طراحی سایت در عصر ارتباطات

9 / 10
از 18 کاربر

دنیای امروز را عصر ارتباطات می نامند. زیرا رابطه ها، معاملات و بسیاری از اتفاق های روزانه از طریق پیوند ها و ارتباطات شبکه ای و مخابراتی اتفاق می افتد.

عصر ارتباطات

مسلما در این عصر حاضر شرکت هایی که دارای ارتباط کافی و کامل با سایرین نباشند از دیگران و رقبای تجاری خود عقب خواهند ماند.

داشتن شبکه های اجتماعی، وب سایت تجاری، بازاریابان پر تجربه با داشتن آگاهی هایی از علم فناوری اطلاعات می تواند بزرگترین کمک به یک بنگاه تجاری در عصر ارتباطات باشد.

حال با اصل خلاصه گویی سر اصل مطلب می روم: حتما در عصر ارتباطات شبعه ای در اینترنت دارید؟

طراحی-سایت-در-عصر-ارتباطات

اما این شعبه باید:

  1. دیده شود
  2. گرافیکی جذاب و منطبق بر کار شما داشته باشد
  3. کارآمد باشد
  4. مشتریان و مخاطبان هدفمند جذب نماید

 

حال راه رسیدن به شعبه ای در اینترنت که دیده شود و کارآمد باشد، چیست؟

راه حل طراحی سایت کارآمد

برای رسیدن به این نتیجه مسلما تبلیغات و چاپ آدرس سایت بر روی کاتالوگ ها شاید تا حدی کافی باشد، اما مهمترین راه برای رسیدن به دیده شده سایت رعایت اصل سئو در طراحی سایت می باشد. که در مبحث سئو توضیح کاملی درباره سئو یا بهینه سازی سایت درج نموده ایم.

به طور خلاصه بخواهم بگویم: وب سایت را باید بهینه سازی نماییم برای موتور های جستجوگر مثل گوگل

اما چرا؟

چون بسیاری از مشتریان شما با سرچ عبارات کلیدی و نام خدمات شما به دنبال پیدا کردن شرکت و بنگاه تجاری در دنیای پر مخاطب اینترنت هستند.

مثلا فکر کنید شما یک شرکت عطر و ادکلن هستید. سرچ این عبارات در ماه های گذشته در حدود بالای 50 هزار بار از طریق موتور جستجوگر گوگل بوده است. مسلما اگر وب سایت شما در این عبارات بهینه سازی شده باشد ( که البته نیاز اولیه آن طراحی سایت  حرفه ای و استاندارد با محور سئو می باشد) و در نتایج نخست سرچ به مخاطبان توسط گوگل پیشنهاد شود، تعداد زیادی مخاطب هدفمند جذب نموده اید، ضمن اینکه در بین رقبا هم کاملا دیده شده و برجسته تر خواهید شد. این اتفاق برای یکی از نمونه کارهای ما با نام فروشگاه اینترنتی عطر ونوس پرفیوم افتاده است.

 

طراحی سایت فروشگاه عطر

 

شما می توانید تعداد زیادی از عبارات پر سرچ و وبسایت های مشتریان ما را در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید و خودتان کار ما را قضاوت نمایید.

بهینه سازی سایت

شرکت طراحی سایت مبنا با یک تیم باتجربه و با دانش و با زیر و رو کردن هزاران مقاله و الگوریتم های برنامه نویسی، امروزه در خدمت شماست تا بتواند طراحی سایت حرفه ای برای بنگاه تجاری شما انجام دهد تا در این عصر حاضر بتواند ارتباطات قوی از طریق دنیای اینترنت با مخاطبان و مشتریان شما برقرار نماید.

تنها کار ،خواستن شماست و اعتماد شما به ما و کمک به ما در طراحی سایتی کاملا حرفه ای

منتظر ارتباط شما با شرکت طراحی سایت مبنا هستیم

حرف آخر:

طراحی سایت حرفه ای + سئو قوی = افزایش مشتریان

طراحی سایت حرفه ای در عصر ارتباطات

ارسال نظر و نظرات ثبت شده