کاربرد های جوملا چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر

امروزه جوملا در بسیاری از طراحی سایت  به کار می رود. بسیاری از طراحان سایت برای ساده کردن کار طراحی سایت خود، از این cms های آماده استفاده می نمایند.

البته همانگونه که در ضرب المثل قدیمی کشورمان داریم " هرچقد پول بدی آش می خوری" در تمام خرید و فروش و معاملات نیز همینگونه هست. در طراحی سایت نیز اگر به دنبال وب سایتی حرفه ای می باشیم، باید هزینه ای بیشتر انجام دهیم و به سراغ طراحی سایت حرفه ای برویم،  که تمام اصول بهینه سازی سایت که در مبحث سئو می توانید با آن آشنا شوید.  

ولی بسیاری از طراحان سایت با تبلیغاتی که محور آن هزینه کم برای راه اندازی وب سایت می باشد، و استفاده از این ابزارهای آماده و cms های آماده برای طراحی سایت ، نظر مشتریان را به خود جلب می نمایند.

باید توجه داشته باشیم که حتی خود ما نیز بدون دانستن علم برنامه نویسی کامپیوتر و بدون هزینه کردن می توانیم توسط نرم افزار هایی مثل جوملا و ورد پرس اقدام به راه اندازی وب سایت نماییم.

 اما سوال این است که: آیا این کار اصولی می باشد؟ آیا این سایت می تواند برای ما بهینه باشد؟ آیا این سایت می تواند پر مخاطب شده و در تجارت الکترونیک به ما در جذب مشتری کمک نماید؟

پاسخ تمام این سوالات در یک مفهوم خلاصه می شود: " سئو "

جوملا

سئو یا بهینه سازی سایت ها و مطالعه در این زمینه به ما آگاهی می دهد، که در انتخاب ابزار طراحی سایت و شرکت طراحی سایت دقت نماییم. همچنین بهترین و بهینه ترین روش طراحی سایت را برای خود انتخاب نماییم.

حال به  معرفی بعضی مواردی که در طراحی سایت خود از جوملا استفاده کرده اند می پردازیم:

  •  چند نمونه از سایتهای خبری
  • سایت های فروشگاه های اینترنتی
  • چند ارگان دولتی
  • سایت های دانلود
  • مراکز آزمون گیری
  • سایت های سامانه های پشتیبانی
  • سایت های دایرکتوری ها
  • سایت های نگهداری مستندات
  • چند نمونه سایت های جوامع مجازی داخلی

سفارش موکد می نمایم برای طراحی سایت های خود، اگر هدف بزرگی در تجارت الکترونیک دارید، از ابزار های آماده و cms  های آماده هرگز استفاده نکنید و به سراغ شرکت طراحی سایت معتبر و یا روش های اصولی طراحی سایت بروید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
کیا : فقط جوملا
6 18
برای تبلیغات شرکت خودت این چرندیات رو نوشتی..!!!!!!!!!!!!!
مدیریت : پاسخ
29 4
جناب کیا محترم با سلام و احترام بهتر است اگر انتقادی به شخصی یا جایی وجود دارد نیز با الفظ محترمانه بیان شود. و اما پاسخ شما: خیر اگر شما به طور کامل مطالب مقالات جوملا و مبحث مزایا و معایب جوملا را مطالعه نمایید ، متوجه می شوید که ما کاملا بدون هیچ غرض ورزی فقط حقیقت مزایا و معایب را نوشته ایم و تمام این مقالات از آموزش های اساتید دانشگاهی و حتی کسانی که کار جوملا انجام می دهند دریافت شده و در بخش مقالات شرکت مبنا درج شده است. و ما قضاوت و انتخاب را به عهده خود مشتری گذاشته ایم لطفا مقاله معایب جوملا را خط به خط و کامل بخوانید!!!!!!!!!! با آرزوی شاد و پیروزی برای شما و ترویج آیین مهرورزی در بین هموطنان عزیزم