چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟

10 / 10
از 1 کاربر

به عنوان طراح همه ما از اهمیت زیبایی ظاهری وب سایت ها آگاه هستیم. اما زیبایی فراتر از این است. طراحی سایت خوب، چیزی بیش از ظاهر زیباست، در واقع یک نام تجاری و ابزار بازاریابی است که تاثیر به سزایی در نتیجه دارد.

در اینجا، ما به 10 دلیل اشاره می کنیم که چرا طراحی سایت خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟ و چند وب سایت ها و مارک هایی که به زیبایی با این پیامها و ایده ها در ارتباط هستند،مهم است.

چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟

برداشت اول

این موضوع با اولین چیزهایی که کاربر از سایت شما می بیند - رنگ، چاپ و تصویر- شروع می شود. این ویژگی ها چه پیامی را منتقل می کنند؟ آیا این نوع ارتباط روشن و سازمان یافته است و یا ارتباطی هرج و مرج و غیر منطقی؟ براساس هر پیامی که کاربر از نگاه اول دریافت کرده است ارتباطات خواهند گرفت.

سایت شما مستلزم طراحی سایت خوب است به طوری که کاربران تمایل بازدید مجدد آن را در آینده را داشته باشند. این موضوع نیازمند یک طراحی منطبق بر محتوا و اطلاعات است که مشاهده و تجزیه آن آسان است.

برداشت پایا

پس از برداشت اولیه، کاربران نیاز به یک دلیل برای جستجو و فکر کردن دقیق تر در مورد سایت، شرکت و یا نام تجاری شما دارند. بنابراین این دلیل را در اختیار آنها قرار دهید. با طراحی خوب چیزی منحصر به فرد را به کاربران نشان دهید.(تصاویر زیبا یک راه آسان برای انجام این کار است).

یک صفحه زمینه زیبا بسیار جذاب است، اما تمام صفحات دیگر، عناصر و ابزار در سایت شما باید به طور یکسان خوب طراحی شوند. از این جنبه به آن توجه کنید: این احتمال وجود دارد که بیش از نیمی از کاربران سایت شما را با یک صفحه غیر از صفحه اصلی باز کنند.

ایجاد وفاداری

پس از اینکه کاربر را یکبار برای بازدید از سایت خود به دام انداختید، نیاز به طراحی دارید که کاربر را تشویق به بازگشت دوباره کند و او را به یک کاربر وفادار تبدیل کند. یک لوگوی عالی، پالت رنگ موثر وانتخاب تایپ آسان برای خواندن راهی سریع برای رسیدن به این هدف است.

با طراحی سایت خوب یک ارتباطی با کاربر ایجاد کنید که نخواهد سایت را ترک کند. بیشتر می توانید با استفاده از کلمات یا تصاویری که کاربران به آنها تمایل دارند وفاداری ایجاد کنید. آنها باید با مشاهده وب سایت شما خودشان را ببینند (یا چیزی را که به آن تمایل دارند).

ایجاد شناخت

طراحی با ثبات کمک می کند که کاربران شما را پیدا کنند. تقریبا همه، در هر نقطه از جهان می تواند قوس طلایی را که نشان نام تجاری مک دونالد است را تشخیص دهند.
دارای یک سبک مجزا، پالت رنگ، نوع پالت، صدا و پیام ثابت باشید. لوگو و یا نام تجاری همیشه باید واضح و یکپارچه طراحی شود.حضور عالی چشم انداز بی معنی است اگر کاربران ندانند از چه کسی ساخته شده و یا نشان دهنده چیست.

سبک و تصمیم گیری

زمانی که بحث از سبک و تصمیم گیری می شود یک هدف باید ثابت باشد. شما چه کسی هستید؟ میخواهید چه کاره شوید؟ چرا کاربران خواهان برقراری ارتباط هستند؟ اگر شما به فکر این پرسش ها در فرایند طراحی فکر می کنید، به احتمال زیاد انتخاب های بهتری در مورد این پروژه به طور کلی خواهید داشت.

به این سوالات با طراحی پاسخ دهید. و یک نگاه و حضوری یکپارچه در سراسر وب ایجاد کنید. از تصاویری مشابه در وب سایت خود، برنامه های موبایل، رسانه های اجتماعی، مواد چاپی و هر گونه بازاریابی محصولات دیگری که ایجاد می کنید، استفاده کنید. (این به احتمال زیاد برای ایجاد یک خلاصه راهنمای سبک تمام این قوانین به نفع شما خواهد بود.)

سهولت در استفاده و ارتباط 

فراموش نکنیم که ارتباط با کاربران باید آسان باشد. این شامل تعداد انگشت شماری از مفاهیم طراحی و توسعه است - سایت شما باید سریع بارگذاری شود،از وب و فناوری HTML مدرن استفاده کنید و کنترل کاربر و عملکرد را به شیوه معمول داشته باشید.

سایتی که استفاده از آن آسان است کاربران را بیشتر به شما مرتبط می کند. تجربه لذت بخش کمک، مردم را برمی گرداند و آنها را تشویق می کند تا کاربر وادارتری باشند.حتما در طراحی سایت خود به این موارد توجه کنید.

چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟

ایجاد یک داستان معمول

بخشی از برنامه طراحی و بازاریابی شما باید شامل یک داستان باشد. تصاویر باید چیزی را به کاربران نشان دهد که آنها بتوانند به یاد داشته باشند و بازگو کنند، که می تواند یک روش موثر برای برقراری ارتباط بیشتر کاربران باشد.

گاهی اوقات پیدا کردن این داستان می تواند سخت باشد. شامل چیزهایی مانند اینکه شما کسب و کار خود را چگونه آغاز کردید، چرا یک محصول خاص و یا چیزی و یا روشی را که به وسیله آن در جامعه کار می کنید را ایجاد کردید. سعی کنید در سطح انسانی و فردی با هر کاربرارتاط برقرار کنید.

تشویق به اشتراک گذاری

فرصت های زیادی برای کاربران به اشتراک بگذارید. و آنها را نیز به این رفتار تشویق کنید. این شکل از بازاریابی اجتماعی می تواند برخی وظایف شما را کم کند و به نام تجاری شما کمک کند یک حس اجتماعی بوجود آورد زیرا کاربران جدید به وب سایت یا کسب و کار شما توسط شخص دیگری که می شناسند معرفی شده اند.

طراحی اجتماعی دکمه هایی را به اشتراک می گذارد که استفاده و یافتن آنها آسان است. پیام ها، متن و تصاویر را برای مدیریت پیام های خروجی بارگذاری اولیه کنید. (درصد زیادی از کاربران متن مورد استفاده شما را در صورت وجود به اشتراک می گذارند.)

ایجاد اعتماد قبل از کسب و کار

طرح شما باید به ایجاد اعتماد کمک کند، و پس از آن بازدید کنندگان را به انجام کسب و کار تشویق کند. این امر می تواند بسیار مشکل باشد.

عناصر مانند رنگ و فنون چاپ می توانند بر اعتماد تاثیر گذارند. (در صورت شک، انتخاب های سنتی تر را برگزینید، به خصوص اگر دارای یک سایت تجارت الکترونیک هستید.). سایر عناصر طراحی را که تشویق به اعتماد می کنند را اضافه کنید مانند لینک به پوشش رسانه ای، توصیفات مشتریان، نشان دادن تعداد ارتباطات رسانه های اجتماعی، و از تصاویر و عکس های خود استفاده کنید و یک وب سایت که مال شماست و نه فقط یک قالب را ایجاد کنید.

تبدیل عملیات کاربر

در نهایت، برای دستیابی به بهترین نتایج بازاریابی نیاز به یک طراحی دارید که به فعالیت و عمل تشویق می کند. همه دکمه ها باید به گونه ای طراحی شوند که پیدا کردن، کلیک (ضربه زدن) و رسیدن به مرحله بعدی آنها بسیار آسان باشد.

عناصر ناوبری و دستورالعمل ها باید روشن و مختصر باشند. طراحی شما با شکست مواجه خواهد شد در صورتی که کاربران ندانند توسط چه کسی و برای چه فعالیتی این سایت را برای آنها طراحی شده است. استفاده از آن را آسان کنید. دعوت به فعالیت باید یکی از برجسته ترین و در دسترس ترین عنصر در سایت شما باشد.

نتیجه گیری

بسیاری از مفاهیمی که برای شروع فرآیند طراحی گفته شد، در طراحی شما به خوبی یک ابزار بازاریابی تاثیر گذار است. تکنیک های رنگ دهی به تصاویر، پیام کلی نام تجاری و ارتباط با کاربران را ایجاد می کند.

به یاد داشته باشید، تمام چیزهایی که شما انجام می دهید، و یا می گویید و یا طراحی می کنید بخشی از داستان نام تجاری و یا شرکت شما است. طراحی چشم انداز خوب برابر با یک شرکت خوب است.بنابراین بهتر است قبل از شروع به طراحی سایت موارد بالا را در نظر داشته باشید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی