Word press چیست ( ورد پرس چیست)؟

5 / 10
از 22 کاربر

ورد پرس  یا word press یک سیستم مدیریتی برای محتوا وب سایت ها می باشد. یک cmsآماده می باشد که کمپانی ارائه دهنده آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. در طراحی سایت برای راحتی و سریع تر بودن ایجاد سایت از این cms های آماده استفاده می کنند. در طراحی سایت حرفه ای استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا زیاد کارایی برای ما نخواهد داشت، زیرا ما قدرت افزودن ابزار های مختلف را به آن نداریم.در افزودن ابزار های مختلف، فقط امکان این را داریم که از ابزار های ارائه شده توسط طراحان استفاده نماییم.

این برنامه برای طراحی سایت ساده و وبلاگ ها ساخته شد، که یک برنامه اپن سورس می باشد و تحت مجوز GPL به دنیا معرفی شد.

زبان برنامه نویسی این برنامه مانند سایر برنامه ها و cms های آماده دیگر PHP می باشد.

پایگاه داده این برنامه  My SQL می باشد. و برای بهتر بودن و بهینه سازی سایت با این روش بهتر است که از این پایگاه داده استفاده نماییم.

به طور برای بهینه سازی سایت خود بهتر است که از این cms های آماده استفاده نکنیم زیرا با وجود اینکه تمام موتور های جست و جو این cms  ها را قبول دارند و آنها را می شناسد، اما طراحی سایت با روش های متداول طراحی سایت توسط شرکت های معتبر از جمله شرکت  طراحی سایت طرح و پردازش مبنا، برای موتور های جست و جو معتبر تر بوده و در لیست جست و جو ی این ابزار های جست و جو رتبه ی بهتری خواهند داشت.

اما در کل برای راه اندازی یک وب سایت و طراحی سایت با سرعت بهتر می توانیم از این cms های آماده استفاده نماییم. زیرا راه اندازی سایت ها به این روش نیاز به دانستن علم طراحی سایت ندارد. البته به شرطی که نیازی به این موضوع در طراحی سایت ما حس نشود که محتوای مطالب ما قرار است در اینترنت و موتور های جست و جو سرچ شود.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده