هدف ما در نگارش این مطالب موفقیت شما دوستان می باشد. ما بر این باوریم برای داشتن جامعه ی آرمانی و جامع خوب و زیبا، باید افراد موفق زیادی داشته باشیم. و این موفقیت در گرو تلاش گروهی و همکاری و همفکری گروهی بدست می آید. هدف ما از نگارش مقالات، در اختیار گذاشتن تجربیات خود با شما و اشتراک آنها با شما می باشد. لطفا شما نیز تجربیاتتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بعد از جست و جوی راه و روش های مورد نظر برای هدف خود، که در اینجا مد نظر ما هدف افزایش فروش است، باید برای آن تلاش نماییم. تلاش در هر زمینه ای کاری باعث پیشرفت ما خواهد بود.

  •  لطفا تنبلی را کنار بگذارید.
  •  برای بدست آوردن هدف خود اولین قدم را بر دارید.
  • شروع هر کاری سخترین مرحله ای آن است.
  • اما به شما می گویم بعد از شروع همه چیز راحتر جلو خواهد رفت.
  • شروع در خود نبوغ به همراه دارد، یعنی بعد از شروع می توانید راه های بهتری را برای ادامه کار پیدا نمایید.

 

افزایش درآمد

در آخر دو نکته مهم را برای افزایش فروش و رسیدن به هدف به شما تذکر می دهم؛ البته شما می توانید مقاله راه های افزایش فروش را که به طور کامل تری به توضیح این مسئله پرداخته ایم، مطالعه نمایید.

  1. اگر قصد افزایش فروش و درآمد زایی برای خود و کسب و کار خود را دارید، حتما حتما حتما با توجه به گسترده شدن استفاده از اینترنت، اقدام به راه اندازی و طراحی سایت نمایید. البته سایتی که تمام اصول حرفه ای طراحی سایت و بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. و بتوان از آن به عنوان یک بنگاه در تجارت الکترونیک استفاده نمود، زیرا در غیر این صورت در جذب مخاطب و جست و جو توسط موتور های جست و جوگر به مشکل برخورد خواهید نمود. این مسئله رکن مهمی در پیدا کردن تجارت شما در اینترنت می باشد. شما در هر زمینه در گوگل اگر جست و جو کنید، مسلما فقط صفحات اول آن را بررسی می نمایید، اما چگونه به این مهم دست پیدا کنیم، راز رسیدن به این مسئله یک مورد می باشد: " بهینه سازی سایت "، لطفا این بخش و آمار آن را مطالعه نمایید. رسیدن به این نتایج اتفاقی و بدون داشتن علم و تجربه کافی، ممکن نمی باشد.
  2. دومین نکته ایی که باید آن را حتما به شما تذکر بدهم، برای افزایش فروش، بیشتر و پیش تر از فروش زیاد، رضایت مشتری و داشتن مشتریانی ست که از شما رضایت داشته باشند. این مسئله قطعا باعث تبلیغ بیشتر شما خواهد شد. مشتریانی که در بحث تجارت این روزها با نام مشتریان وفادار آنها را می شناسیم، که برای شما تبدیل به ابزاری تبلیغاتی خواهند شد، تبلیغاتی مفید که نام بنگاه تجاری شما را بر سر زبان می اندازد، و حتی ممکن است باعث رسیدن به هدفی مثل برند شدن و برند سازی در زمینه کاری خود شوید. مثلا در زمینه وسایل ورزشی نام شرکت نایک به عنوان یک برند شناخته شده و ماندگار به خاطر رضایت مشتریان از این شرکت، در ذهن های اکثریت مردم جهان، مانده است.

اینها نکات کم و البته کافی ای بود که در اختیار شما قرار دادیم، برای اینکه از همین امروز شروع نماییم.

سرمایه گذاری بر روی هدف را لطفا شروع نمایید، و برای آن تلاش نمایید و کار را آغاز کنید. مطمئن باشید موفق خواهید بود.

حرف آخر را برای رسیدن به:

  1. هدف
  2. جسارت شروع
  3. سرمایه گذاری مثبت
  4. افکار مثبت

را با مثال و داستانی واقعی از یک مادر فداکار برایتان تمام می کنم:

در تاکسی نسشته بودم، یک خانوم که عنوان کرد معلم است بعد از شروع بحث کمبود درآمد راننده تاکسی، و مخارج زیاد زندگی و بچه هایش، شروع به سخن کرد؛

ایشان داستان را اینگونه شروع کرد که بعد از فوت همسر، می توانستم با پس انداز و درآمد های مانده ی همسرم، در آن زمان زندگی خوبی را ادامه دهم، اما تصمیم گرفتم تمام داشته هایم را صرف موفقیت دو فرزندم نمایم. هر چه داشتیم، حتی خانه را فروختم و تمام آنها را تا به امروز برای رسیدن فرزندانم به تخصص در زمینه پزشکی هزینه نمودم. امروز بعد از بیست سال آن فرزندان که به متخصصان جراحی خوبی در شهر تبدیل شده اند، هم برای من و هم برای خود و خانواده یشان زندگی مناسب و زیبایی را ساخته اند.

 شاید در آن زمان می شد خیلی ساده به روزمرگی پرداخت و ادامه زندگی را به سادگی گذراند، اما تصمیم گرفتم برای رسیدن به هدفم سرمایه گذاری بر روی علم و دانش فرزندانم نمایم. تمام داشته هایم را صرف آنها نمودم، و چندین سال است ثمرات آن را با لذت تماشا می نمایم.

پس دوستان، از همین الان تصمیم به شروع کنیم و سرمایه گذاری را آغاز نماییم. بر روی هر هدفی که در ذهن آن را می پرورانیم.

افزایش درآمد

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
حمید زاهد : افزایش فروش
2 1
خیلی خیلی عالی بود ممنونم
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی