5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم

10 / 10
از 1 کاربر

در جهانی که توجهات به پول است، جلب توجه بازار هدف به طور فزاینده ای دشوارتر شده است. در این دوره شما نه تنها با شرکت های بزرگی که دارای بخش بازاریابی قوی هستند مواجه هستید بلکه شما باید با برای جلب نظر مشتریان با رسانه های اجتماعی نیز رقابت کنند. اما به این معنی نیست که شما برای بازاریابی نیاز به هزینه های زیاد و یا نمایش بیش از حد به منظور ایستادگی در بازار هدف دارید. در این مقاله از طراحی سایت برای شما کاربران عزیز 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم خلاق و ارزان برای بازاریابی کسب و کار شما در دنیای دیجیتال ارائه کرده ایم.

5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم

1. جلب یک هنرمند محلی به عنوان حامی محصولات خود

تمام صاحبان کسب و کار تمایل دارند که محصولات و یا خدمات آنها توسط یک هنرمند مشهور جهانی تایید شود. اما به جای تلاش برای به دست آوردن یک سوپراستار برای حمایت از کسب و کار خود، سعی کنید به دنبال یک هنرمند مشهور محلی برای تایید محصولات خود باشید.

هنرمند مشهور محلی دقیقا چه کسی است؟ منظور از هنرمند مشهور محلی افرادی هستند که روزنامه های محلی در مورد آنها می نویسند. مانند یک معلم و یا استادی که کار مثبتی انجام داده است. از آنجا که این افراد در همسایگی شما قرار دارند، تقریبا به آسانی از طریق تلفن و یا ایمیل می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. برای آنها به عنوان هدیه خدمات و محصولات خود را ارسال کنید.

2. یک گروه LinkedIn درست کنید

ایجاد یک گروه LinkedIn نه تنها رایگان است بلکه به شما این امکان را می دهد تا یک شبکه حرفه ای و پرکار ارائه دهید، علاوه براین منابع اطلاعاتی مفید باعث افزایش ترافیک سایت شما و افزایش فروش می شوند. این کار ممکن است زمان بر باشد اما هدف شما باید ارائه منابع مفید باشد و در مورد موضوعی بحث کنید که به سود جامعه و کسب و کار شما باشد.

3. اطلاعات خود را بر روی یک وبلاگ حرفه ای منتشر کنید

در حالیکه تبلیغ بر روی جلد اول یک مجله بزرگ دشوار است، شما می توانید استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود را بر روی یک وبلاگ منتشر کنید. سه تا پنج وبلاگ که بازار هدف شما را تشکیل می دهند شناسایی کنید سپس با ایجاد کننده آن تماس بگیرید و چند ایده به او ارائه دهید و عنوان کنید که قصد ارائه چه ارزش هایی را به خوانندگان وبلاگ او دارید.

برای جلب نظر صاحب وبلاگ می توانید مقداری از محصولات و خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار او قرار دهید که به عنوان یک هدیه برای او جلوه می کند.

4. ایجاد ویدئو در یوتیوب

یوتیوب با بیش از 800 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در یک ماه، می تواند یک پلت فرم قدرتمند برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما باشد. برای این کار، به سادگی می توانید ویدئو های محصول و افکار خود را به اشتراک بگذارید. ویدئو های بازاریابی باید فاکتورهای زیر را در بر داشته باشند:

• عنوان کلمه کلیدی مورد جستجو

• پیام واضح مقاله

• بخش تماس با ما

برای تهیه ویدئو شما هم می توانید با صرف اندکی هزینه و خرید دوربین، تجهیزات نورپردازی و نرم افزار ویرایش این کار را انجام دهید و هم می توانید با استفاده از گوشی های هوشمند خود ویدئو های مناسب آنلاین ضبط کنید.

5. نوشتن و ارسال کتاب های الکترونیکی درباره بزرگترین مشکلات و مسائل در صنعت شما

در دنیای اینترنت شما دیگر نیاز به به صرف هزینه برای شرکت های چاپ و نشر و توزیع یک کتاب ندارید. بسیاری از سایت ها به شما امکان آپلود رایگان کتاب های دیجیتال را می دهند و فقط در صدی از فروش هر کتاب را از شما دریافت می کنند. البته هدف از نوشتن و انتشار کتاب های آنلاین صرفا کسب درآمد نیست. بلکه با این کار شما خوانندگان را تشویق می کنید که از کسب و کار و سایت شما دیدن کنند.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود
مقاله بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا
مقاله طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت
مقاله قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟
مقاله چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟
مقاله برند سازی چیست (برندینگ چیست)؟
مقاله مزیت های برند سازی چیست؟
مقاله کمپین برند سازی چیست؟
مقاله انواع برند سازی را نام ببرید؟
مقاله برندهای ایرانی رو به بازاریابی محتوا آورده اند
مقاله مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
مقاله Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟
مقاله درخت اینترنت مارکتینگ
مقاله چرا طراحی خوب نتایج بازاریابی بهتری در بر دارد؟
مقاله بازاریابی محتوا کلید توسعه حضور آنلاین قوی است !
مقاله چهار ستون موفقیت در بازاریابی آنلاین
مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مقاله بایدها و نبایدهای بازاریابی فیسبوکی
مقاله 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مقاله 5 استراتژی برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم
مقاله بازاریابی درون گرا به زبان ساده
مقاله روش انجام بازاریابی درون گرا
مقاله اینفوگرافیک مقایسه سئو و ppc
مقاله تاثیر طراحی سایت در برندسازی