طراحی سایت شخصی

8 / 10
از 44 کاربر

گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می تواند برای افراد به عنوان یک معرفی کننده ی آنلاین باشد، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه ی اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که لازم به داشتن سایت شخصی هستند، چندین برابر مفید تر می باشد.

نمایش مشخصات، رزومه ی فردی، اطلاعات تماس، داشتن گالری تصویر و یا گالری فیلم، نمایش تخصص ها و یا خدمات قابل ارائه، نوشتن پست ها و مطالب با امکان دسته بندی و ده ها امکان دیگر از جمله قابلیت هایی است که یک فرد با طراحی سایت شخصی می تواند به آن برسد.

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی از چند منظر قابل بررسی است:

  • مهمترین مسئله ای که یک سایت شخصی با آن درگیر است، قالب و گرافیک زیبای سایت می باشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب می تواند با توجه به عکس فرد و یا زمینه ی کاری وی باشد.
  • دومین مسئله ای که در طراحی سایت شخصی باید در نظر گرفت، بحث امکانات وب سایت است. نمایش مشخصات فرد، پست ها و مطالب دسته بندی شده بر اساس موضوع و تاریخ، گالری های مختلف مانند عکس و فیلم و صدا و ... همگی می تواند در سایت شخصی قرار بگیرند. امکانات باید با توجه به هدف طراحی به سایت اضافه گردند.
  • مسئله ی دیگری که در طراحی وب سایت های شخصی باید مورد بررسی قرار داد، دیده شدن سایت توسط کاربران است. یعنی پیدا کردن بازدید کننده برای سایت. برای این مورد مهمترین کاری باید در طراحی سایت لحاظ کرد بحث سئوی سایت و  بهینه سازی سایت برای گوگل است. طراحی استاندارد سایت بر اساس آخرین الگوریتم های موتورجستجوگر گوگل و ساخت قسمت های مفید برای سئوی داخلی، از جمله مواردی است که در طراحی سایت شخصی باید در نظر گرفت.

شرکت طراحی سایت مبنا با تجربه ی فراوان در طراحی سایت های شخصی به اصطلاح Personal میتواند علاوه بر طراحی، مشاوره ی کاملی در این زمینه به شما ارائه دهد.

نمونه پروژه های طراحی سایت شخصی

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت شخصی

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
نقاشی روی سنگ
طراحی سایت دنیای کودکان
3
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
دانلود آهنگ کودکانه
طراحی سایت دنیای کودکان
4

ویژگی های سایت شخصی

ویژگی مهمی که طراحی سایت یک وب سایت شخصی باید آن را دارا باشد، داشتن گرافیکی جذاب و متناظر با شخصیت کسی که آن وب سایت برای ایشان ایجاد می گردد. موارد و حالت ها و زمینه کاری که وب سایت برای یک شخص ایجاد می گردد، باید در وب سایت با یک دید کلی بیان شود؛ که این مسائل فقط با داشتن یک طراح حرفه ای سایت و یک گرافیست ماهر امکان پذیر خواهد بود.

در طراحی سایت شخصی باید تمام موارد سلیقه ای شخصی را با توجه به اصول بهینه سازی سایت ، سازگار نمود و در صورت امکان، آنها را پیاده سازی نمود. زیرا باعث جذب مخاطبان خاص آن وب سایت شخصی خواهد شد.

در این گونه وب سایت ها باید توجه نماییم که بسیاری از امکانات اضافی را از آن حذف نماییم و در صورتی که نیاز به آن ابزار در سایت احساس می شد، آن را به وب سایت اضافه نماییم.

امکانات و ویژگی های که معمولا یک وب سایت شخصی باید دارا باشد، از جمله زیر است:

  • دسته بندی ساده مطالب و معمولا یک سطری
  • بخش اخبار
  • بخش مقالات
  • بخش نمونه فعالیت ها
  • بخش تماس و نظرات

با این امکانات و ویژگی ها می توان دارای یک سایت شخصی و بهینه شد.

هدف از داشتن سایت شخصی چیست ؟

هدف اصلی از ایجاد یک وب سایت شخصی معمولا معرفی یک شخص و یا تبحر شخصی یک فرد، مثلا هنر یا کار و تخصص او ایجاد می گردد.

اشخاص معمولا برای معرفی خود و ارتباط جازی و از راه دور با مخاطبین خود در دنیای اینترنت نسبت به ایجاد این وب سایت ها اقدام می نمایند.

مثلا یک عکاس و هنرمندی که برای عرضه هنر و کار خود ویترین و مغازه ای ندارد، می تواند با طراحی سایت شخصی ، هنر و کار خود و همچنین شخصیت خود را در جامعه به صورت مجازی معرفی نماید.

حتی در صورت معرفی موفق و دیده شدن فراوان، بعد از مدتی می تواند از طریق وب سایت برای خود درآمدزایی نیز نماید و کار برای خود ایجاد نماید و یا حتی آفرینش های خود را به فروش برساند.

با تمام این مسائل که توضیح دادیم، هدف اصلی وب سایت های شخصی معرفی و ارتباط با مخاطبان می باشد که طراحی سایت اینگونه سایت ها معمولا با این هدف برنامه ریزی می شود.

دلایل موفقیت سایت های شخصی

دلیل موفقیت که می توان برای بسیاری از وب سایت های شخصی در نظر گرفت، دیده شدن و بازدید فراوان و داشتن مخاطبان فراوان می باشد.

برای رسیدن به این موفقیت یا باید مثل بسیاری از بازیگران و خوانندگان که اقدام به طراحی سایت شخصی برای خود نمودند، دارای هواداران و طرفداران بیشمار باشید، و یا اینکه بتوانید خود را در جامعه مجازی با روش های حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت ، به طور گسترده معرفی نماید.

البته در مورد داشتن طرفداران بیشمار نیز حتی اگر تبلیغات و اصول بهینه سازی سایت را رعایت ننمایید، ممکن است وب سایتی دیگر با هدف استفاده از شهرت شما، و با استفاده از اصول طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، وب سایت خود را بالا برده و برای شما حتی دردسر هایی ایجاد نماید.

توصیه ما به شما رعایت موارد بهینه سازی سایت و اصول حرفه ای طراحی سایت برای شماست. شما با رعایت این موارد می توانید خیلی راحت در لیست موتور های جست و جو بالا رفته و با تبلیغات اندکی دارای پیج رنک بالایی شود.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به داشتن طراحان حرفه ای سایت و رعایت موارد بهینه سازی سایت، و با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت شخصی و... می تواند وب سایتی عالی و مطابق با شخصیت و سلیقه شما و البته اصول حرفه ای روز دنیا به شما ارائه دهد. 

طراحی اختصاصی وب سایت شخصی

ویژگی اصلی طراحی سایت شخصی شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. مهمترین مسئله و ویژگی و خاصیتی که یک سایت شخصی نیز باید دارا باشد، منحصر به فرد بودن سایت از لحاظ قالب گرافیکی می باشد که این مهم در صورت اختصاصی بودن طراحی امکان پذیر خواهد بود؛ معمولا استفاده از ابزار های آماده طراحی سایت ، باعث شباهت فراوان بسیاری از وب سایت ها با هم خواهد شد.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت شخصی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت های شخصی

هزینه ی طراحی سایت شخصی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت به صورت شخصی شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
محمدی نیا : هزینه طراحی
4 2
سایت کوشا تجارت طراحی جالبی داره ، من هم قصد دارم سایتی شبیه به این و با امکانات بیشتر داشته باشم ولی تعرفه طراحی ان را نمی دانم . لطفا برایم ایمیل کنید
مدیریت : پاسخ
6 2
سلام دوست عزیز.ممنون از نظر شما.لیست قیمت برای شما ارسال شد و با شما ظرف 48 ساعت آینده تماس گرفته خواهد شد.
خانم رسولی : ارسال قیمت
1 4
با سلام.لطفا تعرفه ها درسایت قرار دهید و یا اینکه توسط ایمیل برایم ارسال کنید.ممنون از شما
مدیریت : پاسخ
4 3
درخواست شما ارسال شد
حسنی : لیست قیمت و زمان طراحی
1 4
سلام. لطفا لیست قیمت طراحی یک سایت معمولی را برایم ارسال کنید و همچنین اگر بفرمایید که مدت زمان طراحی نیز چقدر میباشد هم ممنون میشم.
مدیریت : پاسخ
3 2
درخواست شما برایتان ارسال شد.
دهقاني : ليست قيمت
1 3
با سلام لطفا ليست را براي من هم ارسال كنيد متشكرم
مدیریت : پاسخ
5 1
با سلام لیست امکانات سایت شخصی و آموزشی به همراه قیمت آنها ، برای شما ایمیل شد
محسن قلیزاده :
4 2
هزینه ی طراحی یک سایت شخصی حرفه ای رو برام بفرستید.اگه بخام سایت رو به سایت دوستیابی تبدیل بکنم امکان پذیر هستش
مدیریت : پاسخ
4 2
براتون لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود.
رستمی :
2 2
باسلام لطفا در مورد هزینه ساخت وبلاگ و مدت زمانی که طول میکشد راهنمایی بفرمایید.
مدیریت : پاسخ
4 2
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
برهان خسروی :
4 2
با سلام لطفا هزینه ی طراحی یک سایت شخصی حرفه ای رو برام بفرستید. با تشکر
مدیریت : پاسخ
3 3
اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
اعلام امکانات! : حامد
2 4
سلام لطفا بفرمائید تا حداکثر یک میلیون تومان برای یک سایت شخصی چه امکاناتی میشه گذاشت لطفا تفکیک شده باشه و کلی نگید تا بشه روش فکر و تصمیم گیری کرد برای من راحتی کارباهاش و پخش اخبار و خاطرات و نظراتم مهمه باسپاس
مدیریت : پاسخ
2 3
اطلاعات درخواستی شما برایتان ارسال شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
فرهاد سلوکی : درخواست ارسال تعرفه
6 1
سلام لطف کنید برام قیمتاتونه بگید و برای سو هم چیزی میگیرید
مدیریت : پاسخ
3 2
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
علی :
2 2
لطفا درباره ی قیمت ساخت وب سایت بگین
مدیریت : پاسخ
2 3
لطفا در صورت نیاز به مشاوره برای طراحی سایت و همچنین استعلام قیمت طراحی سایت ، شماره تماس خود را برای ما بگذارید و یا با شماره ی 0216123 و یا خط مستقیم 02166004327 - تماس حاصل نمایید.
نمونه پروژه های طراحی سایت