طراحی سایت مراکز تجاری

1 / 10
از 5 کاربر

در بحث تجارت و بازاریابی، مهمترین مسئله جذب مشتری به زمینه تجاری خود می باشد. برای این امر بازاریابان زیادی مشغول به کار می باشند. مراکز تجاری با توجه به داشتن متنوع محصولات و خدمات مختلف در یک محل، جای مناسبی برای فروش کالا می باشد. البته اگر تعداد مشتریان و مخاطبان آنها کم باشد، مسلما باعث یک ورشکستکی کلی برای کلیه فروشنده های داخل آن مرکز تجاری خواهد شد. در اینجا ما راهی مناسب و بی درد سر و ارزان به شما پیشنهاد می نماییم، برای بازاریابی مفید در جامعه جهانی اینترنت که هر روزه مخاطبان زیادتری نسبت به قبل پیدا می کند. و این راه راه اندازی و طراحی سایت مراکز تجاری می باشد. مرکز تجاری گلستان از جمله ی این مراکز می باشد که اقدام به راه اندازی وب سایت نموده است.

امکانات فراوان و قابلیت های فراوانی را در جذب مشتری با راه اندازی و طراحی سایت می توانیم برای مرکز فروش خود ایجاد نماییم. امکاناتی از قبیل:

  • فروش اینترنتی
  • اخبار اجناس جدید
  • معرفی بخش های مختلف
  • معرفی خدمات گوناگون
  • اعلام تاریخ حراجی ها
  • ارتباط با مشتریان
  • ثبت نام مشتریان ثابت
  • اعلام نتایج قرعه کشی 
  • اعلام زمان فروش ویژه و...

از جمله این امکانات می باشد، که قطعا به ما در جذب و افزایش مشتری و افزایش فروش کمک خواهند کرد.

 طراحی سایت مراکز تجاری

شرکت طراحی سایت مبنا با سابقه خوب و طولانی در طراحی سایت های تجاری، می تواند در امر طراحی سایت مراکز تجاری اقدام مسمر ثمری برای مرکز فروش ما انجام دهد. شما با دیدن بخش بهینه سازی سایت و نمونه پروژه های شرکت مبنا، می توانید به سابقه ی خوب این شرکت و تجربه کاری شرکت مبنا توجه نمایید و سپس این شرکت را برای طراحی سایت خود انتخاب نمایید.

مهمترین مسئله که در اینجا باید به آن اشاره کنیم، این می باشد که برای دیده شدن توسط موتور های جست و جو، باید وب سایت ما دارای سئو خوبی باشد و اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. این مزیت و وجه تمایز ما نسبت به شرکت های دیگر می باشد که تمام اصول بهینه سازی سایت را به صورت رایگان، هم در زمان طراحی سایت و هم بعداز طراحی سایت برای وب سایت شما انجام خواهد داد.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به آشنایی به الگوریتم های امتیاز دهی جدید گوگل و سایر موتور های جست و جو و همچنین استفاده از متد های جدید طراحی سایت و استفاده از طراحان حرفه ای سایت و گرافیست های خوش ذوق و آشنا به اصول روز طراحی گرافیکی، برای شما اقدام به طراحی سایت برای مراکز تجاریتان خواهد نمود. شما بعد از راه اندازی این وب سایت ها شاهد تعدد حضور مشتریان و افزایش تعداد تماس برای خرید کالا و خدمات خواهید بود.

این جملات یک تبلیغ و شعار نیست؛

هدف ما افزایش درآمد و پیشرفت مشاغل شما دوستان می باشد،

که از آرمان و هدف اصلی شرکت ما که:

ارتقا سطح جامعه و کشور عزیزمان ایران می باشد. 

نمونه پروژه های طراحی سایت مراکز تجاری

ویژگی های سایت مراکز تجاری

طراحی سایت مراکز تجاری باید ویژگی مهمی به نام خرید و فروش و سفارش آنلاین را در خود داشته باشد. زیرا در صورت نبودن یک فروشگاه اینترنتی برای وب سایت مراکز تجاری، ویژگی خرید و فروش کالا در این مراکز زیر سوال می رود؛ و البته با توجه به اینکه امروزه بسیاری از خرید ها از طریق اینترنت انجام می شود و مردم همگی به سمتی می روند که خرید و فروش های خود را از طریق اینترنت انجام دهند، بهتر است مراکز تجاری نیز که قصد طراحی سایت را برای خود دارند، در کنار آن فروشگاه اینترنتی آنلاینی نیز در نظر بگیرند.

با توجه به این مسئله، مشاغل مختلف حاضر در مراکز تجاری می توانند در کنار یکدیگر تمام محصولات خود را معرفی و ارائه دهند؛ آن هم در یک قاب و یک فروشگاه مشترک، که می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطبان و مشتریان برای شما داشته باشد.

البته باید تمام موارد امنیت و اعتماد سازی را در این وب سایت رعایت نماییم و اعتماد سازی مبادلات را برای مشتریان، توسط دریافت نمادی مثل ای نماد، برای مشتریان ایجاد نماییم.

با توجه به داشتن این ویژگی ها و رعایت نکات و موارد گفته شده، می توانیم اقدام به طراحی سایت مفیدی برای مرکز تجاری خود نماییم.

هدف از داشتن سایت مراکز تجاری چیست؟

مسلما هدف اصلی طراحی سایت مراکز تجاری ، درآمد زایی و افزایش فروش برای مراکز تجاری می باشد. چندین مرکز تجاری بزرگ در کشورمان امروزه با طراحی سایت برای مرکز تجاری خود، به موفقیت های بزرگی در جذب مشتری و افزایش درآمد خود و مشاغل داخل مجموعه خود داشته اند.

هدف دیگری که از راه اندازی وب سایت برای مراکز تجاری در نظر گرفته می شود، ایجاد سهولت برای مشتریان در انجام خرید و فروش می باشد. زیرا با توجه به راحتی خرید و فروش آنلاین و عدم نیاز به جابه جایی و تردد برای رسیدن به مرکز فروش مورد نظر، مشتریان رضایت بیشتری از اینگونه خرید خواهند داشت.

البته در اینچنین وب سایت هایی باید تمام موارد امنیتی مبادلات و معاملات رعایت شود، زیرا در غیر اینصورت مشتریان قطعا اعتماد به ما، برای خرید از وب سایت نخواهند کرد.

شرکت طراحی سایت مبنا با سابقه فراوان در زمینه طراحی سایت تجاری می تواند بهترین همراه شما برای طراحی سایت مراکز تجاری باشد. نمونه پروژه های موفق شرکت مبنا را می توانید در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید و خودتتان تصمیم گیری کنید که آیا شرکت مبنا انتخاب خوبی برای طراحی سایت می باشد یا خیر؟!

مسلما با دیدن سابقه درخشان ما و تحقیق درباره شرکت طراحی سایت مبنا، خودتتان گفته های ما را تصدیق خواهید نمود.

دلایل موفقیت سایت مراکز تجاری :

دلیل موفقیتی که در طراحی سایت مراکز تجاری می توانیم به آن برسیم استفاده از تبلیغات موثر و مفید برای مرکز تجاری خود می باشد.

در دنیای امروز بهترین و کم هزینه ترین راه برای تبلیغات اینترنت می باشد. شما می توانید با طراحی سایت برای تجارت خود و با استفاده از بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو ، در کلمات کلیدی وب سایت خود و زمینه کاری خود، تعداد زیادی از کاربران نیازمند خدمات و محصولات خود را، جذب وب سایت نمایید.

مثلا برای مراکز تجاری کلماتی مانند:

  • مراکز تجاری
  • مراکز خرید و فروش کالا
  • مراکز آنلاین فروش کالا
  • و...

کلمات مهمی است که اگر برای وب سایت شما با روش های بهینه سازی سایت، آنها را به لیست اول گوگل برسانیم، شاهد افزایش چشم گیری از تعداد مشتریان خواهیم بود؛ و مسلما با داشتن مشتریان بیشتر شاهد افزایش فروش برای مرکز تجاری خود خواهیم بود.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن طراحان حرفه ای سایت و داشتن سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت، می توانید این دلایل موفقیت را برای شما فراهم آورد. لطفا نتایج ما را در بخش بهینه سازی سایت  مطالعه نمایید و همچنین با تحقیق کامل درباره طراحی سایت ، اقدام به انتخاب شرکت طراحی سایت نمایید.

این یک شعار تبلیغاتی و یک شعار برای جذب مشتری نیست:

هدف شرکت مبنا پیشرفت و ارتقاء سطح تجاری شما می باشد.

طراحی اختصاصی وب سایت مراکز تجاری

ویژگی اصلی طراحی سایت مراکز تجاری توسط شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت مراکز تجاری موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای ، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت مراکز تجاری

هزینه ی طراحی سایت مراکز تجاری و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت مراکز تجاری توسط شرکت طرح و پردازش مبنا، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نمونه پروژه های طراحی سایت