طراحی سایت هنری

9 / 10
از 15 کاربر

شاید بسیاری از هنرمندان واقعی از این مسئله که آثار هنری شان هنوز به چشم نیامده است، دلخور می باشند. یک راه بسیار سریع و آسان برای حل این مشکل، طراحی سایت هنری می باشد. زیرا شما می توانید از طریق وب سایت، اقدام به نمایش محصولات هنری و آثار هنری خود نمایید. هنرمندان زیادی از طریق طراحی سایت ، امروزه اقدام به فروش آثار هنری خود نموده اند. راهی که فقط یکبار برای آنها هزینه در بر خواهد داشت و دیگر نیاز به اجاره سالن و نمایشگاه برای نمایش آثار هنری خود ندارند.

امکانات لیست شده در ذیل، از جمله امکاناتی ست که از طریق طراحی سایت هنری، می توانیم به آن دست پیدا کنیم:

  1. نمایش آثار هنری
  2. فروش محصولات هنری و آثار هنرمندان
  3. جذب مخاطبان و مشتریان
  4. اخبار هنری
  5. دریافت نظرات مخاطبین از طریق ایمیل و نظرات
  6. ایجاد پنل اس ام اس برای ارتباط با مخاطبان و هواداران

 طراحی سایت هنری

شرکت طراحی سایت مبنا، می تواند با جدید ترین متد روز و طراحی قالب مورد نظر و جذاب برای آثار هنری شما و همچنین اصولی ترین و علمی ترین روش های طراحی قالب، در جذب مخاطبان نسبت به محصولات هنری شما کمک نماید. رعایت بهینه سازی سایت و طراحی سایت به صورت حرفه ای نیز از موارد مورد تاکید شرکت مبنا در طراحی سایت می باشد.

نکته مهم برای شما در داشتن سایت، بهره برداری و داشتن بازده برای کار شما می باشد. شما حتما باید در موتور های جست و جو در حوزه ی کلمه ایی خاص در رنک بالایی قرار داشته باشید، که توسط مخاطبان دیده شوید. زیرا امروزه جست و جو در مورد هر زمینه ایی از طریق موتور های جست و جو گر مثل گوگل انجام می شود. مثلا بعد از جست و جوی عبارت " فروش آثار هنری " در گوگل، اگر شما در صفحه اول این لیست قرار گیرید، مسلما دارای بازدید کننده فراوانی خواهید بود.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به رعایت تمام اصول طراحی سایت و داشتن هدف ارتقای تجاری شما، بعد از طراحی سایت هنری برای شما، تمام موارد این موضوع را برای شما به صورت رایگان انجام خواهد داد، تا وب سایت شما توسط موتور های جست و جو گر در مرتبه ای بالا قرار گیرد.

زیرا پیشرفت شما پیشرفت ما خواهد بود.


شما اگر قصد طراحی سایت هنری برای خود را دارید، به شما سفارش می نمایم لطفا تمام موارد بهینه سازی سایت را مطالعه نمایید و یا با مشورت با شرکت طراحی سایت مبنا و مطالعه مقالات آموزشی ما، از این موضوعات اطلاع بدست آورید، سپس اقدام به طراحی سایت نماید. زیرا  در صورت انجام غیر اصولی این کار به جز از دست دادن هزینه ای که برای طراحی سایت متحمل شده اید، منفعتی برای شما در بر نخواهد داشت!

پس لطفا بخش بهینه سازی سایت شرکت طراحی سایت مبنا را مطالعه و نتایج بدست آمده را مشاهده نمایید. قطعا نظر شما نیز بعد از امتحان مثال ها، به نتایج ما جلب خواهد شد.

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت هنری

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
وسایل ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
فضای سبز شهری
طراحی سایت گروه مهندسی طراحان باغ پارسی
5
دکوراسیون مغازه
طراحی سایت شرکت معماری شاه توت
1
لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
خرید وسایل ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
خرید لوازم ساخت ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
لوازم ماکت
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
طراحی فضای سبز
طراحی سایت گروه مهندسی طراحان باغ پارسی
4
وسایل ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
ابزار ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
5
بورس لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
1
فروشگاه لوازم ماکت سازی
طراحی سایت فروشگاه ماکت سازی اشل
2

ویژگی های سایت هنری

ویژگی بارزی که طراحی سایت هنری باید داشته باشد، معرفی یک هنرمند و آثار هنری او در قالبی جذاب و گرافیکی زیبا می باشد.

برای اینکه بتوانیم چنین وب سایتی ایجاد نماییم، باید موارد زیادی را در نظر بگیریم؛ از جمله این موارد:

از جمله این موارد می باشد که در صورت رعایت آن می توانیم وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای آثار هنری و معرفی یک هنرمند ایجاد نماییم.

از دیگر ویژگی های که یک وب سایت هنری باید داشته باشد، امکان فروش آثار هنری از طریق وب سایت می باشد، زیرا درآمدزایی امروزه رکن مهمی در زندگی هر فرد می باشد و یک هنرمند می تواند از طریق طراحی سایت ، مقدار زیادی از آثار هنری خود را به راحتی به فروش برساند.

برای رسیدن به تمام این ویژگی ها، مهمترین مسئله انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر می باشد که نسبت به تمام مسائل گفته شده آشنایی داشته باشد و تجربه کافی و درخشان در زمینه طراحی سایت را داشته باشد. معرفی ما به شما برای این منظور، شرکت مبنا می باشد. 

هدف از داشتن سایت هنری چیست؟

هدف اصلی یک هنرمند از طراحی سایت هنری ، معرفی خود در دنیای اینترنت و همچنین نمایش آثار هنری خود در یک قاب به مخاطبان خود می باشد.

شاید برای یک هنرمند بسیار مشکل و پر هزینه باشد که تمام آثار خود را در یک نمایشگاه و فروشگاه در معرض نمایش مخاطبان و خریداران آثار هنری قرار دهد، اما طراحی سایت می تواند راه حل مناسبی برای از بین بردن این مشکل برای یک هنرمند باشد.

زیرا از طریق یک وب سایت هنری او می تواند تمامی آثار خود را در اینترنت قرار داده و به مخاطبان از زوایای مختلف نشان دهد، همچنین می تواند تمامی توضیحات لازمه و مربوط به آثار خود را در کنار اثر خود برای معرفی بهتر به مخاطبان قرار دهد.

به جزء هدف معرفی، بسیاری از هنرمندان با هدف فروش و افزایش فروش اقدام به طراحی سایت برای خود نموده اند؛ زیرا اینترنت بستر مناسبی برای جذب مشتری نسبت به هرگونه کسب و کار و محصلات و آثار می باشد.

فقط لازم به ذکر می باشد که نکته مهمی که باید حتما به آن برای طراحی سایت هنری خود توجه داشته باشیم، این می باشد که موارد بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر را در کنار طراحی حرفه ای سایت انجام دهیم تا مخاطبان بیشتری را نسبت به وب سایت خود جذب نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به تجربه فراوان در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت، می تواند انتخاب خوبی برای شما در همراهی و همکاری برای رسیدن به موفقیت باشد. 

دلایل موفقیت سایت های هنری

مهمترین دلیل که می تواند باعث موفقیت در طراحی سایت هنری برای یک هنرمند شود، رعایت موارد بهینه سازی سایت می باشد.

زیرا در این صورت بسیاری از مخاطبان آثار هنری در صورت سرچ کلمات کلیدی مانند:

  • آثار هنری
  • آثار عکاسی
  • خرید آثار هنری
  • معرفی هنر
  • فروشگاه آثار هنری
  • و...

توسط موتور های جستجوگر به سمت وب سایت شما سوق داده خواهند شد.

در این صورت شما دارای بازدید کننده فراوانی خواهید شد و همچنین این تعداد زیاد بازدید باعث افزایش فروش شما نیز خواهد شد.

اگر قصد دارید به موفقیت دست پیدا نمایید و همچنین آثار هنری خود را بدون هزینه های اضافی مثل اجاره فروشگاه و نمایشگاه هنری، به فروش برسانید، راه حل ایجاد و طراحی سایت حرفه ای می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با طراحی سایت حرفه ای از نوع هنری برای شما می تواند بزرگترین همراه برای شما برای رسیدن به موفقیت دلخواه باشد.

لطفا بخش بهینه سازی سایت را مشاهده نمایید و نتایج بدست آمده توسط وب سایت های طراحی شده توسط شرکت مبنا را در بخش انتهایی صفحه بهینه سازی سایت مشاهده نمایید تا گفته های ما را خودتان تصدیق نمایید.

طراحی اختصاصی وب سایت هنری

ویژگی اصلی طراحی سایت هنری شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. داشتن گالری آثار هنری منحصر به فرد قطعا برای کاربران جذاب تر خواهد بود.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی سایت ، تجربه ی بالا در طراحی سایت هنری موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت هنری

هزینه ی طراحی سایت هنری و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع هنری شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نمونه پروژه های طراحی سایت