طراحی سایت واکنش گرا

7 / 10
از 24 کاربر

طراحی سایت واکنش گرا قابلیتی ست که از با توجه با استفاده از تبلت ها و موبایل ها برای بازدید از سایت ها امروزه در علم طراحی سایت وارد شده است.

توسط این قابلیت که آن را رسپانسیو (Responsive) نیز می نامند، وب سایت ما دارای قالبی می باشد که در هنگام بازدید با هر ابزاری از قبیل کامپیوتر شخصی و لبتاپ و تبلت و موبایل، نسبت به اندازه صفحه و حتی رزولوشن صفحه ی نمایش کاربر واکنش نشان داده، و اندازه خود را تغییر داده و هنگام نمایش اطلاعات برای کاربر جلوه خوشایندی را خواهد داشت. همچنین ما می توانیم ترتیب نمایش اطلاعات را در صفحه های کوچک مثل موبایل برای کاربران مشخص نماییم.

از طریق این قابلیت سایت ما دارای امکانات متنوعی می شود و برای سایت ما مزایایی به وجود خواهد آورد، که از نظر کاربران نیز بسیار جذاب خواهد بود.

مزیت هایی سایت های واکنش گرا را در ذیل مطالعه می نماییم:

  • صرفه جویی در وقت کاربران برای مشاهده
  • نمایش مناسب و اصطلاحا تمیز محتوا
  • جلوگیری از نمایش محتوای تکراری
  • واکنش گرایی نسبت به چرخش ابزار مختلف مثل موبایل و تبلت

 طراحی سایت واکنش گرا

شرکت طراحی سایت مبنا با استفاده از این متد جدید و اصول جدید و حرفه ای طراحی سایت ، اقدام به طراحی سایت واکنش گرا نموده که در بازدید با هر ابزاری نسبت به صفحه نمایش آن تغییر نموده و با اندازه آن ابزار آماده نمایش به کاربر باشد.

همچنین نکاتی که در ارتباط با بهینه سازی سایت باید رعایت شود نیز توسط شرکت طراحی سایت مبنا رعایت شده تا سایت شما توسط موتور های جست و جو نیز دیده شوند و در لیست جوست و جوی آنها در ابتدای لیست قرار گیرد.

مقوله واکنش گرایی متدی ست که حتما در دنیای امروز که تمام مردم جهان به سمت استفاده از موبایل برای بازدید از وب سایت ها و حتی چک کردن ایمیل های شخصی خود می روند، باید توسط شرکت های طراحی سایت رعایت شود.

شرکت طراحی سایت مبنا با رعایت اصول واکنش گرایی و همچنین رعایت اصول طراحی سایت ، و همچنین اصول بهینه سازی سایت اقدام به طراحی سایت نموده و باعث جذابیت قالب شما و گرافیک شما شده و همچنین در جذب مخاطبان و مشتریان زیاد برای شما تاثیر گذار خواهد بود.

هدف ما پیشرفت نام تجاری و اعتبار تجاری شما ست.

طراحی سایت واکنش گرا

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت واکنش گرا

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
رولبرینگ
طراحی فروشگاه اینترنتی بلبرینگ
1
پوشاک کودک
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
5
اسپرت خودرو
طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو اول
5
فروش بلبرینگ
طراحی فروشگاه اینترنتی بلبرینگ
1
تولیدی پوشاک
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
5
لباس بچه گانه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
6
پوشاک بچه گانه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
4
دکوراسیون مغازه
طراحی سایت شرکت معماری شاه توت
1
تولیدی لباس کودک
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
1
لوازم لوکس پراید
طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو اول
5
تولیدی پوشاک بچه گانه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
2
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
لوکس فروشی
طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو اول
3
ساچمه صنعتی
طراحی فروشگاه اینترنتی بلبرینگ
1
بلبرینگ نسوز
طراحی فروشگاه اینترنتی بلبرینگ
1
خرید بلبرینگ
طراحی فروشگاه اینترنتی بلبرینگ
1
بدنسازی مردان
طراحی فروشگاه اینترنتی دمبل
3
تولید لباس بچه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
3
فروشگاه بلبرینگ
طراحی فروشگاه اینترنتی بلبرینگ
1
تولیدی بچه گانه
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
3
لوکس فروشی خودرو
طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو اول
3
تولیدی پوشاک کودک
طراحی سایت لباس بچگانه ایران پوش
3

ویژگی های سایت واکنش گرا

طراحی سایت واکنش گرا بر اساس یک ویژگی که با توجه به تنوع ابزار برای مشاهده وب سایت ها، سبکی نوع در طراحی سایت می باشد، که اسم این قابلیت را رسپانسیو یا واکنش پذیر نامیده اند.

ویژگی این نوع طراحی سایت این می باشد که برای مشاهده این وب سایت ها، قالب آن سایت طراحی شده با این قابلیت، نسبت به تمام ابزار، اعم از موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر های شخصی، قابل تغییر بوده و اندازه آن با توجه به ابزار مورد استفاده تغییر کرده و نسبت سایز صفحه واکنش نشان داده و خود را با اندازه آن تطبیق می نماید.

سایت های واکنش گرا و مقوله رسپانسیو بودن، قابلیتی است که در طراحی سایت های حرفه ای، با توجه به گستردگی ابزار مورد استفاده، امروزه حتما استفاده می شود.

برای هر گونه طراحی سایت ما می توانیم این قابلیت را رعایت نماییم. البته مسلما نیاز افزوندن این قابلیت، طراحی سایت حرفه ایو رعایت قواعد اولیه حرفه ای بودن سایت می باشد، زیرا با استفاده از ابزار آماده و ساده ی طراحی سایت، افزودن این قابلیت امری سخت و دشوار می باشد و همچنین آن کیفیت لازم را هرگز نخواهد داشت. مثلا سایتی که با جوملا ساخته شده است را اگر بخواهیم این قابیلت را به آن اضافه نماییم، نمایش اطلاعات بدتر از حالت قبل برای نمایش در دستگاه های با صفحه نمایش کوچکتر مثل موبایل تغییر شکل خواهد داد.

پس بهتر است اگر می خواهیم کیفیت نمایش اطالاعات وب سایت ما در هر دستگاه با شکل مورد نظر خودمان باشد، بهتر است از ابتدا مراحل طراحی سایت را با روش های اصولی اجام دهیم.

ضمنا این قابلیت باعث بهینه سازی سایت نیز خواهد شد، چون نمایش بهتر اطلاعات باعث جذب مخاطبین و منجر شدن به دومین و چندمین کلیک در سایت می شود.

هدف از داشتن سایت واکنش گرا چیست؟

هدف اصلی از طراحی سایت واکنش گرا ، نمایش اطلاعات در قالبی بهتر و البته با توجه به اولیت در نظر گرفته ما به مخاطبان می باشد.

وب سایت ها برای اینکه بتواند مخاطبانی که از وب سایت آنها با تبلت و یا گوشی های موبایل بازدید می نمایند را برای ماندگاری در سایت، ترغیب نمایند، با استفاده از قابلیت رسپانسیو بودن سعی در نمایش اطلاعات در قابی بهتر به کاربران می نمایند. همچنین با تعیین سطح نمایش برای فیلد های مهم سایت در بالای وب سایت، بخش مهم سایت را در ابتدای صفحه به کاربران نمایش می دهند. زیرا این کار باعث می شود قسمتی که از نظر ما اهمیت بالایی برای نمایش به کاربران دارد، در ابتدای صفحه ای مثل گوشی قرار گرفته و به کاربران نمایش داده شود.

برای رسیدن به این قابلیت برای وب سایت خود نیاز به آشنایی داریم با اصول کد نویسی روز دنیا که در زمینه برنامه نویسی تحت وب ارائه می شود، زیرا برای ایجاد این قابلیت باید کد های فراوانی را به قالب سایت و به بخش های مناسب خود اضافه نماییم. همچنین قاعده این اضافه کردن را نیز باید با آن آشنایی کامل داشته باشیم.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن طراحان حرفه سایت و آشنا به جدیدترین متد روز دنیا در علم طراحی سایت ، برای طراحی سایت واکنش گرا در خدمت شما می باشد. شما با تماس و مشورت با طراحان حرفه ای ما، می توانید برای مجهز کردن وب سایت خود به قابلیت رسپانسیوی و واکنش پذیری اقدام نمایید؛ همچنین می توانیم برای طراحی سایت خود از ابتدا این قابلیت را در کنار تمام موارد خواسته شده، درخواست نمایید. قطعا داشتن این قابلیت باعث جذب بهتر مخاطبان و رضایت آنها از بازدید از وب سایت شما خواهد شد.

دلایل موفقیت سایت واکنش گرا

دلیل موفقیت طراحی سایت های واکنش گرا این می باشد که با توجه به نمایش اطلاعات در قالبی متناسب با صفحه نمایش مخاطب، باعث جذب او و جلب نظر او نسبت به کیفیت اطلاعات ارائه شده به او می شود.

تصور نمایید شما با گوشی موبایل وارد یک وب سایت می شوید، در صورت عدم داشتن قابلیت واکنش گرایی، برای دیدن بخشی از سایت باید روی آن دکمه بزرگنمای را زده و به آن رجوع نمایید؛ اما اگر وب سایت برای نمایش اطلاعات با اندازه متناظر با صفحه و اندازه فونت متن ها با اندازه ای خوانا باشد، مسلما باعث جلب نظر شما و رضایت شما از بازدید از وب سایت خواهد شد.

قطعا اکثر ما وب سایتی هایی را با این قابلیت مشاهده کرده ایم، بسیاری از ما سایتی مانند فیسبوک را حداقل یکبار از آن بازدید کرده ایم، در طراحی سایت فیسبوک برای گوشی های تلفن، در قسمت بالایی خود منو های خود را قرار داده و همچنین قالب سایت از کناره ها جمع شده و به اندازه صفحه نمایش آن درآمده است، حتی اگر گوشی تلفن را در حالت چرخش به کناره ها قرار دهیم، وب سایت فیسبوک از کناره ها باز قاب خود را تغییر داده و به اندازه عرض گوشی در می آید. صد در صد این قابلیت تاثیر بسیاری در رضایت کاربران اینگونه وب سایت ها داشته است.

شرکت طراحی سایت مبنا با رعایت موارد بهینه سازی سایت برای سایت شما و همچنین پیاده سازی قابلیت واکنش گرایی وب سایت برای شما، می تواند تاثیر بزرگی در در جذب مخاطبان برای شما داشته باشد. 

طراحی اختصاصی وب سایت واکنش گرا

ویژگی اصلی طراحی سایت واکنش گرا ، شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما برنامه های کپی شده و نرم افزار های آماده در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک وب سایت دانلود، ایجاد گردد، بازخورد کمتری خواهد داشت. شرکت مبنا با ارائه سیستم مدیریت محتوای اختصاصی به شما باعث بازدهی بیشتر وب سایت شما خواهد شد. ضمنا شرکت مبنا تمام موارد طراحی سایت را برای شما به صورت اختصاصی طراحی نموده و با سلیقه شما و البته رعایت موارد بهینه سازی سایت برای شما، وب سایتی با قابلیت واکنش پذیری نسبت به تمام ابزار و دستگاه های دیجیتالی که برای مشاهده وب سایت از آن استفاده می شود، طراحی می نماید.  

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت واکنش گرا ، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه اختصاصی وب سایت های واکنش گرا

هزینه ی طراحی سایت واکنش گرا و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع واکنش گرا شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نمونه پروژه های طراحی سایت