بدون برنامه CSS3 و بدون کد نویسی کد های CSS3 را ایجاد کنید

10 / 10
از 1 کاربر

آموزش CSS3  یادگیری دستورات آن از طریق وب سایت های اینترنتی بسیار ساده میباشد و میتوانید در طراحی سایت از آن استفاده کنید. با توجه به سادگی مطالب در کمترین زمان ممکن میتوانید آنرا فرا بگیرید. این روز ها از CSS برای ایجاد انیمیشن ها و افکت های زیبا استفاده می شود و مزیت آن این است که حجم صفحات را افزایش نمیدهد.

Administrator\files\UploadFile\css3-logo.jpg

در این سایت ها این امکان وجود دارد که بدون برنامه CSS3 و بدون کد نویسی، کد های CSS3 را ایجاد کنید! این سایت به نظر من بسیار مفید و سودمند به نظر آمد چرا با استفاده از این سایت ها میتوانید در زمان خود بسیار صرفه جویی کنید و دیگر نیازی نیست وقتی برای یاد گیری و رفع مشکلات بگزارید.

در سایت زیر میتوانید انواع مختلف تکنیک های خلاقانه را که با CSS قابل ایجاد است را مشاهده کنید. مانند نوع باز شدن فرم به صورت POP UP، اسکرول لیست،کلید های داخلی و...

http://h5bp.github.io/Effeckt.css/dist

برخی از سایت ها نیز این امکان را می دهد که در تصویری از ویژوال امکان مد نظر خود را انتخاب کنید، تغییرات لازم را روی پارامتر ها و متغیر ها ایجاد کنید و در آخر کد خروجی را تحویل بگیرید.

http://css3generator.com

http://www.css3maker.com

http://www.css3.me

http://css3gen.com

سایت های آموزشی CSS3

سایت هایی هم برای آن دسته از افرادی که علاقه به کد زنی دارند وجود دارد، شما در سایت های زیر میتوانیدآموژش CSS3 را ببیند البته اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید!

http://www.w3.org/Style/CSS/learning.en.html

http://www.w3schools.com/css

http://learnlayout.com/no-layout.html

سایت learn layout به آموزش CSS3 نمی پردازد اما دستورات و مفاهیم اولیه را به خوبی شرح داده است وبخشی فارسی را برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند قرار داده است.

http://fa.learnlayout.com

ارسال نظر و نظرات ثبت شده