طراحی سایت فروش شارژ

10 / 10
از 2 کاربر

امروزه با توجه به اینکه افراد ترجیح می دهند تمام نیازهای خود را از طریق اینترنت رفع کنند. سایت های فروش کارت شارژ، مشتریان خود را دارد زیرا خرید از این سایت ها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود.

سایت فروش کارت شارژ سایتی جامع جهت فروش کارت شارژ انواع اپراتور های تلفن همراه  می باشد. در طراحی سایت فروش شارژ دسترسی راحت به شارژ کارت و امن از مهمترین رکن ها می باشد. در طراحی سایت برای فروش شارژ اصل سادگی و ایجاد اعتماد برای مشتریان، نکته مهمی است که باید در طراحی سایت رعایت شود.

طراحی سایت فروش شارژ به گونه ای است که از اتصال آنلاین به چند درگاه بانکی پشتیبانی می نماید و بدین صورت کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قابلیت خرید از سایت شما را خواهند داشت.

طراحی سایت فروش شارژ

سئوی قوی در طراحی اینگونه سایت ها نیز بسیار اهمیت دارد تا سایت شما بتواند در لینک های بالاتری قرار گیرد و بازدید بیشتری داشته باشید. رعایت اصول بهینه سازی سایت از جمله این موارد است که توسط شرکت طراحی سایت مبنا کاملا رعایت می شود.

با توجه به اینکه کارت شارژ یک کالای مصرفی محسوب میشود و با وجود اینکه حاشیه سود بسیار کمی دارد اما در دراز مدت می تواند درآمد قابل توجهی برای مدیر سایت داشته باشد.

افرادی که به دنبال سود بالا هستند از این نوع طراحی سایت استقبال می کنند  زیرا اینگونه سایت ها پس از مدتی می تواند بازدید بالایی داشته باشد و از طریق تبلیغات مشتری جذب می کنند .

امکانات طراحی سایت فروش شارژ

√ امکان فروش شارژ از طریق درگاه های بانکی
√ قالب داینامیک
√ امکان ثبت کلمات کلیدی برای هر صفحه از سایت
√ ماژول لینک های مرتبط
√ نقشه سایت
√ فرم ارتباط با ما
√ آمار بازدیدکنندگان سایت
√ قابلیت تغییر تمامی متن ها و عکس ها
√ ماژول خبرنامه و ارسال تایید عضویت توسط ایمیل
√ اسلاید تصاویر داینامیک جی کوئری
√ و...

نمونه پروژه های طراحی سایت فروش شارژ

ویژگی های سایت های فروش شارژ

ویژگی اصلی که در طراحی سایت فروش شارژ باید آنرا در نظر بگیر و رعایت نماییم، سادگی در خرید شارژ برای مشتریان می باشد.

مثلا برای خرید شارژ هر یک از خطوط موبایل، فقط یک کلیک ما را به درگاه خرید متصل نماید.

همچنین داشتن چندین درگاه خرید اینترنتی از بانگاه های مختلف برای خرید، که تمام مشتریان با کارتهای مختلف بتوانند به راحتی از وب سایت شما خرید شارژ را انجام دهند، از جمله مواردی است که باعث بخشیدن ویژگی سادگی به خرید شارژ آسان از وب سایت شما منجر شود.

همچنین قرار دادن بخش های جذاب و بازی های آنلاین در وب سایت های فروش شارژ می تواند باعث جذابت اینگونه وب سایت ها برای مشتریان شود و همچنین باعث افزایش فروش شما در زمینه شارژ موبایل شود.

برای داشتن اینچنین وب سایت هایی نیاز است که موارد حرفه ای طراحی سایت رعایت شود و همچنین طراحی سایت برای شما به صورتی اختصاصی و منحصر به فرد و با گرافیکی جذاب انجام شود.

هدف از داشتن سایت فروش شارژ چیست ؟

هدف اصلی از طراحی سایت فروش شارژ ، همانگونه که از اسم آن پیداست، فروش شارژ خطوط موبایل از جمله:

  • شارژ همراه اول
  • شارژ ایرانسل
  • شارژ تالیا
  • شارژ رایتل

می باشد. که این روش خرید شارژ امروزه رواج بیشتری پیداکرده است نسبت به سابق که تهیه شارژ از مغازه ها و دکه های روزنامه فروشی بود. زیرا به راحتی و با چندین کلیک ساده یک مشتری بدون طی مسافت می تواند برای خط خود شارژ مبلغی تهیه نماید.

اما نکته مهم این می باشد که وب سایت ما در موتورهای جستجوگر دیده شود و در لیست جستجو کلمه کلیدی مثل شارژ موبایل در رتبه های نخست این لیست قرار گیرد.

زیرا امروزه موتورهای جستجو گر برای وب سایت های فروشگاهی، بازاریابان خوبی می باشند که مشتریان را به آنها هدایت می نمایند.

برای رسیدن به این هدف باید موارد بهینه سازی سایت را حتما رعایت نماییم، همچنین در طراحی سایت فروش شارژ باید تمام موارد حرفه ای سایت را رعایت نمود تا وب سایت رتبه ی خوبی در لیست موتورهای جستجو داشته باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت فروش شارژ باشد.

لطفا نتایج بدست آمده شرکت مبنا را در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید.

دلایل موفقیت سایت های فروش شارژ

رسیدن موفقیت در طراحی سایت فروش شارژ فقط در سایه داشتن بازدید کننده فراوان و فروش زیاد می باشد.

برای رسیدن به این موفقیت تنها کاری که باید انجام دهیم، رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت و موارد بهینه سازی سایت می باشد، که باعث افزایش تعداد بازدید کننده از وب سایت ما خواهد شد و در نتیجه این امر، افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش خود را شاهد خواهیم بود.

ما می توانیم با گرفتن بک لینک برای وب سایت خود و تبلیغات موثر در وب سایت های معروف و پر بازدید باعث افزایش تعداد بازدید کننده برای وب سایت خود شویم اما بهترین روش تبلیغ و بدون هزینه، استفاده از موتور های جستجو و ورودی های آنها برای جذب مشتری می باشد.

در صورت رعایت موارد حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت می توانیم به راحتی و طی زمان اندکی به موفقیت و افزایش فروش دست پیدا نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا، یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت می باشد که سابقه ای درخشان در زمینه طراحی سایت های حرفه ای برای مشتریان خود داشته است. شما دلیل این گفته های ما را می توانید با مراجعه به بخش بهینه سازی مشاهده نماید و دلیل گفته های ما را خودتان تصدیق نمایید.

طراحی اختصاصی وب سایت فروش شارژ

ویژگی اصلی طراحی سایت فروش شارژ شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت  برای فروش شارژ موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه ی طراحی سایت های فروش شارژ

هزینه ی طراحی سایت فروش شارژ و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت برای فروش شارژ شرکت طرح و پردازش مبنا، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
جبارنیا : استعلام قیمت
12 2
سلام لطفا قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی رو به همراه سئوی اون رو برام بفرستید.ممنون ازشما
مدیریت : پاسخ
7 1
سلام.درخواست شما ارسال شد
خانم صادقی : هزینه طراحی
5 1
سلام لطفا لیست کامل امکانات طراحی سایت فروش شارژ رو برام بفرستید.ممنون
مدیریت : پاسخ
7 1
سلام درخواست شما ارسال شد
مهدی : امکانات و لیست قیمت طراحی
2 1
سلام.لطفا هزینه ی طراحی ساده سایت فروش شارژ رو برام بفرستید همچنین امکانات سایت فروش شارژ چقدره؟
مدیریت : پاسخ
4 2
درخواست شما ارسال شد
ناظری : زمان طراحی
3 2
سلام.اگه یه سایت فروش شارژ بخوام چقدرطول میکشه؟لطفاااااا فوری جواب بدید
مدیریت : پاسخ
1 1
درخواست شما ارسال شد.و با شما تماس گرفته می شود
یاسر : سوال
1 1
سلام.میخواستم بدونم طراحی سایتی مانند شبکه فروش شارژ قاصدک چقدر هزینه داره؟اگه امکانات بیشتر بخوام چقدر هزینه ش میشه؟لطفا راهنماییم کنین.ممنون
مدیریت : پاسخ
6 1
سلام دوست عزیز درخواست شما ارسال شد و در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.
پیمان : سوال درباره طراحی سایت فروش شارژ
0 1
سلام...میخواستم ببینم هزینه ساخت سایت فروش شارژ چقدره؟ و چه مدت طول میکشه اماده بشه؟ بعدش واسه درگاه های اینترنتی خودتون میزارید یا من باید بگیرم؟
مدیریت : پاسخ
0 3
با سلام درخواست شما برایتان فرستاده شد با تشکر از حسن انتخاب شما ، مدیریت طرح و پردازش مبنا
عباس : قیمت
0 3
سلام. لیست قیمت ها رو ممنون میشم برای من بفرستید. (هم برای طراحی سایت(سایت شارژ یا فروشگاهی و...) و هم سئو گوگل) تشکر
مدیریت : پاسخ
2 1
سلام. لیست امکانات و هزینه ی طراحی ایمیل شد و برای پیگیری باهاتون تماس گرفته میشود
برنا :
1 3
سلام ببخشید اگه بخوام یه سایت فروش شارژ داشته باشم همراه با seo هزینش چقدر میشه ؟
نمونه پروژه های طراحی سایت