طراحی سایت ساختمانی

10 / 10
از 19 کاربر

هدفمندترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات برای شرکت های ساختمانی و معماری، اینترنت و داشتن یک سایت مناسب است. طراحی سایت ساختمانی طوری انجام میگیرد تا شرکت ساختمانی بتواند پروژه های انجام شده ی خود، خدمات قابل ارائه، اطلاعات تماس و توضیحی و ... را در معرض دید بازدیدکنندگان خود در سراسر جهان و بصورت 24 ساعته قرار دهد.
در صورتی که شرکتی لوازم ساختمانی و تجهیزات و مصالحی برای فروش داشته باشد ، میتواند با طراحی یک وب سایت حرفه ای ساختمانی، فروش آنلاین و یا ثبت سفارش داشته باشد.
نمایش گالری های عکس و فیلم از پروژه ها، نمایش تور مجازی و یا نمایش 360 درجه از نوع خدمات، پروژه ها و یا محصولات از دیگر امکاناتی است که یک سایت حرفه ای برای شرکت ساختمانی، میتواند داشته باشد.

شرکت ساختمانی کنگره هنر سیویل نمونه ای زیبا از شرکت ساختمانی می باشد.

طراحی سایت ساختمانی

شرکت طراحی سایت مبنا با طراحی پروژه های بزرگ در زمینه ی ساختمان مانند شرکت های مجری پروژه های ساختمانی، شرکت های تولید کننده و یا فروشنده ی مصالح و تجهیزات ساختمانی در خدمت شماست. ما یک سایت ساده تحویل شما نمیدهیم. وب سایتی که ما میدهیم برای شما سود خالص است! ارتقای رتبه ی وب سایت در موتورهای جستجوگر، طراحی گرافیکی خاص برای سایت ساختمانی خاص شما، قرار دادن امکانات مختص یک سایت ساختمانی و البته مشاوره ی بازاریابی اینترنتی به شما از جمله خدمات ویژه ی شرکت طراحی سایت در طراحی سایت ساختمانی می باشد.

تصور کنید وب سایت شما در کلماتی نظیر شرکت ساختمانی، شرکت معماری، تولید کننده ی تجهیزات ساختمان، خرید تجهیزات ساختمان، خرید تاورکرین، اجاره ی تاور، دوربین مدار بسته، آیفون تصویری و ... در رتبه های بالای گوگل باشد. این کاریست که ما برای شما همراه با طراحی سایت شما انجام می دهیم.
طراحی سایت ساختمانی برای 3 گروه با امکانات خاص خودشان انجام میگیرد :

  1. طراحی برای شرکت های ساختمانی و مجریان پروژه های ساختمانی و سازندگان این امر
  2. طراحی برای شرکت ها و تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات مرتبط با ساخت ساختمان
  3. طراحی سایت ساختمانی برای شرکت ها و فروشندگان وسائل و تجهیزات داخل ساختمان

در هر سه ی این موارد مهمترین مورد، دیده شدن این سایت ها در موتورهای جستجوگر از طریق رتبه ی بالا در کلمات کلیدیشان می باشد. طراحی سایت استاندارد و بهینه سازی وب سایت برای گوگل که تخصص شرکت طراحی سایت می باشد، مهمترین مورد در این زمینه است. تمامی سایت های طراحی شده در زمینه ی ساختمان توسط شرکت مبنا توانسته اند ظرف مدت بسیار اندکی به این مورد دست پیدا نمایند.

اما مسئله ی مهم دیگر که بعد از ورود کاربر هدف به سایت است، نگه داشتن کاربر درون سایت و اصطلاحا تشویق کاربر به کلیک دوم می باشد. گرافیک وب سایت باید طوری باشد که دید کلی ای از کار شرکت ساختمانی را در همان نگاه اول به بازدید کننده ی سایت بدهد. نمایش سریع مطالب از دیگر ویژگی هایی است که باید یک سایت ساختمانی داشته باشد. امکانات یک سایت ساختمانی باید ابتدا مرتبط با زمینه ی کاری این وب سایت بصورت کامل و درست قرار بگیرند تا مشتریان با پیدا کردن مسائل مورد نیازشرکت ساختمانی، مشاهده ی تفاوت های شرکت با دیگر شرکت ها و در نهایت اعتماد به شرکت، بصورت یک مشتری واقعی در بیایند.

طراحی سایت ساختمانی از تخصص های اصلی شرکت طرح و پردازش مبنا می باشد که با تجربه ی بالا و مشاوره ی دقیق در زمینه طراحی سایت و تکنیک های بازاریابی اینترنتی به شما، شما را از آزمون و خطاهای بی مورد باز و چندین گام به جلو می برد.

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت ساختمانی

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
داربست
طراحی سایت بازرگانی داربست
7
تی وی روم
طراحی سایت شرکت چوب نگار
1
وسایل ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
دیوار کاذب
طراحی سایت دکوراسیون پارت دکور
2
نما کلاسیک
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
6
آب بندی نما
طراحی سایت خدمات ساختمانی سپهر سپید
2
بازسازی منزل
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
8
شرکت دکوراسیون
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
2
لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
طراحی تی وی روم
طراحی سایت شرکت چوب نگار
1
تعمیرات ساختمان
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
4
شرکت طراحی داخلی
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
4
شستشوی نمای ساختمان
طراحی سایت خدمات ساختمانی سپهر سپید
8
بورس لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
شرکت دکوراسیون داخلی
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
2
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
فرفورژه
طراحی سایت تولید نرده ایران فرفورژه
5
دکور تی وی
طراحی سایت شرکت چوب نگار
1
لوازم ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
نصب داربست
طراحی سایت بازرگانی داربست
5
نماشویی آجر
طراحی سایت خدمات ساختمانی سپهر سپید
1
بازسازی ویلا
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
1
قیمت تی وی روم
طراحی سایت شرکت چوب نگار
1
وسایل ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
دکوراسیون مغازه
طراحی سایت شرکت معماری شاه توت
1
نماشویی با طناب
طراحی سایت خدمات ساختمانی سپهر سپید
3
ابزار ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
5
طراحی نما کلاسیک
طراحی سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا
6
خرید وسایل ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
خرید لوازم ساخت ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
فروشگاه لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
2

ویژگی های سایت ساختمانی

ویژگی معرفی محصولات و نمایش پروژه های موفق و همچنین افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی ، از جمله ویژگی های طراحی سایت ساختمانی و معماری می باشد.

شما با طراحی سایت معماری می توانید محصولات و تولیدات خود و انواع آن را به راحتی در معرض نمایش مشتریان قرار دهید و برای آنها سهولتی فراهم نمایید که دیگر برای مشاهده خدمات شما و مشاهده محصولات شما و پرسش و پاسخ درباره انواع آن، نیاز به سفر های کوتاه و بلند شهری به نمایشگاه شما را نداشته باشند.

بسیاری از شرکت های ساختمانی و معماری امروزه با بهره گرفتن از طراحی سایت برای کسب و کار خود، باعث رضایت مندی مشتریان و همچنین افزایش فروش و افزایش درآمد شرکت خود شده اند.

ویژگی ها و امکاناتی از قبیل:

  • نمایش محصولات
  • نمایش پروژه ها
  • سابقه کاری 
  • فروش اینترنتی
  • افزایش فروش
  • گستردگی بازار هدف
  • دریافت سفارشات اینترنتی
  • ارتباط آنلاین با مشتریان
  • دارا بودن سیستم مسیج سنتر
  • و...

از جمله این ویژگی ها و امکانات طراحی سایت از نوع ساختمانی می باشد.

هدف از داشتن سایت ساختمانی چیست ؟

اهداف شرکت های ساختمانی و معماری از طراحی سایت معمولا این سه مورد می باشد:

  1. نمایش محصولات و پروژه ها
  2. تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
  3. افزایش فروش و فروش آنلاین

این سه هدف عمده ای است که شرکت های ساختمانی زیادی را ترغیب نموده که اقدام به طراحی سایت نمایند.

البته موفقیت چشم گیر بسیاری از آنها از طریق جذب مشتریان اینترنتی به کسب و کار خود، بی تاثیر در استقبال از طراحی سایت برای این شرکت ها، نبوده است. شما می توانید نتایج بدست آمده از طراحی سایت ها را با تماس با شرکت های موفق ساختمانی، از خود آنها جویا شوید و به تاثیر طراحی سایت برای شرکت خود پی ببرید. تعدادی از این شرکت ها را که دارای وب سایت هستند در بخش پایین و نمونه پروژه ها می توانید مشاهده، و با ورود به وب سایت های آنها می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید.

البته رسیدن به این اهداف، بستر ها و زمینه هایی را نیازمند است، آگاهی به مسائل روز و علم روز طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو، از جمله این مسائل می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با آگاهی به این مسائل و طراحی سایت حرفه ای برای شما، می تواند راه مناسبی برای شرکت معماری و ساختمانی شما، برای رسیدن به این هدف باشد.

 

دلایل موفقیت سایت های ساختمانی

افزایش تعداد مشتریان و افزایش تعداد فروش شرکت های ساختمانی از طریق وب سایت و بازار اینترنتی فقط در صورت یک طراحی سایت ساده اتفاق نیفتاده است.

دلیل موفقیت این وب سایت ها رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت و بهینه سازی سایت هایشان برای موتور های جست و جو می باشد. زیرا اگر وب سایت های ساختمانی طراحی شده را کاربران و مشتریان با عبارات کلیدی مثل شرکت معماری و شرکت ساختمانی و یا محصولات آنها از جمله آیفون تصویری و دکوراسیون و... جست و جو نمایند و وب سایت شرکت ساختمانی شما پیدا نشود و یا در انتهای لیست های جست و جو گر قرار بگیرد، قطعا شما نمی توانید مشتریان و کاربران اینترنتی را به وب سایت خود جذب نمایید، زیرا بسیاری از کاربران اینترنتی فقط صفحات اول لیست های جست و جو شده را مشاهده می نمایند و به انتخاب سایت مورد نظر می پردازند.

شرکت طراحی سایت مبنا با رعایت موارد بهینه سازی سایت برای شما در کنار اصول حرفه ای طراحی سایت، شما را به موفقیت در این زمینه خواهد رساند. زیرا متخصصان و طراحان حرفه ای شرکت مبنا، آشنا به تمام اصول حرفه ای طراحی سایت روز و الگوریتم های موتور های جست و جو گر می باشد، که می توانند بهینه ترین سایت را با بازده فراوان برای شما طراحی نمایند.

طراحی اختصاصی سایت ساختمانی

ویژگی اصلی طراحی سایت ساختمانی و معماری شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. شرکت مبنا با طراحی اختصاصی و منحصر به فرد برای شما، وب سایتی حرفه ای و پیکجی کامل از یک وب سایت را به شما تحویل خواهد داد که بازده فوق العاده برای کار شما خواهد داشت.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت ساختمانی و معماری موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه ی طراحی سایت ساختمانی

هزینه ی طراحی سایت ساختمانی و معماری و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع ساختمانی و معماری شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
هاشمی :
1 1
سلام لطفا قیمت طراحی سایت ساختمانی و سئوی اون رو برام بفرستید.ممنون
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
خانم ملکی : لیست امکنات و هزینه
0 0
سلام لطفا لیست امکانات و هزینه و همچنین زمان لاز برای طراحی رو برام بفرستین همچنین اگه بخوام سایت تو لینکهای اول گوگل باشه چقدر هزینه داره؟ تشکر
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام.درخواست شما ارسال شد
محمدرضا دیناد :
0 0
باسلام لطفا هزینه ی طراحی سایت وسئوی سایت ساختمانی رو برای من هم بفرستید. سپاس از شما
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام.درخواست شما ارسال شد
بردبار : طراحی سایت ساختمانی
0 0
سلام. لطفا لیست امکانات،قیمت و زمان طراحی سایت ساختمانی رو برام بفرستید همچنین هزینه ی دامنه با شماس یا خودمون؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام .جواب درخواست و سوال شما به ایمیلتان ارسال شد.
نمونه پروژه های طراحی سایت