آنالیز سایت شیپور

10 / 10
از 1 کاربر

حوزه فعالیت:

سایت شیپور در رده طراحی سایت از نوع نیازمندی قرار دارد رقابت در این حوزه شدید است. مهمترین عامل موفقیت این دسته از سایت ها برند سازی و بازدیدکننده است. بر خلاف سایت های دیگر نیازمندی که از سایت ایستگاه الگو برداری می کنند این سایت با استفاده از خلاقیت هایی مانند نسخه قابل چاپ، استفاده از ویتامینه به جای آگهی های ستاره دار، ارسال به دوستان و دیگر نوآوری ها  توانسته از خود را در این رقابت بالا بکشد. ناگفته نمانی که این سایت بیشتر بازدیدکنندگان خود را از طریق تبلیغات بدست آورده است.

 Administrator\files\UploadFile\conversion-rate-optimization.jpg

سئو سایت شیپور:

متاسفانه این سئو سایت دارای مشکلات متعددی است و بسیاری از نکات مهم سئو در آن رعایت نشده است.شاید این ضعف سئو به علت تبلیغات و همچنین وجود امکانات جالب به چشم نیاید و مشتری های ثابت خود را داشته باشد.

این در کد نویسی این سایت دقت کافی به عمل آمده چرا که در برخی باکس ها به جای تصویر از فونت استفاده می شود که نه تنها حجم صفحات را کاهش می دهد باعث افزایش چگالی اطلاعات نیز می شود.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ 4 می باشد. با توجه به نوپایی سایت در میان سایر رقبا رتبه بسیار مناسبی دارد. همچنین رتبه الکسای سایت در ایران وجهان به ترتیب 149 و 10749 می باشد.جالب است بدانید این سایت از سایر کشور های غربی مانند آمریکا، کانادا، انگلیستان و هلند بازدید کننده دارد!

گرافیک و طراحی سایت :

گرافیک و طراحی سایت بسیار ساده و شکیل بود و با استفاده از رنگ های ملایم از خستگی چشم کاربر جلو گیری کرده است.نکته قابل توجه ای که همه ی سایت های نیازمندی باید آن را رعایت بکنند کاهش حجم صفحات و تصاویر است چرا که خود آگهی های سایت باعث افزایش حجم می شوند. نکته دیگر که در این سایت به چشم می خورد استفاده از علامت بنر در جاهای مختلف سایت  به منظور برند سازی است.

چیدمان اطلاعات در صفحه بر اساس نیاز کاربران صورت گرفته است. همچنین ایجاد فیلتر و دسته بندی بر اساس استان ها و کالای مورد نیاز  به صورت گرافیکی بر زیبایی سایت افزوده است.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده