چگونه با مشتریان خود رفتار کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر

در این مقاله طراحی سایت ما چند راه حل به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید به خوبی با مشتریان خود رفتار کنید.برای آشنایی با چگونگی رفتار با مشتری با مقالات طراحی سایت ما همراه باشید.

چگونه با مشتریان خود رفتار کنیم؟

پذیرش واقعیت

اولین نکته که باید بدانیم چگونه با مشتریان خود رفتار کنیم پذیرش واقعیت است . پذیرش واقعیت یعنی این که ما در نهایت باید چیزهایی را که نمی توانیم و یا نمی خواهیم تغییر دهیم را بپذیریم و بر روی چیزهایی که می توانیم و می خواهیم تغییر دهیم، تمرکز کنیم.

این موضوع در تنازع با مشتریان چگونه عمل می کند؟ این بدان معناست که ما نباید انرژی خود را صرف مقابله با رفتار و ذات آنها کنیم و در نهایت بپذیریم که ما نمی توانیم آنها را حذف کنیم و یا تغییر دهیم.

هنگامی که ما این را بپذیریم، فکر ما برای تمرکز بر روی چیزی که تحت کنترل ما است آزاد می شود: که آن چیز، رفتار خود ما است.

به یاد داشته باشید که ما همه یک مشتری بوده ایم

چگونه باید رفتار خود را عوض کنیم؟ یک نقطه شروع خوب استفاده از مهارت های همدلی ما است. همه ما در جایی از زندگی خود به عنوان یک مشتری بوده ایم. آیا به یاد می آورید که تکیه بر تخصص یک فرد دیگر چه احساسی داشت؟ شاید شما مجبور به استفاده از خدمات تعمیرکار، لوله کش، معمار و یا یک دکتر شده باشید.

از تخیل خود برای بازگشت به آن زمان که یک مشتری بوده اید استفاده کنید و سعی کنید تمام جزئیات را به خاطر بیاورید. نکات مثبت و منفی آن تجربه چه بود؟ تمام آن نکات مثبت را به مشتریان خود عرضه کنید.

ببینید و یاد بگیرید

آیا تا به حال احساس کرده اید که به عنوان یک مشتری مورد بی احترامی قرار گرفته اید؟ به احترام تمرکز کنید. احترام چیزی است به دست آوردنی نه دادنی. برای کسب احترام، باید ابتدا به دیگران و خودمان احترام بگذاریم. این یعنی حد خود و دیگران را بدانیم، و مطمئن شویم که از این حد فراتر نمی رویم. اگر می خواهیم مشتریان به مرزهای ما احترام بگذارند، باید ابتدا به حدود آنها احترام بگذاریم.

یا شاید احساس کرده باشید که به حرف های شما گوش نمی دهند؟ به یک شنونده بزرگ تبدیل شوید. این شگفت انگیز است که چقدر درصد قبول حرف های شما توسط مشتری بالا می رود اگر ابتدا شما به حرف های آنها گوش دهید. و چیزهای خیلی زیادی از آنها یاد خواهید گرفت.

"اول گوش کنید بعد طراحی سایت را انجام دهید"

در سخنرانی " 5 راز از 86 دفترچه »، مایکل بیروت می گوید: دلیل اصلی طراح شدن او این است که او می خواست مشکلات مردم را حل کند، و او خود را تا حدودی مانند یک دکتر می بیند.

بیروت معتقد است اگر او به بیماران خود به خوبی گوش دهد، آنها راه حل رفع مشکل خود را خودشان در اختیار او قرار می دهند. اولین راز سخنرانی او این است: «ابتدا گوش کن، سپس طراحی سایت کن". این واقعا ساده است. با مشتریان خود طوری رفتار کنید که می خواهید با شما رفتار شود.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی