چرا نباید از قالب آماده رایگان برای طراحی سایت استفاده کنیم

10 / 10
از 1 کاربر

در صورتی که شما نیز از جمله افرادی هستید که از سیستم وبلاگدهی رایگان وردپرس استفاده میکنید این مقاله مختص به شماست پس تا انتها آنرا مطالعه نمایید: وردپرس به دلیل همه گیر بودن و رایگان بودن آن قالب های بیشماری نیز دارد. خیلی از کاربرانی که از این سیستم مدیریت محتوای وب استفاده میکنند از اینکه این سیستم قالب های رایگان بسیاری دارد بسیار خوشحال هستند اما باید بدانید که هر ارزانی و مجانی بودنی بی دلیل نیست. با یکی دیگر از مجموعه مقالات شرکت طراحی سایت مبنا همراه باشید تا دلیل اینکه چرا نباید از سیستم های مدیریت محتوای رایگان و در دسترس و همچنین قالب های رایگان این سیستم ها استفاده نمایید را در اختیار شما قرار دهیم.

در اولین قدم باید بدانید که استفاده از قالب های آماده ای که در اینترنت وجود دارند به هیچ وجه امنیت وب سایت شما را تامین که هیچ، تهدید هم میکنند. توجه داشته باشید که شخصی که قالب را طراحی و کد گذاری مینماید در ازای وقتی که برای طراحی قالب گذاشته است مایل است که از قالب ساخته شده کسب درامد نماید. این کسب درامد یا به صورت فروش قالب می باشد و یا اینکه در صورتی که قالب به صورت رایگان در اینترنت منتشر شود در ازای این انتشار رایگان کد هایی در قالب قرار داده میشود که برای سازنده آن منفعت مالی غیر مستقیمی داشته باشد.

از جمله مهم ترین کد هایی که ممکن است در قالب های رایگانی که برای سیستم های مدیریت محتوای رایگان در اینترنت عرضه میشود وجود داشته باشد کدهایی می باشد که پس از مدت زمانی معین که بر روی وب سایت نصب شدند به خودی خود قفل شده و به شما پیامی مبنی بر الزام به خرید نسخه کامل (پولی ) می نمایند یا ممکن است پس از طی همین مدت زمان قالب دچار نقص های عمدی شود که شما را مجبور به ارتباط گرفتن با پشتیبان طراح قالب نماید که در صورت برقراری ارتباط مطمئنا برای اصلاح ایرادات عمدی به وجود آمده از شما درخواست وجه خواهد شد، این تازه بهترین حالت ممکن بود که میتواند استفاده از قالب های رایگان برای شما به وجود آورد. در بحرانی ترین شرایط ممکن است حتی شما به پشتیبان و طراح قالب هم برای خرید و یا اصلاح مشکلات قالب دسترسی نداشته باشید و در این موقع یا باید با قالب قفل شده و خراب شده خود بسازید و یا آنرا عوض کنید که در صورت تعویض یکباره ی قالب ممکن است مخاطبان وب سایت خود را از دست بدهید و این بدترین حالت ممکن است که میتواند برای یک وب سایت اتفاق بیوفتد.

در صورتی که حتی شما مایل باشید برای سیستم رایگان مدیریت وب سایت خود قالب تجاری خریداری نمایید نیز باز هم دلیل محکمی برای آنکه امنیت وب سایت شما تضمین کنند نمی باشد. از عامیانه ترین روش هایی که در 99 درصد قالب های آماده میتوان آنها را مشاهده کرد قرار دادن لینک های مخفی می باشد که به سایت های طراح قالب از سایت شما لینک خارجی میدهند این لینک ها برای سایت شما به عنوان لینک خارجی به حساب آمده و بسیار بر روی سئو وب سایت شما تاثیر منفی قرار میدهد در حالی که برای سایت هایی که لینک آنها در قالب وب سایت شما می باشد لینک ورودی به حساب آمده و تاثیر مثبتی به صورت غیر ارادی بر روی وب سایت آنها خواهید گذاشت و همین امر ممکن است شما هیچ گاه به دلیل ازدیاد لینک های خروجی از وب سایتتان در نتایج گوگل دیده نشوید و پروژه طراحی سایت شما با شکست مواجه شود.

پیشنهاد ما این است در صورتی که به دنبال حرفه ای شدن در دنیای اینترنت هستید و برای کسب و کار و سایت خود ارزش قائل هستید هیچ گاه به سراغ طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای آماده و همچنین قالب آماده نروید بلکه با شرکت طراحی سایت که دارای سیستم مدیریت محتوای اختصاصی به همراه قالب های اختصاصی و انحصاری می باشند قرارداد طراحی سایت خود را منعقد نمایید تا بتوانید در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. شرکت طراحی سایت مبنا با طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی خود همواره سعی داشته تا بالاترین امنیت را برای وب سایت های طراحی شده خود به ارمغان آورده و به همین جهت آسودگی خاطر را برای مشتریان خود به همراه داشته است. همچنین شرکت طراحی سایت مبنا با در اختیار داشتن بهترین طراحان گرافیک سعی داشته تا قالب وب سایت را مطابق با خواسته مشتری طراحی و با بهره گیری از به روز ترین روش ها و تکنیک های برنامه نویسی آنرا برای مشتریان عزیز خود پیاده سازی نماید.

در صورتی که مایل هستید وب سایت شما در زمینه های طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت معرفی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت نیازمندی و... توسط شرکت طراحی سایت مبنا طراحی شود میتوانید با شماره 0216123 تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت نسبت به عقد قرارداد طراحی سایت مد نظر خود اقدام نمایید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده