طراحی سایت هتل

7 / 10
از 6 کاربر

امروزه با پيشرفت روز افزون اينترنت نياز به يك وب سايت حرفه اي در تمامي مشاغل دیده می شود. با طراحی سایت هتل نیز می توانید به معرفی هتل و امکانات و تصاویر هتل خود بپردازید و هتل خود را به راحتی در عرصه وب معرفی نمایید. برای اینکار باید سایت شما در لینک های اول گوگل قرار گیرد تا کاربران بتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند بنابراین در طراحی سایت هتل باید سئوی قوی داشته باشیم.

در طراحی سایت برای هتل ابتدا مسئله ی آوردن کاربران به سایت باید در نظر گرفته بشود. پیدا شدن وب سایت هتل توسط مشتریان هدف از چندین طریق اتفاق خوهد افتاد. 80 درصد کاربران از طریق گوگل به سایت ها وارد میگردند و اینکه نتایج گوگل و پیدا شدن سایت در گوگل بصورت رایگان و دائمی هست و مهمتر آنکه این روش بصورت هدفمند اتفاق می افتد. بطور مثال سایت هتل ایساتیس از نمونه کارهای موفق ما در طراحی سایت برای هتل، با توجه به اینکه توانسته است در کلمه ی هتل آستارا در نتایج گوگل رتبه ی 1 را کسب کند، به همین دلیل توانسته است مشتریان هدفمند بسیاری را از طریق تنها یک کلمه و ارتقاء آن کلمه در گوگل، پیدا نماید. با این مثال میتوانید به اهمیت طراحی سایت بر اساس گوگل و استاندارد های آنرا پی ببرید.

طراحی سایت هتل

شرکت طراحی سایت مبنا با تجربه ی چندین ساله و موفق در پیاده سازی این گونه سایت ها و کسب نتایج و رتبه های یک در کلمات کلیدی مختلف توسط سایت های طراحی شده ی مختلفش، آماده ی رونق بخشیدن به کسب و کار شما از طریق طراحی سایت هتل و هتلداری حرفه ای می باشد.

نکته ی دیگر پس از آمدن کاربران و مشتریان هدف به سایت، نگهداری این افراد در سایت می باشد. این کار با امکانات مناسب و نمایش اطلاعات و همچنین قالب گرافیکی زیبا و حرفه ای بصورت لود سریع اتفاق خواهد افتاد. دادن اطلاعات کافی در مورد هتل، نمایش اتاق ها، خدمات، سیستم رزرواسیون آنلاین، پرداخت آنلاین مبالغ، سیستم اس ام اس و ایمیل برای مشتریان، نمایش نقشه ی گوگل از محل هتل، درج تفاوتهای هتل با دیگر هتل ها و ... از جمله مسائلی هست که در یک وب سایت هتلی حرفه ای باید وجود داشته باشد. طرز چینش تمامی این مسائل در کنار هم با استفاده از قالب گرافیکی اختصاصی هتل، اهمیت بسیاری در اعتماد سازی بازدید کنندگان وب سایت هتل دارد. 

شرکت طراحی سایت مبنا با آنالیز دقیق از امکانات و طراحی های سایت هتل های موفق خارجی و داخلی و در اختیار قرار دادن این اطلاعات در طراحی سایت هتل برای شما، میتواند گامی بلند در زمینه ی هتلداری آنلاین و اینترنتی باشد.

ویژگی های سایت های هتل ها

ویژگی اصلی که در طراحی وب سایت هتل باید دیده شود، معرفی هتل و امکانات کیفی آن می باشد. همچنین جذب مشتریان از طریق وب سایت نیز می تواند از ویژگی های مهم دیگر یک وب سایت برای هتل باشد.

یک وب سایت هتل با گرافیکی جذب و مخصوص و منحصر به فرد آن هتل می تواند تاثیر زیادی در جذب مشتریان به انتخاب آن هتل برای محل اقامت خود باشد. یک وب سایت هتل اگر بتواند در بخش های مختلف خود، امکانات کیفی خود را به صورت نمایش عکس ها و اسلاید شو ها، در اختیار کاربران قرار دهد، می تواند نقش بزرگی در افزایش تعداد مشتریان آن هتل داشته باشد.

 امروزه بسیاری از هتل های بزرگ در جهان و ایران، برای رزور اتاق های خود را از طریق اینترنت در طراحی وب سایت خود بخشی را در نظر گرفتند که باعث جلب رضایت مشتریان از این مسئله شده است، همچنین از این طریق دیگر مشکل برقرای تماس و اشغال بودن خط های تلفن های هتل های بزرگ نیز، حل شده است و همچنین در سبک کردن کار برای نیروی انسانی حاضر در بخش رزور هتل، تاثیر زیادی داشته است.

هدف از داشتن سایت برای هتل چیست ؟

 هدف های یک هتل دار از ایجاد و طراحی سایت هتل ، مسلما در وهله ی اول افزایش درآمد و جذب مشتریان زیاد و در مرحله بعد، معرفی هتل و امکانات آن به مشتریان می باشد.

یک مدیر هتل برای رسیدن به این هدف باید نکاتی را رعایت نماید تا وب سایت هتل برای او، بهره وری و بازده ی زیادی داشته باشد. وب سایتی حرفه ای که تمام نکات و ویژگی های هتل داری را در آن همراه کرده باشیم و به نظاره ی مشتریان و کاربران اینترنتی قرار داده ایم.

برای داشتن اینچنین وب سایتی نیاز داریم به اینکه با زبان های برنامه نویبسی حرفه ای تحت وب آشنایی کامل داشته باشیم. و یا اینکه طراحی سایت خود را به شرکت های معتبر و با سابقه طراحی سایت واگذار نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت بهترین شرکت طراحی سایتی می باشد که می تواند یک وب سایت هتل را با رعایت تمام اصول حرفه ای طراحی سایت ایجاد و تمام موارد بهینه سازی سایت را برای آن رعایت نماید. کافی ست نتایج شرکت مبنا را در طراحی سایت هتل ها در انتهای این صفحه مشاهده نمایید، تا مجاب به انتخاب این شرکت برای طراحی سایت خود شوید.

دلایل موفقیت سایت های هتل

دلیل اصلی موفقیت و معرفی گسترده یک وب سایت هتل در اینترنت، بهینه سازی سایت می باشد. 

وب سایت هتل ما باید با توجه به سرچ کلمه هتل در ابتدای لیست جست و جو قرار گیرد، زیرا سابقه و آمار نشان داده است که بسیاری از کاربران فقط موارد ابتدایی لیست را مشاهده می نمایند. 

مثلا فرض نمایید شما هتلی در تهران را در گوگل سرچ می نمایید، مسلما چند هتل ابتدایی این لیست را مشاهده می نمایید و همچنین معتبر تر خواهید دانست.

پس برای رسیدن به این دلیل مهم موفقیت، بهتر است کارهای سطحی طراحی سایت مثل استفاده از ابزار آماده طراحی سایت را کنار گذاشته و به سمت اصول حرفه ای طراحی سایت و شرکت های معتبر طراحی سایت برویم.

شرکت طراحی سایت مبنا با سابقه درخشان و تجربه فراوان در طراحی سایت، می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت هتل باشد.

طراحی اختصاصی سایت هتل و هتلداری

ویژگی اصلی طراحی سایت هتل شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

بهترین راه و روشی که برای طراحی سایت می توانید انتخاب نماید، استفاده از متد های جدید و زبان های برنامه نویسی روز تحت وب می باشد، زیرا در غیر اینصورت، انتظاری را که از وب سایت خواهید داشت، مسلما برآورده نخواهد شد.

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت هتل، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه ی طراحی سایت هتل و هتلداری

هزینه ی طراحی سایت هتل و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت برای هتل شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
آقای شاپور : طراحی سایت هتل
1 4
سلام.لطفا امکانات و قیمت طراحی سایت هتل رو برام ایمیل کنید.
مدیریت : پاسخ
0 3
سلام.درخواست شما ارسال شد.
صارمی :
0 4
سلام.لطفا مدت زمان طراحی سایت هتل رو برام بفرسید و هزینه طراحی با سئو چقدر میشه؟
مدیریت : پاسخ
2 3
سلام.درخواستهای شما ارسال شد
خامم محسنی : امکانات و هزینه
0 5
سلام.لطفا لیست امکانات و هزینه ی سایت هتل رو برای من بفرستید.ممنون
مدیریت : پاسخ
2 3
سلام.لیست امکانات و پیش فاکتور برای شما ارسال شد و جهت راهنمایی در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد
بیجوند :
1 3
سلام خسته نباشید... لطفاهزینه ی تقریبی ومدت زمان طراحی سایت هتل روبرام ایمیل کنیدتادرصورت امکان سفارش بدم. خیلی ممنون درضمن همir,وهمcomرومیخوام.
مدیریت : پاسخ
0 4
ممنون . درخواستتون براتون ایمیل شد
آقای جلینی : سایت ساده
0 3
با سلام خدمت شما دوستان گرامی قیمت یک سایت هتل ساده چقدره ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت : پاسخ
2 3
درود بر شما. ریز امکانات و قیمت ها براتون ایمیل شد
نمونه پروژه های طراحی سایت