طراحی بنر پیشنهاد ویژه

10 / 10
از 1 کاربر

در طراحی سایت ، پیشنهاد ویژه بیانگر بهترین محصولات شما با مناسب ترین قیمت است. این نوع طراحی بنر به ویژه در فروشگاه های اینترنتی بسیار کاربرد دارد. شرکت طراحی سایت مبنا با تعرفه عالی به طراحی بنر پیشنهاد ویژه می پردازد. انواع قالب آماده بنر ویژه تنها دارای یکبار ادیت رایگان می باشد و بیش از یکبار باید هزینه 50.000 تومان پرداخت نمایید، اما در مقابل طراحی بنر پیشنهاد ویژه اختصاصی تا سه مرتبه به صورت رایگان قابل ادیت و ویرایش است. در زیر هزینه طراحی بنر برای پیشنهاد ویژه را ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

تعرفه طراحی بنر پیشنهاد ویژه

طراحی بنر پیشنهاد ویژه اختصاصی  طراحی بنر پیشنهاد ویژه قالب آماده

30.000 تومان

20.000 تومان

 

نمونه بنر پیشنهاد ویژه قالب آماده

با انتخاب انواع بنرهای پیشنهاد ویژه به صورت قالب آماده، می توانید بر روی رنگ بندی و تصاویر موجود در آن تغییراتی را اعمال نمایید و طراحی بنر را به سلیقه خود انجام دهید.

 

نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه  نمونه طراحی بنر پیشنهاد ویژه

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
مجتبی حسین پور :
0 0
واقعا عالی هستید شما