طراحی تالار گفتگو

8 / 10
از 5 کاربر

تالار های گفتگو از جمله وب سایت هایی هستند که باعث جذب کاربر می شود. زیرا در این تالارها می توان مطالب را به اشتراک گذاشت . در فروم یا تالارگفتگو بلافاصله پس از عضویت می توان به اشتراک گذاشتن مطالب پرداخت.

فروم ها در طراحی سایت به دو دسته تقسیم می شوند:

  • فروم تخصصی : این فروم شامل انجمن های خاصی می باشد که میتواندشامل مسائلی مانند نرم افزار ها و یاکامپیوتر و تلفن های همراه باشد.
  • فروم عمومی : در این فروم همه ی کاربران می توانند با هم درباره ی موضوعی مثلا آب و هوا،کامپیوتر و... صحبت کنند.

این تالارهای گفت و گو شامل قوانین و مقررات خاصی می باشند که همه ی کاربران موظف به رعایت آن می باشند.

طراحی تالار گفتگو و فروم

هدف از طراحی تالار گفتگو این تالارها با هدف افزایش بازدید می تواند باعث ارتقا بازاریابی شود که اگر طراحی سایت بدرستی و اصولی انجام شود می تواند شما را به هدف خود سوق دهد.

کسانی که می خواهند بازدید از سایت خود را بالا ببرند با طراحی یکی از این تالارهای گفتگو بازدید از سایت خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. البته زمانی این کار میسر می شود که طراحی وب سایت شما اصولی باشد.

 

بعضی از امکانات تالار گفتگو :

√امکان دسته بندی نمودن تالارها
√امکان ایجاد کلمات کلیدی برای هر صفحه
√امکان نمایش تعداد بازدیدکنندگان
√امکان مدیریت کاربران
√امکان اصلاح ویا حذف و اضافه کردن مطالب موجود
√امکان مدیریت منو(حذف و یا اضافه نمودن منو)
√امکان تنظیم دوباره واصلاح و یا حذف قوانین
√امکان ارسال ایمیل به کاربر پس از عضویت در سایت
√امکان ورود به پنل کاربری
√امکان ارسال پیام به کاربران
√امکان مشاهده دسته بندی ها و پست ها
√امکان مشاهده ی آخرین پست ها
√امکان مشاهده پرببینده ترین پست ها در 24 ساعت گذشته
√مشاهده لیست کاربران
√امکان مشاهده صفحه شخصی کاربران
√امکان دادن امتیاز به کاربران
و...

نمونه پروژه های طراحی تالار گفتگو

ویژگی های تالار گفتگو و فروم

ویژگی تالار های گفت و گو همان طور که اسم آن نیز پیداست، عبارت است است محلی مناسب برای گفت و گو و به اشتراک گذاری تجربیات همه افراد عضو آن با هم می باشد.

طراحی سایت تالار های گفت و گو باید در بر دارنده موارد زیادی از جمله رعایت امنیت برای تمام کاربران آن و خود تالار گفت و گو، باشد.

در طراحی سایت این فروم و تالارهای گفت و گو باید ویژگی های متنوعی برای کاربران خود ایجاد نماید تا در ماندگاری آنها تاثیر گذار باشد. مسلما مجمعی که در آن حاضرین کم باشند دارای ارزش پایینی خواهد بود.

پس باید با داشتن انجمن گفت و گو که در آن هر کاربر می تواند امکانات متنوعی داشته باشد، می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطبان برای وب سایت ما داشته باشد.

مجموع این ویژگی ها عبارت اند از:

  • اشتراک گذاری فایل ها و منابع با هم
  • گفت و گوی خصوصی و عمومی کاربران
  • برگزاری مباحث آزاد
  • برگزاری مباحث تخصصی آنلاین
  • و...

هدف از داشتن تالار گفتگو چیست ؟

هدف از طراحی فروم های گفت و گو ، معمولا ایجاد مجمع های مجازی و میز گرد های مجازی برای گفت و گو درباره مسائل مختلف می باشد. البته بسیاری از تالار های گفت و گو نیز با هدف افزایش کاربران برای وب سایت ها طراحی شده اند.

باید توجه داشته باشیم با توجه به تعدد زیاد اینگونه انجمن ها و وب سایت ها، در صورتی می توانیم در داشتن انجمن گفت و گویی پر بازدید موفق باشیم که، وب سایت ما توسط موتور های جست و جو در سرچ کلمات کلیدی ماند تالار گفت و گو و فروم گفت و گو در رتبه های نخست لیست قرار داشته باشد.

برای رسیدن به این هدف باید بتوانیم وب سایتی حرفه ای را طراحی نماییم، که تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد.

