9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی

10 / 10
از 1 کاربر

اعمال نفوذ قدرت از طریق محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند کمک شایانی به بالا بردن مخاطبان و مشتریان شما کند. اما شروع این کار بدون هیچ تجربه و یا بینش قبلی می تواند چالش برانگیز باشد. درک اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شروع این کار امری حیاتی است. در این مقاله از طراحی سایت ، 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی را برای شما شرح می دهیم.

9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی

1. قانون گوش کردن

موفقیت در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا مستلزم گوش دادن بیشتر و صحبت کردن کمتر است. مطالب آنلاین مخاطبان هدف خود را بخوانید و به منظور اطلاع از اهداف آنها، وارد بحث و گفتگو شوید. تنها در این صورت می توانید مطالب مفید و ارزشمند برای آنها تهیه کنید.

2. قانون تمرکز

بهتر است که حوزه هدف خود را مشخص کنید. یک استراتژی متمرکز رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا برای ساخت یک برند قدرتمند نسبت به یک استرتژی غیر متمرکز شانس بهتری برای رسیدن موفقیت است.

3. اصل کیفیت

کیفیت از کمیت پیشی گرفته است. داشتن 1،000 ارتباط آنلاین فعال بهتر از به اشتراک گذاری مطالب و بحث با 10،000 مخاطب است که بعد از یکبار ارتباط با شما ناپدید می شوند.

4. قانون صبر

موفقیت در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا یک شبه اتفاق نمی افتد. برای رسیدن به موفقیت در اکثر مواقع باید راهی طولانی طی کنید. بنابراین صبور باشید.

5. قانون ترکیب

اگر شما محتوای با کیفیت و شگفت انگیز منتشر کنید و سعی کنید که مخاطبان آنلاین خود را به پیروان با کیفیت تبدیل کنید، آنها مطالب شما را با مخاطبان خود در فیس بوک، توییتر، لینکدین و وبلاگ های خود به اشتراک خواهند گذاشت. این اشتراک گذاری ها و بحث بر روی مطالب شما، نقطه ورود جدیدی برای موتورهای جستجو چون گوگل برای یافتن کلمات کلیدی ایجاد می کند. این نقاط ورود می تواند صدها و هزاران نفر بیشتری را برای پیدا کردن شما راهنمایی کند.

6. اصل نفوذ

وقت خود را صرف پیدا کردن تاثیرگذاران آنلاین در بازار خود که دارای مخاطبان با کیفیت و به احتمال زیاد علاقه مند به محصولات، خدمات و کسب و کار شما هستند، کنید. با این افراد ارتباط برقرار کنید و با آنها کار کنید.

اگر شما در حوزه فعالیت آنها به عنوان یک منبع دارای اطلاعات مفید، جالب و معتبر شناخته شوید، آنها ممکن است محتوای شما را با مخاطبانشان به اشتراک بگذارند، که می تواند شما و کسب و کار شما را در مقابل مخاطبان زیادی قرار دهد.

7. قانون تشکر و قدردانی

ایجاد ارتباط یکی از مهم ترین بخش های موفقیت بازاریابی رسانه های اجتماعی است. بنابراین همیشه از مخاطبان خود قدردانی و تشکر کنید.

8. قانون دسترسی

به محض انتشار مطالب خود ناپدید نشوید. در دسترس مخاطبان خود باشید. این بدان معناست که شما باید به طور مداوم به انتشار محتوا بپردازید و در گفتگوها شرکت کنید.

9. قانون عمل متقابل

شما نمی توانید از دیگران انتظار داشته باشید مطالب شما را به اشتراک بگذارند و در مورد شما صحبت کنند در صورتی که شما این کار را برای آنها انجام نمی دهید. بنابراین باید زمانی را در رسانه های اجتماعی به تمرکز بر اشتراک گذاری و صحبت در مورد محتوای منتشر شده توسط دیگران بپردازید.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی