طراحی سایت در استان خراسان شمالی

10 / 10
از 1 کاربر

طراحی سایت در استان خراسان شمالی : شرکت طرح و پردازش مبنا در زمینه طراحی سایت با استاندارد های روز دنیا و بصورت کاملا سئو بیس در خدمت مردم شریف استان خراسان شمالی می باشد. شرکت مبنا علاوه بر طراحی سایت در زمینه سئو و بالا بردن رتبه و رنکینگ وبسایت نیز فعالیت گسترده ای داشته و تا کنون وبسایت های مختلفی را در جایگاه اول جستجوی گوگل قرار داده است.

خراسان شمالی را میتوان مادر فرش دو روی ایران دانست که حتی آوازه آن از ایران هم خارج شده و به گوش جهانیان رسیده است. این هنر دست ایرانی که طرفداران زیادی در ایران و کشور های خارجی مخصوصا اروپا دارد یکی از چندین سوغات این استان است. به دلیل مسافت زیادی که این استان با مرکز و غرب کشور دارد افراد زیادی از این نواحی کشور نمیتوانند به این استان سفر کرده و به صورت مستقیم صنایع دستی این استان را خریداری نمایند. پس چاره چیست؟

بهترین راه و ارزان ترین راه ممکن طراحی سایت فروشگاهی می باشد. تولید کنندگان صنایع دستی در استان خراسان شمالی می توانند با شماره 0216123 تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان و دیدن نمونه کارهای موفق طراحی سایت فروشگاهی میتوانند.

پس از طراحی سایت فروشگاهی نوبت به قرار دادن محصولات بر روی سایت می رسد که آموزش این کار توسط تیم پشتیبانی شرکت مبنا به مشتریان داده خواهد شد. محصولات به ترتیب بر روی سایت قرار داده شده و پس از بررسی سایت باز می شود و از آن به بعد تمام افرادی که به صنایع دستی استان خراسان شمالی علاقه مند هستند میتوانند از طریق سایت سفارش خود را ثبت و به وسیله پست کمتر از 3 روز درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده