طراحی سایت B2B

8 / 10
از 9 کاربر

در زمینه تجارت الکترونیک یکی از پر سود ترین روش های این تجارت، تجارت B2B یا تجارت بنگاه با بنگاه می باشد. یکی از مطرح ترین سایت ها در این زمینه سایت تجاری علی بابا چین (Alibaba.com) است؛ که شامل بیش از یک میلیون شرکت و سایت تجاری ست که محصولات خود را از طریق وب سایت علی بابا به فروش می رسانند، و یا قطعات و نیاز های خود را از طریق خرید از این سایت خریداری می نمایند. در کشور ما نیز اینگونه سایت ها را شاید با نام های سانیاز و دیجیکالا بشناسیم. اما این طراحی سایت را نمی توان تجارت الکترونیک از نوع B2B دانست، زیرا خریداران آنها و حتی بسیاری از فروشندگان آنها مشتریانی می باشند که در نهایت یک یا دو محصول خود را به فروش می رسانند.

ولی در تجارت B2B دو شرکت با هم در معامله و همکاری هستند. یعنی دو شرکت با هم در زمینه کاری و تجارتی برای فروش محصولات یا ارائه خدمات همکاری می نمایند؛ و سایتی که بتواند ارتباط اینگونه شرکت ها را با هم برقرار نماید، توانسته است نمونه ای از سایت های B2B را طراحی نماید.

مزیت ها و امکانات فراوانی از طریق این سایت ها، نصیب شرکت ها و طراحان سایت های تجاری شرکت با شرکت خواهد شد. از جمله این مزیت ها و امکانات:

  • خرید آسان و بدون واسطه
  • فروش پر سود و بدون واسطه
  • پیدا کردن آسان شرکت های تولید کننده برای بستن قرار داد
  • ایجاد بخش های رایگان تبلیغ برای جذب بیشتر مخاطب
  • ایجاد بخش های ویژه تبلیغ برای داشتن درآمد
  • ایجاد بخش ثبت ابداعات برای پیدا کردن محصولات جدید
  • دسته بندی های متناسب با مشاغل
  • قرار دادن بخش جست و جو بر اساس دسته بندی

و بسیاری از امکانات متنوع دیگر که با راه اندازی چنین وب سایتی، می توان به آن دست یافت؛ وب سایتی که بتوان در آن مدیریتی داشت که چندین شرکت تولید کننده و فروشنده را در آن گرد هم آورد، مسلما برای ما تجارتی پر رونق را رقم خواهد زد.

 طراحی سایت B2B

شرکت طراحی سایت مبنا با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت تجاری و فروشگاهی می تواند برای شما یکی از بهترین سایت های تجاری B2B را طراحی نماید؛ همچنین از طرح شما برای ایجاد این چنین سایت ها در کشورمان استقبال خواهد شد. زیرا شرکت طراحی سایت مبنا در کنار طراحی سایت و رعایت اصول بهنه سازی سایت ، توجه ویژه ای نسبت به گرافیک جذاب برای وب سایت های شما توسط گرافیست های با تجربه و ماهر دارد. و همچنین به میزان جذب مخاطبین و افزایش تعداد فروش و مشتریان برای شما نیز شرکت مبنا نگاه ویژه ای دارد.

نکته مهم در جذب مخاطبان و مشتریان، رعایت موارد بازاریابی اینترنتی می باشد، که مهمترین مسئله در بازاریابی اینترنتی ، دیده شدن در ابتدای لیست های موتورهای جست و جو می باشد. رسیدن به این مورد تنها با رعایت موارد سئو و اصول بهینه سازی سایت امکان پذیر خواهد بود، همچنین رعایت موارد HEO در جذب و ماندگاری مخاطبین برای شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

شرکت طراحی سایت مبنا رعایت تمام این اصول حرفه ای را برای طراحی سایت حرفه ای در دستور خود دارد، و مهمترین وظیفه خود را ارائه وب سایتی به شما می داند که ابزار خوبی برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار دهد. شما تفاوت و وجه تمایز شرکت طراحی سایت مبنا را می توانید در بخش بهینه سازی سایت مطالعه و نتایج بدست آمده را مشاهده نمایید.

شاید بسیاری از شرکت های طراحی سایت حتی با هزینه های ناچیز برای شما اقدام به طراحی سایت نمایند، اما مطمئنا این وب سایت ها کارایی خاصی برای شما در تجارت الکترونیک نخواهند داشت. شما تصور نماید که نیاز به خرید لپتاپ دارید، در گوگل واژه خرید لپتاپ را سرچ می نمایید و اگر قصد خرید اینترنتی را داشته باشید قطعا نهایتا دو صفحه ی اول جست و جو شده را مطالعه و از معتبر ترین و جذاب ترین وب سایت که در آن اعتماد سازی برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده باشد، اقدام به خرید می نمایید.

شرکت طراحی سایت مبنا به جز اصول طراحی سایت به صورت حرفه ای نیز، آشنا به تمام قوانین تجارت الکترونیک و موارد حقوقی و قانونی در تجارت الکترونیک می باشد، که می تواند تمام موارد اعتماد سازی برای خرید مشتریان را از وب سایت شما، در آن طراحی و رعایت نماید.

لطفا قبل از اقدام به طراحی سایت برای تجارت خود اقدام به تحقیق نمایید و حداقل چندین مقاله کوتاه شرکت ما را در زمینه تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی مطالعه نمایید.

این یک شعار و تبلیغ نیست:

هدف ما ارتقاء سطح تجاری شماست، مطمئن باشید رضایت و پیشرفت شما باعث خشنودی و پیشرفت ما نیز خواهد بود.

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی سایت B2B

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
سگ گارد
طراحی سایت نیازمندی سگ نگهبان
1
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه

ویژگی های سایت B2B

ویژگی اصلی طراحی سایت B2B مقوله پیاده سازی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی می باشد. در این وب سایت ها معمولا دو بنگاه تجاری با همکاری هم محصولات و خدمات خود را به فروش می رسانند و یا آنها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

در اینگونه وب سایت ها معمولا یک شرکت تجاری تولید کننده و شرکت دیگر خریدار و عرصه کننده محصولات می باشد. معمولا در اینگونه تجارت و پیاده سازی اینگونه تجارت ها، حاصل و نتیجه بدست آمده بسیار سودآور و در اصطلاح تجاری آن " برد - برد " می باشد.

یعنی به واسطه این گونه تجارت و طراحی سایت دو شرکت در کنار هم محصولات خود و خدمات خود را ارائه می دهند و مخطبان زیادی را با این همکاری نیز پیدا می نمایند.

البته با توجه به در سر های شراکت معمولا در دنیای واقعی کمتر مسئله همکاری بین شرکت های تجاری را با هم دیده ایم، اما با واسطه راه اندازی و طراحی سایت B2B و جدا بودن کامل هزینه ها و مشخص بودن کامل نرخ سود دهی دو طرف، باعث رضایت مندی شرکت ها از مشارکت به این روش با یکدیگر بوده است.

هدف از داشتن سایت B2B

هدف از طراحی سایت B2B ایجاد تجارت الکترونیک پر سود تر از تجارت الکترونیک های بنگاه با مشتری می باشد. 

زیرا مثلا اگر دو شرکت فروش قطعات لوازم یدکی خودرو و فروش خودرو در کنار هم و در یک وب سایت مشترک اقدام به ارائه محصولات و خدمات خود نمایند، مسلما بازدید کنده و مشتری فراوانی را بدست خواهند آورد و همچنین با توجه به هم راستا بودن زمینه فعالیت آنها، دو شرکت می توانند باعث فروش بیشتر برای یکدیگر شوند؛

چون مسلما هر مشتری که ماشین خریداری می نماید نیاز به قطعات یدکی آن را نیز احساس خواهد کرد و هر مشتری که ماشین او دچار افت شده و نیاز به قطعات لوازم یدکی زیاد پیدا می کند نیاز به خرید ماشین جدید را حس خواهد کرد.

فرض نمایید در کنار این دو تجارت، بنگاه تجاری دیگری که مسائل مربوط به تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع خودرو را انجام می دهد در کنار دو بنگاه تجاری قبلی قرار گیرد، مسلما با گرد هم آوری این مسائل مشترک ما می توانیم باعث ایجاد یک تجارت بزرگ در زمینه خودرو شویم.

پس با طراحی سایت با این روش و پیوند چندین بنگاه تجاری ما می توانیم باعث یک سودآوری فوق العاده زیاد شویم.

البته رسیدن به تمام این مسائل نیاز به دانش فراوان در زمینه تجارت الکترونیک و علم روز طراحی سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن متخصصان خبره فناوری اطلاعات و طراحان حرفه ای سایت و با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت نیازمندی و تجاری و فروشگاهی، می تواند بهترین مشاور شما در زمینه طراحی سایت های B2B و تجاری باشد.

لطفا نتایج ما را در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید و در صورت تصدیق گفته های ما هرچه زودتر برای داشتن یک تجارت پر سود با ما تماس بگیرد.

هدف ما ارتقاء سطح تجاری همه مشاغل هموطنان عزیزمان می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مشاوران و متخصصان ما در صورت نیاز نداشتن شما به وب سایت های بزرگ و هزینه های اضافی برای طراحی سایت تمام مسائل را برای شما بازگو خواهند نمود و بهترین حالت را برای پیشرفت به شما پیشنهاد خواهند نمود.

دلایل موفقیت سایت B2B :

با توجه به اینکه در طراحی سایت B2B دو و یا چندین شغل در کنار هم جمع می شوند و اقدام به فروش کالا و خدمات می نمایند، این مسئله همانگونه که در پیش تر توضیح دادیم باعث پیشرفت و موفقیت و همچنین سود آوری بیشتر برای شرکت های تجاری خواهد شد.

مهمترین دلیل موفقیت در انجام هر کاری در دنیا مسلما همکاری می باشد.

وب سایت های B2B با توجه به استفاده از اصل اصولی همکاری و پیاده سازی منطقی این تجارت، روش خوبی برای همکاری های تجاری چندین شرکت با هم می باشد.

مهمترین اصل در پیاده سازی چنین تجارتی در اینترنت، نیاز به آشنایی با مسائل حرفه ای طراحی سایت و تجارت الکترونیک دارد. زیرا در صورت نا آگاهی با این مسائل و متد ها و روش های روز دنیا، قطعا نمی توانیم به هدفی که مد نظر داریم در پیاده سازی و طراحی سایت برای اینگونه بنگاه های تجاری دست پیدا کنیم.

شرکت طراحی سایت مبنا، با استفاده از متخصصان حرفه ای و آشنا به علوم روز فناوری اطلاعات، برای شما اقدام به طراحی سایت های B2B می نماید که در آن تمام مسائل حرفه ای طراحی سایت رعایت شده و موارد بهینه سازی سایت نیز در آنها اعمال شده باشد. 

طراحی اختصاصی وب سایت B2B

ویژگی اصلی طراحی سایت B2B شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. قطعا برای راه اندازی وب سایت های B2B نیاز به روش های اختصاصی و پیشرفته ای خواهیم بود که بتوان با آن تمام مسائل مربوط به همکاری و مشارکت دو تجارت را در کنار هم قرار داد.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت B2B موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت B2B

هزینه ی طراحی سایت B2B و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت از نوع B2B شرکت طرح و پردازش مبنا ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نمونه پروژه های طراحی سایت