طراحی سایت بازی آنلاین

6 / 10
از 15 کاربر

شاید بسیاری از ما در دنیای اینترنت زمان هایی از اوقات فراغت خود را در سایت های سرگرمی و بازی های آنلاین گذرانده ایم؛ ازجمله، بازی های فکری، بازی های گروهی، بازی های رقابتی مثل بازی پوکر و بازی های مربیگیری فوتبال و... این گونه سایت ها می تواند مخاطبان زیادی داشته باشد. همچنین می تواند مرکز خوبی برای فروش انواع بازی ها و سرگرمی ها باشد. قطعا کسانی که در این سایت ها به بازی مشغول می شوند علاقه شدیدی نسبت به انجام بازی های دیگر نیز دارند.

امکانات فراوانی نیز از طریق طراحی سایت برای بازی های آنلاین می توانیم در اختیار داشته باشیم ازجمله:

بازی آنلاین برای کاربران

ایجاد تبلیغات پر بازدید

ثبت نام کاربران

اخبار بازی های جدید

ایجاد فروشگاه بازی های کامپیوتری

 طراحی سایت بازی آنلاین

شرکت طراحی سایت مبنا با سابقه طولانی و درخشان در زمینه طراحی سایت و استفاده از طراحان و برنامه نویسان حرفه ای وب سایت و همچنین گرافیست های آشنا به اصول طراحی گرافیکی، می تواند برای شما بهترین سایت را در زمینه بازی های آنلاین و فروش بازی های کامپیوتری طراحی نماید.

البته باید توجه داشت که در این بین نکته مهم، دیده شدن شما در دنیای اینترنت می باشد، که این امر بخش مهمی از آن توسط موتور های جست و جو انجام می شود. پس باید وب سایت شما را به موتور های جست و جو، به طوری معرفی نماییم که در کلماتی نظیر بازی آنلاین و بازی کامپیوتری در رتبه خوبی قرار گیرد. مسلما اگر در جست و جوی این کلمات که بارها در طول روز توسط کاربران اینترنتی جست و جو می شود در صفحه اول لیست قرار داشته باشید، بازدید فراوانی خواهید داشت و قطعا مخاطب و کاربرانی زیادی نیز از این تعداد زیاد بازدید نصیب شما خواد شد.

شرکت طراحی سایت مبنا با رعایت اصول سئو و اصول بهینه سازی سایت، تمام این مسائل را در هنگام طراحی سایت برای شما رعایت می نماید و به این صورت شما در موتورهای جست و جو دارای رتبه خوبی خواهید بود. شما می توانید در قسمت بهینه سازی سایت سابقه کاری این شرکت را مشاهده نماید.

نمونه پروژه های طراحی سایت بازی آنلاین

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت بازی آنلاین

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
نقاشی روی سنگ
طراحی سایت دنیای کودکان
3
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
دانلود آهنگ کودکانه
طراحی سایت دنیای کودکان
4

ویژگی های طراحی سایت بازی آنلاین

طراحی سایت بازی های آنلاین مهمترین ویژگی که باید دارا باشد، جنبه سرگرم کننده و جذاب آن باشد؛ همچنین سرگرمی های این وب سایت ها باید در اصطلاح رایج معتاد کننده باشد، زیرا مخاطبان اینگونه وب سایت ها باید نسبت به محتوا و یا بازی ها علاقه مند به گونه ای شوند که مستمر از این وب سایت ها بازدید نمایند.

در صورت جذب کردن اینگونه ی مخاطبان به این وب سایت ها، باعث پیروزی و رسیدن به موفقیت برای سایت بازی آنلاین شما، اتفاق خواهد افتاد.

در صورتی که شما نتوانید مخاطبان خود را بعد از یکبار بازدید و انجام سرگرمی و بازی آنلاین خود، نسبت به آن معتاد نمایید، طولی نخواهد کشید که وب سایت شما بازدید کنندگان خود را از دست خواهد داد.

شما در طراحی سایت خود، با دادن امکانات و امتیازات به برندگان بازی و در نظر گرفتن جایزه برای برندگان به راحتی می توانید این مسئله را حل نمایید.

البته نکته مهم این می باشد که کیفیت بازی نیز به جز داشتن جوایز برای آن، بسیار تاثیر گذار در جذب و ماندگاری کاربران برای شما خواهد بود.

اما اینها مسائل محتوایی و ویژگی ها محتوایی در طراحی سایت برای بازی آنلاین بود.

مسائل تبلیغاتی که معرفی نامه شما در دنیای می باشد، نکته مهم دیگری ست که باید برای رسیدن به هدف جذب و ماندگاری مخاطبان، به آن اشاره نماییم؛ که باعث افزایش بازدید از وب سایت شما قطعا خواهد شد.

هدف از داشتن سایت بازی آنلاین چیست؟

هدف اصلی از طراحی سایت های بازی آنلاین اغلب به جز سرگرم کردن کاربران اینترنتی، درآمدزایی برای مدیران این وب سایت ها از طریق جذب تبلیغات متنی و بنری برای سایت می باشد.

زیرا با توجه به پربازدید شدن این وب سایت ها در صورت موفقیت در جذب مخاطبان، محل مناسبی برای تبلیغات شرکت های تجاری می باشد.

همچنین فروش انواع بازی های کامپیوتری در کنار این سایت ها از اهداف دیگر سایت های بازی آنلاین می باشد.

برای رسیدن به این اهداف ما نیاز به داشتن یک سایت حرفه ای می باشیم که تمام اصول طراحی سایت در آن رعایت شده باشد؛ محتوا آن و مطالب آن و همچنین چیدن عناصر سایت در این وب سایت ها باید به شکلی حرفه ای و اصولی باشد که باعث جذب کاربران و همچنین ترغیب به زدن کلیک های بعدی باشد.

همچنین باید وب سایت ما در کلمات کلیدی مثل " بازی آنلاین " و " بازی اینترنتی " در رتبه خوبی از موتور های جست و جو و حتی الامکان در صفحه نخست لیست آنها باشد، زیرا این مسئله باعث جذب فوق العاده زیاد مخاطبان به وب سایت بازی آنلاین ما خواهد شد.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه با تجربه فراوان در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، تمامی این موارد را در طراحی سایت بازی آنلاین برای شما رعایت خواهد نمود، تا شما به هدف عالی خود خیلی زود برسید. 

دلایل موفقیت سایت بازی آنلاین :

جاذبه و جذابیت بازی برای تمام اقشار و سنین جوامع، دلیل موفقیت طراحی سایت بازی آنلاین می باشد. مردم در هر سن و هر طرز تفکری، معمولا نیاز به مکان هایی برای گذراندن زمان های فراغت و اوقات فراغت خود دارند.

وب سایت های بازی آنلاین با توجه به در دسترس بودن و نداشتن نیاز به طی کردن مسافت برای رسیدن به مکانی برای انجام تفریح و بازی، محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت مردم در جهان امروز شده اند.

بسیاری از مردم امروزه در دنیا دیگر علاقه به بازی های فیزیکی برای ایجاد نشاط برای خود و کودکان خود را ندارند و روی به بازی های کامپیوتری و آنلاین آورده اند.

بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات با دانستن این موضوع و نیاز انسان ها، اقدام به راه اندازی و طراحی سایت هایی برای ایجاد سرگمی برای مردم و انجام بازی، نموده اند؛ و البته موفقیت چشم گیری نیز در این زمینه بدست آورده اند، حتی بسیاری از سایت های بزرگ دنیا نیز بخش های بازی آنلاین را به وب سایت های خود افزوده اند.

البته برای رسیدن به این موفقیت باید تمام جوانب امر را سنجیده و راه های رسیدن به موفقیت در این زمینه را مطالعه نماییم و نسبت به آن آگاهی داشته باشی.

شما اگر قصد طراحی چنین سایت هایی را دارید، می توانید با مشورت با متخصصان با سابقه و باتجربه شرکت طراحی سایت مبنا، که سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت انواع وب سایت های موفق را دارد، به این مهم دست پیدا نمایید.

طراحی اختصاصی وب سایت های بازی آنلاین

ویژگی اصلی طراحی سایت بازی آنلاین و کلینیک های درمانی توسط شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

نکته مهمی که باید برای طراحی سایت های بازی آنلاین رعایت نماییم، منحصر به فرد بود بازی و امکانات آن می باشد. زیرا در صورت تکراری بودن آن، هرگز نخواهیم توانست مخاطبان زیادی را جذب نماییم.

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. 

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت بازی آنلاین موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت بازی آنلاین

هزینه ی طراحی سایت بازی آنلاین و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت  از نوع بازی آنلاین توسط شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
یوسف قرنی زاده :
3 1
با سلام خدمت کلیه ی کارکنان سایت . خیلی ممنون از مطالب خوبی که در اختیار من گذاشتید . امیدوارم موفق و موئید باشید.
مدیریت : پاسخ
3 1
سلام و درود - امیدواریم با مطالب و مقالات آموزشی ما توانسته باشید سایت خود را به خوبی مدیریت و بهینه سازی نمایید.
نمونه پروژه های طراحی سایت