پیشنهاد ما به شما مطالعه بخش سئو و بهینه سازی سایت شرکت مبنا می باشد، تا از طریق این مشاهده و مطالعه به این مورد که چرا باید شرکت مبنا را برای طراحی سایت انتخاب نماییم، پی ببرید.

نتایج بدست آمده هرگز اتفاقی نیست و هدف شرکت ما پیشرفت شماست؛ و پیروزی و موفقیت شما، موفقیت ما می باشد.

دلایل موفقیت تالارهای گفتگو

دلیل اصلی موفقیت وب سایت های تالار گفت و گو را می توان آمار بازدید بالا و واقعی آنها عنوان کرد. با توجه به عنوان شدن مطالب متنوع و منحصر به فرد در این انجمن های گفت و گو می توان گفت در طول مدت زمان انداکی، این انجمن ها دارای محتوای قوی خواهد شد که از لحاظ امتیاز دهی موتور های جست و جو، دارای ارزش بالایی خواهد بود.

البته این موفقیت در صورتی در طراحی سایت این انجمن های گفت و گو اتفاق خواهد افتاد که ابتدا تعداد بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان به این سایت ها افزایش پیدا نماید. در این صورت و با حضور کاربرانی که برای ما تولید محتوا خواهند نمود، سایت ما خیلی زود دارای ارزش فراوانی خواهد شد.

برای رسیدن به بازدید بالا نیاز به معرفی خود در جامعه مجازی و اینترنت داریم. بهترین و بیشترین بازدید در دنیای اینترنت معمولا از طریق موتور های جست و جو اتفاق می افتد. ما باید با داشتن دانش اصول بهینه سازی سایت به این مهم دست پیدا نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا در کنار طراحی حرفه ای سایت برای شما، تمام موارد بهینه سازی سایت برای موتر های جست و جو را نیز رعایت نموده و آن را به صورت رایگان به شما آموزش خواهد داد؛ تا شما نیز به موفقیت دست پیدا نمایید.

طراحی اختصاصی تالار گفتگو و فروم

ویژگی اصلی طراحی تالار گفت و گو و فروم  شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

متنوع بود تالار گفت و گو شما از سایر فروم های گفت و گو قطعا تاثیر زیادی در جذب مخاطبان به انجمن گفت و گوی شما را خواهد داشت.

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی تالار گفت و گو و فروم موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه ی طراحی تالار گفتگو و فروم

هزینه ی طراحی تالار گفت و گو و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی تالار های گفت و گو شرکت طرح و پردازش مبنا، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
محمد : هزینه طراحی
8 1
سلام و خسته نباشید خدمت شما.میخواستم بدونم هزینه طراحی تالارگفتگویی مثل هم میهن چقدر میشه؟لطفا لیست امکانات و هزینه و همچنین زمان لازم جهت طراحی رو برام بفرستید.سپاس از شما.
مدیریت : پاسخ
6 2
سلام.ممنون از شما.لست امکانات،پیش فاکتور و همچنین زمان لازم برای طراحی برای شما ارسال شد و در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت
محمود شرافتی :
4 1
سلام خسته نباشید.قیمت طراحی تالار گفتگو رو به همراه سئوی اون رو میخواستم.ممنون
مدیریت : پاسخ
4 2
براتون لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود.
نیکنام : تالار گفتگوی ساده
4 1
سلام خدمت شما دوستان. قیمت یک تالار گفتگو ساده چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت : پاسخ
5 1
سلام دوست عزیز.ریز امکانات و قیمت ها براتون ایمیل شد.
خانم آرامش : قیمت طراحی
4 1
سلام خسته نباشید. لطفاهزینه ی تقریبی ومدت زمان طراحی سایت تالار گفتگو روبرام ایمیل کنیدتا جهت سفارش باهاتون تماس بگیرم
مدیریت : پاسخ
3 3
ممنون . درخواستتون براتون ایمیل شد.
احمد : قیمت طراحی فروم
5 2
من می خوام بدونم طراحی یک فروم حدوداً چقدر هزینه داره؟ لطفاً اگر هزینه اولیه و هزینه های دیگه مثل امکانات اضافه هم داره بکید. با تشکر
مدیریت : پاسخ
2 2
با سلام امکانات تالار گفتگو به همراه هزینه به ایمیل شما ارسال شد
مجتبی مرادی : قیمت برای طراحی قالب مای بی بی
4 1
سلام.من یه انجمن دارم به آدرس زیر www.bigforum.ir میخواستم ببینم هزینه طراحی یه قالب شیک و کاربر پسند و قیمت مناسب چقدر هست.انجمن ساز بنده مای بی بی هست
احسان : هزینه
5 0
با سلام. هزینه طراحی انجمن گفت و گو چقدر می شه؟
مدیریت : پاسخ
8 0
براتون لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود.
نمونه پروژه های طراحی سایت