PHPbb چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر

در بسیاری از سایت ها ایجاد یک انجمن و یا تالار گفت و گو، برای بحث و تبادل نظر کاربران یکی از ملزومات مدیریتی وب سایت شان می باشد. این روش و داشتن یک انجمن برای بسیاری از سایت ها روش مطلوبی برای جذب مخاطبان است، که در زمینه تجارت الکترونیک ، ایجاد یک انجمن گفت و گو در طراحی سایت برای وب سایت، روش و عاملی است که به جز جذب مشتریان، در ایجاد وفاداری مشتریان و همچنین تبدیل شدن مشتریان، به مشتریان وفا دار تاثیر گذار است.

PHPbb چیست

در PHP nuke ابزاری مفید و کارا برای ایجاد انجمن ها قرار داده شده است؛ نام این ابزار PHPbb می باشد.

PHPbb ابزاری قوی و مفید برای ایجاد تالار گفت و گو و انجمن های گفت و گوی آنلاین می باشد، که با توجه به ترجمه امکانات آن به فارسی مورد استقبال بسیاری از طرحان سایت در طراحی سایت برای ایجاد یک انجمن، قرار گرفته است.

شما در این انجمن ها می توانید به راحتی از زبان فارسی استفاده نمایید. همچنین در بسیاری از طراحی سایت  نیز به دلیل آماده بودن و کیفیت و مزایای این ابزار آماده، طراحان سایت از این ابزار در بخشی از وب سایتشان برای ایجاد ابزار استفاده می کنند، که البته کاری غیر اصولی می باشد و برای بهینه سازی سایت بهتر است از همان ابزار و زبانی که در طراحی سایت استفاده کرده ایم، در سایر بخش ها نیز استفاده نماییم.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده