طراحی سایت تبلیغاتی

8 / 10
از 35 کاربر

طراحی سایت تبلیغاتی به دو صورت انجام میگیرد. انواع سایت های تبلیغاتی به دو شکل زیر می باشد :

  1. طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی نامه ای که در بخش طراحی سایت نیازمندی به آن کامل پرداخته شد. که به این شکل طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین میگویند. یعنی شرکت ها و سایت هایی که بصورت آنلاین، خدمات، محصولات و ش یا اصنافی را تبلیغ می نمایند. از نمونه ی این سایت ها، سایت های سانیاز، ایستگاه، ایران تجارت، باما و ... می باشند. در بخش طراحی سایت نیازمندیها میتوانید اطلاعات کاملی از نوع های طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین را مشاهده نمایید.
  2. این طراحی سایت برای شرکت ها و موسساتی که بصورت آفلاین و چاپی، محصولات، خدمات و یا اصنافی را تبلیغ میکنند. سایت های مجلات و ژورنال ها و کانون های آگهی و حتی شرکت های چاپی و گرافیکی از جمله ی این سایت ها هستند. نمونه ی وب سایت های شرکت های تبلیغاتی آفلاین میتوان به پیک برتر، سررسید کاندید، شرکت چاپ و تبلیغات فرارنگ و ... اشاره نمود.

در این بخش از سایت در مورد طراحی سایت تبلیغاتی بصورت نوع دوم یعنی شرکت های تبلیغاتی آفلاین توضیحات مفصلی ارائه میگردد.

طراحی سایت تبلیغاتی

این نوع طراحی سایت با توجه به نوع کار آنها سنجیده و پیاده سازی میگردد. گرافیک در سایت های تبلیغاتی از جمله وجه های مهم این نوع سایت ها می باشد. گرافیک جذاب و تا حد امکان کم حجم برای بود سریع باید در سایت تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

سرعت و امنیت در این نوع وب سایت ها از دیگر موارد مهمی است که در سایت باید بصورت کامل پرداخته گردد. 

اما مهمترین نکته در طراحی سایت تبلیغاتی ، مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل می باشد. دلیل این امر هم کاملا مشخص است. شرکت تبلیغاتی باید بصورت آنلاین دیده شود. مهمترین راه دیده شده تمامی سایت ها گوگل و موتورهای جستجو گر است. اگر سایت تبلیغاتی ای در کلماتی نظیر شرکت تبلیغاتی، سایت شرکت تبلیغاتی، کانون آگهی، چاپ بنر، سررسید، شرکت های چاپ بنر و تبلیغات و ... بالا بیاید، به راحتی می تواند مشتریان خود را ده ها برابر نماید. پس پیدا کردن مشتری از طریق سایت مهمترین هدف طراحی سایت های تبلیغاتی می باشد. 

پس طراحی سایت تبلیغاتی در مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر باید مطابق با آخرین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل طراحی گردد. گرافیکی جذاب و خاص ویژگی اصلی دیگری است که یک سایت تبلیغاتی باید دارا باشد.

شرکت مبنا با طراحی های موفق در زمینه سایت های تبلیغاتی با استفاده از نیروهای مجرب و گرافیست های حرفه ای و سئو کاران بسیار با تجربه در امر طراحی سایت و بهینه سازی سایت خدمت شماست. هدایای تبلیغاتی آرمان گیفت نمونه ای از وب سایت تبلیغاتی ما می باشد.مشاوره ی رایگان بازاریابی اینترنتی برای سایت تبلیغاتی شما از دیگر خدماتی است که شرکت مبنا در اختیار شما قرار خواهد داد.

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت تبلیغاتی

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
تابلوسازی
طراحی سایت تابلوهای تبلیغاتی توان تکاور
8
تابلو پزشکی
طراحی سایت تابلوهای تبلیغاتی توان تکاور
1
استند بروشور
طراحی سایت لوازم نمایشگاهی استند کو
1
رفتینگ چالوس
طراحی سایت نیازمندی گردشگری بریم تور
5
محصولات قرآنی
طراحی فروشگاه اینترنتی بصیر
2
تور ایرانگردی
طراحی سایت نیازمندی گردشگری بریم تور
9
پاپ آپ نمایشگاهی
طراحی سایت لوازم نمایشگاهی استند کو
1
خرید قلم قرانی ارزان
طراحی فروشگاه اینترنتی بصیر
5
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
غرفه آرایی
طراحی سایت لوازم نمایشگاهی استند کو
3
تور تابستان
طراحی سایت نیازمندی گردشگری بریم تور
3
تور تابستانی
طراحی سایت نیازمندی گردشگری بریم تور
2
محصولات مذهبی
طراحی فروشگاه اینترنتی بصیر
2
استند کاتالوگ
طراحی سایت لوازم نمایشگاهی استند کو
3
تورهای تابستانی
طراحی سایت نیازمندی گردشگری بریم تور
4
تعمیرات قلم قرآنی
طراحی فروشگاه اینترنتی بصیر
1

ویژگی های سایت تبلیغاتی

ویژگی اصلی و بارز طراحی سایت برای سایت های تبلیغاتی، داشتن تبلیغات زیاد و همچنین بازدید کننده  می باشد. وب سایت های تبلیغاتی که هماگونه در بالا با انواع آنلاین و آفلاین آنها آشنا شده ایم، در صورت نداشتن مخاطب و همچنین کم بودن آگاهی های خود، با توجه با افزایش اینگونه سایت ها و افزایش تعداد رقبا، خیلی زود شکست خواهند خورد.

این سایت ها باید بتوانند با جذب فروشندگان و همچنین خریداران، به تبلیغ در سایت خود، باعث افزایش اعتبار خود و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت خود شوند.

در طراحی سایت برای این منظور می توانیم بخش هایی را برای ثبت آگهی رایگان در نظر بگیریم که قطعا باعث جذب فروشندگان کالاهایی خواهد شد که قصد دارند کالا های خود را به صورت رایگان تبلیغ نمایند.

اگر ما قصد راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی و طراحی سایت نیازمندی ها را برای خود داریم باید توجه زیادی به این ویژگی داشته باشیم، در غیر این صورت تمام زحماتی که خواهیم کشید بی ثمر خواهد بود.

سایر ویژگی های مهم و کلی سایت های تبلیغاتی این موارد می باشد:

  • تبلیغات رایگان
  • تبلیغات ویژه (که باعث کسب درآمد خواهد بود)
  • تبلیغات هزینه دار
  • تبلیغات بنری
  • دسته بندی کلی تبلیغات

هدف از داشتن سایت تبلیغاتی چیست ؟

مسلما مهمترین هدف از راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی درآمد زایی از طریق وب سایت می باشد. 

همانگونه که گفتیم با توجه به پربازدید بودن این وب سایت ها و داشتن مخاطبین زیاد، می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت و وب سایت باشد.

البته برای رسید به سایتی پر بازدید باید تلاش های فروانی نماییم، و البته موارد مهم و اصولی طراحی سایت را نیز برای وب سایت تبلیغاتی خود رعایت نماییم. 

در صورتی که موتور های جست و جو نتوانند در کلمات کلیدی مثل ثبت آگهی و ثبت تبلیغات رایگان، وب سایت ما را مشاهده نماین و به کاربران توصیه نمایند، قطعا کار ما بی ارزش و سود خواهد ماند. و همچنین حتی اگر توسط این موتور های جست و جو دیده شود ولی در انتهای لیست آنها قرار داشته باشد، باز هم ثمره ی کافی را برای ما نخواهد داشت، زیرا طبق آمار بسیاری از کاربران فقط صفحه اول لیست را مشاهده می نمایند.

برای رسیدن به این هدف باید موارد سئو و بهینه سازی سایت را رعایت نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن بهترین طراحان سایت، که آشنا به اصول طراحی سایت به سبک نوین می باشند، به شما در بهینه سازی سایت کمک شایانی خواهد نمود.

لطفا از نتایج درخشان این شرکت در طراحی سایت و بهینه سازی سایت در بخش انتهایی این صفحه مشاهده نمایید و سپس به انتخاب شرکت طراحی سایت برای خود بپردازید.

دلایل موفقیت سایت های تبلیغاتی

برای وب سایت های تبلیغاتی تنها دلیل مهم موفقیت، گرفتن تبلیغات زیاد برای وب سایت می باشد. این مسئله فقط با یک راه قابل رسیدن می باشد و آن هم داشتن بازدید زیاد و آن هم هدفمند می باشد.

بهترین دلیل برای داشتن بازدید زیاد، قرار گرفتن در ابتدای لیست موتورهای جست و جو گر می باشد.

یعنی وب سایت ما در صورت سرچ کلماتی مانند آگهی تبلیغاتی و ثبت آگهی در رتبه های اول لیست های موتورهای جستوجو گر باشد. در این صورت تعداد زیادی مخاطب که هدفمند در مورد وب سایت ما جست و جو می نمایند را به وب سایت خود وارد کرده ایم.

البته این مهم فقط در صورتی اتفاق می افتد که در طراحی سایت ما تمام اصول حرفه ای رعایت شده باشد و توسط زبان های روز دنیا نوشته شده باشد؛ و نکته مهم که در آخر باید برای این موضوع به آن اشاره کنیم، رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با رعایت تمام این موارد و اصول بهینه سازی سایت ، می تواند برای شما وب سایت تبلیغاتی طراحی نماید که در طول کسری از زمان، به موفقیت دست پیدا نمایید. شما می توانید دلیل این گفته ی ما را در بخش نتایج وب سایت های طراحی شده ما مشاهده نماید.  

امکانات معمول سایت های تبلیغاتی

طراحی اختصاصی وب سایت تبلیغاتی

ویژگی اصلی طراحی سایت تبلیغاتی شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت تبلیغاتی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت های تبلیغاتی

هزینه ی طراحی سایت تبلیغاتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع تبلیغاتی شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
پویا اسلامی : هزینه طراحی سایت تبلیغاتی
4 5
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت : پاسخ
7 9
سلام خدمت شما دوست عزیز.پیش فاکتو و لیست امکانات سایت برای شما ارسال شد.
علیرضا : سفارش سایت
2 4
سلام. لطفا لیست قیمت برای ساخت یک سایت تبلیغاتی رو برام به ایمیلم بفرستیدو اگه یه سایت تبلیغاتی با امکانات تمام بخوام چقدر برام تموم میشه؟لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید.ممنون
مدیریت : پاسخ
6 5
سلام.درخواستهای شما به ایمیلتون ارسال شد.
سبزواری :
1 3
سلام خسته نباشید. لطفاهزینه ی تقریبی ومدت زمان طراحی سایت تبلیغاتی روبرام ایمیل کنید تادرصورت امکان سفارش بدم.ممنون از شما
مدیریت : پاسخ
2 3
ممنون.درخواست شما ارسال شد و برای راهنمایی با شما در اسرع وقت تماس گرفته میشه.
: sina
2 3
سلام یه قیمت از ساخت یه سایت مثل ایران تجارت میخواستم.و یه توضیح مختصر ازینکه چطور میتونم ازش کسب درامد کنم.ایا به ازای هر کیلیک م صاحب پول میشم یا نه.
مدیریت : پاسخ
2 4
با سلام ، اطلاعات مورد درخواست شما به ایمیلتان فرستاده شد ، طی 48 ساعت آینده با شما تماس خواهیم گرفت
مرتضي : استعلام قيمت
1 3
سلام لطفاً هزينه طراحي سايت شبيه تكرو و ايستگاه را براي من هم ارسال فرماييد. به ايميل
مدیریت : پاسخ
1 3
با سلام ، اطلاعات مورد درخواست شما به ایمیلتان فرستاده شد ، طی 48 ساعت آینده با شما تماس خواهیم گرفت
سهرابی : هزینه طراحی سایت تبلیغات
2 3
سلام دست مریزاد لطفا هزینه کامل یک سایت تبلیغاتی شامل طراحی و بهینه سازی سایت و مدت زمان تحویل سایت و آموزش مدیریتی آن را در صورت امکان ایمیل فرمایید متشکرم
مجید : قیمت طراحی سایت تبلیقاتی
2 4
باسلام. ما به یک سایت تبلیغاتی نیاز داریم که از جمله امکانات مورد نیازمون : سفارش و پرداخت آنلاین(درگاه بانک) ، نمایش تبلیغات ، تغییر روزانه مطالب ، ارسال Email و این که بتونیم خودمون از طریق همین سایت SMS بدیم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
مرتضی : درخواست پیش فاکتور
4 4
سلام خسته نباشید لطفاً هزينه طراحي سايت شبيه ايستگاه را براي من ارسال فرماييد. با تشکر
مدیریت : پاسخ
1 3
درخواست شما برایتان ایمیل شد با تشکر
میثم : قیمت
3 3
سلام لطفا اگه امکانش وجود داره برای من هم قیمت طراحی سایت مثل سایت ایستگاه رو بفرستید ممنون
مدیریت : پاسخ
3 3
اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد
سیدمهدی :
3 3
یک سایت در حد موبایل دات آی آر یا ایستگاه ویا دیجی کالا چقدر در می آید؟
مدیریت : پاسخ
4 3
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
صفار : قیمت سایت تبلیغاتی دارای منوی آنلاین پرد ...
4 4
میخواستم مدیریت سایت تبلیغاتی را انجام دهم لطفا امکانات مورد نیاز وپیش فاکتور رابزرگواری فرمائید.ضمنا برایم مهم است آگهی های ویژه قابلیت پرداخت آنلاین با بانکهاراداشته باشد ودامنه آن IRباشد وبه چند نفر پرسنل نیازدارد . آیا نیازمند دفتر کار هست وبرای اینکه در ردیف های اول موتورهای جستجو باشیم امکانش هست وهزینه اش چقدر است ممنون میشم به همه سوالاتم پاسخ فرمائید . خدانگهدار
حسین مهرابی :
3 4
سلام میشه لطف کنید قیمت ها رو ایمیل کنید ممنون میشم.
مدیریت : پاسخ
4 3
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
رحمانی : قیمت سایت
4 4
سلام. قیمت سایت های تبلیغاتی مثل پیام سرا و ایستگاه و ... چنده؟
مدیریت : پاسخ
5 3
اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
رضا : قیمت سایت
4 3
سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا قیمت طراحی یک سایت تبلیغاتی شبیه ایستگاه و تکرو رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید. باتشکر
مدیریت : پاسخ
4 3
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
مهرداد :
5 3
میخواستم ببینم هزینه طراحی یه سایت تبلیغاتی مثل ایستگاه یا eparsian چقدر میشه؟واینکه آیا واسه مدیریتش باید php یا html و از این جور برنامه ها رو بلد باشیم یا نه؟
مدیریت : پاسخ
5 4
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
سهیل : تعرفه
4 3
سلام ممنون میشم تعرفه ساخت سایت نیازمندی رو برام ارسال کنید
مدیریت : پاسخ
4 3
اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
مدیریت : پاسخ
4 3
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
پولادرگ :
3 3
با سلام لطفا تعرفه طراحی یک نمونه از سایت نیازمندیها همچون سایتe-persian (قیمت جداگانه ماژول ها را نیز قید فرمایید)همراه با مدت زمان طراحی و پشتیبانی های قابل ارائه از طرف آن موسسه محترم را ارسال فرمایید. 2- لطفا به صورت مشاوره بفرمایید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت تبلیغاتی که بتواند به عنوان یک کسب و کار اینترتنی به حساب آورد را نیز ذکر فرمایید. با تشکر
مدیریت : پاسخ
7 5
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
:
5 2
هزینه طراحی یه سایت تبلیغاتی مثل ایستگاه چقدره؟لطفا پاسخ رو برام ایمیل کنید.با تشکر
نمونه پروژه های طراحی سایت