Fetch and Render در وبمستر گوگل

10 / 10
از 1 کاربر

گوگل در سال 2014 ویژگی جدیدی به گزینه Fetch به عنوان یک ابزار در وب مستر گوگل اضافه کرد. با استفاده از این گزینه که Fetch and Render نام دارد شما می توانید نحوه ارائه صفحه خود را نیز در ابزار گوگل ببینید.

در واقع با این ویژگی شما به جای استفاده از Fetch به عنوان ابزار گوگل برای دیدن تنها یک خروجی کد و HTML، تصویری واقعی از آن چه که ابزار گوگل می بینند را مشاهده خواهید کرد.

در شکل زیر گزینه جدید "fetch and render" در واکشی (Fetch) به عنوان یک ویژگی گوگل نمایش داده شده است:

Fetch and Render در وبمستر گوگل

پس از اینکه شما یک صفحه برای Fetch and Render انتخاب کردید، چند دقیقه زمان می برد تا یک شاخص کامل از وضعیت شما نشان دهد.نشانگر ممکن است رندر را در صورتی که منابع برای ابزار خزنده گوگل در دسترس نباشند، به صورت جزئی ارائه دهد. در هر صورت با کلیک بر روی آن ها، نتایج ارائه برای شما نشان داده خواهد شد.

همچنین شما قادر خواهید بود تا نوع دستگاه مورد نظر خود مانند کامپیوتر، گوشی هوشمند و یا دیگر دستگاه ها را برای Fetch and Render مشخص کنید. برای مثال با انتخاب گوشی هوشمند، شما قادر خواهید بود که ببینید صفحه شما در گوشی هوشمند چگونه نشان داده می شود.

به گزینه های “fetching” و “rendering” توجه کنید. “fetching” کدها، HTML و غیره را نشان می دهد در حالی که گزینه “rendering” نتایج را به صورت نمایی از صفحه وب نشان می دهد.

شکل های زیر نمونه هایی از Fetch and Render در گوشی و کامپیوتر را به شما نشان می دهد.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله طراحی سایت متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده