چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

5 / 10
از 2 کاربر

برای اینکه رتبه شما محفوظ باشد، اکثر سئو کارها به شما توصیه می کنند از انجام هر کاری برای دریافت لینک جلوگیری کنید. اگر شما در حال انجام کسب و کار آنلاین هستید، به نظرم این بدترین توصیه ای است که تا به حال به شما شده است. به جای آن شما باید یادبگیرید چگونه به درستی لینک بسازید.

بک لینک ها به عنوان یک عامل حیاتی رتبه دهی گوگل در آینده باقی خواهند ماند، اما در حال حاضر ساخت لینک موثر است به معنی اعتماد و محبوبیت است.در این مقاله طراحی سایت می خواهیم تا به اینکه چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم را بیان کنیم .

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

بررسی های اخیر انجام شده توسط Moz نشان می دهد که حدود 37 درصد از صاحبان کسب و کار، بین $ 10،000 و 50،000 $ ماهانه برای ساخت لینک هزینه می کنند. اگر شما در حال انجام این نوع سرمایه گذاری هستید، نیاز به داشتن اطلاعات دقیق در مورد چگونگی ساخت لینک هایی که مورد اعتماد گوگل است، دارید.

در این مقاله طراحی سایت ، من یک تکنیک ساخت لینک استراتژیک موثر را به شما نشان می دهم. این تکنیک مقیاس پذیر است و هنگامی که آن را در سایت خود اجرا می کنید، رتبه بندی شما بهبود خواهد یافت.

1. گام اول درک اینکه گوگل چه می خواهد.

وقتی که بحث از بهینه سازی موتورهای جستجو ( سئو ) و بازاریابی می شود، گوگل به سرعت، امر می کند. به همین دلیل است که درک ماموریت گوگل مهم است. استراتژی گوگل فقط به این شکل انجام نمی شود، اما می تواند شما را در شکل دادن سایتتان هدایت کند. این چیزی است که گوگل در مورد ماموریت خود می گوید:

" ماموریت گوگل سازمان دهی اطلاعات جهان و ایجاد دسترسی جهانی و مفید به آنها است"

گوگل همچنین معتقد است که همیشه اطلاعات بیشتری وجود دارد. با ساخت لینک، سازماندهی اطلاعات (برای کمک به خوانندگان خود) ماموریت شما نیز می شود. هنگامی که شما توجه نزدیکی به خواسته خوانندگان و خریداران ایده آل خود دارید، لازم نیست که از تبلیغات غیر معمول برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

اگر می خواهید بدون دریافت جریمه لینک بسازید، باید درک و همکاری نزدیک با بیانیه ماموریت گوگل داشته باشید.

قبل از اینکه در صفحه وب خود لینک ایجاد کنید، از خودتان این سوالات را که مربوط به ماموریت گوگل است، بپرسید:

مطالب من به خوبی سازماندهی شده؟

آیا اطلاعات مفید به سایت هایی که قرار است به سایت من لینک شوند، داده ام؟

اجازه دهید در مورد سوال اول صحبت کنیم، چرا که برای ساخت لینک موثر، سازماندهی سایت یک مسئله است. اطمینان حاصل کنید که سایت شما به راحتی قابل دسترسی و راهنمایی است. در این مقاله طراحی سایت یک مثال عالی ارائه شده است:

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

و در زیر یک نمونه سایت سازماندهی نشده، نشان داده شده است.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

راهنمایی صحیح، اولین گام در سازماندهی مطالب است، به طوری که مردم و موتورهای جستجو می تواننداطلاعات مفید و مرتبط را پیدا کنند. گام دوم ایجاد یک شالوده است که سایت های دیگر را برای اتصال به سایت شما مشتاق می کند.

چگونه یک شالوده ساختمان لینک قوی را توسعه دهیم: در نظر بگیرید یک پست مفید نوشته و منتشر کرده اید و می خواهید آن را برای دریافت رتبه در گوگل قرار دهید.

راه حل، کمک کردن به گوگل در پیدا کردن و ایندکس کردن محتوای مفید سایت شما است. هنگامی که محتوا ایندکس شد، می توانید پیش بروید و لینک های واقعی که می تواند رتبه بندی سایت شما را بهبود بخشد، دریافت کنید.

چگونه گوگل را در پیدا کردن و ایندکس کردن محتوای سایت خود یاری کنید: برخی از پست های من که در ماه گذشته نوشتم در ظرف شش ساعت ایندکس شد. برای رسیدن به این هدف، من از یک ابزار ساده به نام الکسا استفاده کردم.

عنکبوت های گوگل به طور تمام وقت در Alexa.com می خزند. زمانی که شما URL سایت خود را در الکسا وارد می کنید و به دنبال استاندارد هستید، الکسا یک صفحه جدید، بهینه سازی شده به پایگاه داده اضافه می کند:

هنگامی که گوگل دوباره در الکسا می خزد، مطالب جدید شما را به درستی بر می دارد.
راه دیگری نیز برای ایندکس کردن مطالب وجود دارد. چند ماه قبل، من یک اطلاعات ترسیمی داده محور در مورد نحوه استفاده Google از سیگنال های اجتماعی برای تعیین رتبه بندی منتشر کردم. در اصل، رسانه های اجتماعی به ایندکس شدن و دیده شدن سریع محتوا کمک می کنند.

دریافت سیگنال قوی اجتماعی به گوگل نشان می دهد که مردم مطالب شما را مفید دانستند و آن را به اشتراک گذاشته اند. که می تواند به رتبه دادن محتوای سایت شما کمک کند.

برای ساخت سیگنال های اجتماعی، توصیه میکنم که پست خود را در + Google به اشتراک بگذارید.

نکته: مطمئن شوید که یک محتوای با کیفیت و اطلاعات مفید را به اشتراک گذاشته اید. هر قطعه از محتوا و لینک باید ارزش اضافی برای مخاطبان شما فراهم کند.

2. گام دوم: چگونه تاثیر ساختمان لینک خود را اندازه بگیریم؟

به نظر بسیاری از مردم ایجاد لینک استرس زا است. یکی از دلایل این است که آنها محتوایی را که به نظر مردم قابل اشتراک هست را تولید نمی کنند.
در کتاب کلاسیک Moz، کوروش شپرد توصیه می کند که "90٪ از تلاش خود را باید برای ایجاد محتوای عالی، و 10٪ را برای ساخت لینک صرف کنید." این قانون 90/10 ساختمان لینک است.

اگر می خواهید در ایجاد لینک با مقیاس موفق شوید، نیاز به محتوای با کیفیت دارید.
ساختمان لینک تماما در مورد موقعیت محتوا و دریافت بازدید کننده بیشتر است. به عبارت دیگر، یک پست به تنهایی می تواند لینک های با کیفیت زیادی را برای شما ایجاد کند.

لینک های با کیفیت بالا دارای دو مزیت کلیدی نسبت به لینک های سنتی هستند: ارتباط و اعتماد. در اینجا تفاوت هایی وجود دارد:
فرض کنید شما یک سایت آموزش سگ دارید و یک لینک ورودی از یک دایرکتوری مقاله دریافت کرده اید. گوگل آن لینک را مرتبط با سایت شما نمی بیند.

اما در صورتی که آن لینک از یک سایت مربوط به آموزش سگ، مانند یک فروشگاه مواد غذایی سگ باشد، شما نه تنها به بهبود رتبه بندی خود کمک کرده اید، بلکه سایت شما برای کسانی که از آن بازدید می کنند مرتبط و ارزشمند خواهد بود. و به شما کمک می کند که لینک های بیشتری را دریافت کنید.

چگونه می توانید سایت های مرتبط را پیدا کنید؟ یکی از این ابزار مفید، جستجو سایت مشابه است.

به محض اینکه برخی سایت های مرتبط را شناسایی کردید، باید تحقیق کنید که کدام یک از سایت ها بیشتر در ایجاد لینک به شما کمک می کنند. در اینجا به برخی از معیارهای کلیدی اشاره می کنیم:

به محض اینکه برخی سایت های مرتبط را شناسایی کردید، باید تحقیق کنید که کدام یک از سایت ها بیشتر در ایجاد لینک به شما کمک می کنند. در اینجا به برخی از معیارهای کلیدی اشاره می کنیم:

اعتبار دامنه: اطلاع از اعتبار دامنه سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید مهم است. یک ابزار عالی برای اطلاع از این موضوع Moz Bar است که وضعیت اعتبار هر دامنه و یا کلمه کلیدی در نتایج جستجو را نشان می دهد.

ارتباط دامنه: همانطور که در بالا اشاره شد، دریافت لینک از دامنه های مرتبط یک بخش کلیدی از ساخت لینک مقیاس پذیر است. ارتباط دامنه نیز یک عامل کلیدی در رتبه بندی گوگل است.

روند اعتماد: این یک تجزیه تحلیل استاندارد ارائه شده توسط Majestic است، که یک اندازه گیری بسیار بهتر از کیفیت درک شده ارائه می دهد. روند اعتماد به طور مخصوص برای تعیین کیفیت لینک اشاره شده به یک سایت طراحی شده است. این دامنه از 0 تا 100 است. شماره بالاتر، بهتر است. در این مثال، بینگ دارای یک روند اعتماد 86 است که بسیار عالی است.

اگر بیشتر لینک دهندگان شما از سایت های با روند اعتماد بالا باشند، رتبه سئو شما بهبود خواهد یافت. ازMajestic برای تجزیه و تحلیل لینکی که در حال حاضر به سایت شما متصل است، استفاده کنید.

روند ارجاع: این استاندارد از Majestic برای پیش بینی چگونگی نفوذ یک لینک در یک سایت طراحی شده است.

سایت با لینک های ورودی بیشتر، روند ارجاع بهتری را خواهد داشت. به خودی خود، روند ارجاع زیاد مفید نیست زیرا کیفیت از کمیت ساختمان لینک بسیار مهم تر است.
با این حال، هنگامی که از روند ارجاع همراه با جریان اعتماد استفاده می کنید، شما را در شناسایی سایت هایی که هم قابل اعتماد و هم با نفوذ هستند، بسیار کمک می کند. اگر شما سایت هایی با روند اعتماد بالا را مورد هدف قرار دهید، پس از آن بر روی سایت هایی در آن گروه که دارای روند ارجاع بالایی هستند تمرکز می کنید.

کلمات کلیدی نام تجاری و متن anchor: متن anchor نیزدر هنگام ارزیابی کیفیت یک سایت مهم است.

هنگامی که شما در حال ایجاد لینک هستید باید از نام تجاری خود همراه با کلمات کلیدی دیگر استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر سایت شما reiv.com.au است، یک سایت آموزش املاک و مستغلات، شما می توانید از این تغییرات متن anchor برای ایجاد بک لینک استفاده کنید:

• reiv آموزش املاک و مستغلات
• ملکی reiv
• آموزش reiv برای مبتدیان

با رویکرد صحیح محتوای با کیفیت، دامنه مرتبط، روند اعتماد و متن anchor، شما از مزایای واقعی ترافیک و لینک به سایت خود لذت می برید. اما ساخت لینک همچنین در مورد افزایش قدرت و پتانسیل لینک های ورودی شما است. به همین دلیل است که ایجاد یک ساختار لینک دو لایه برای سایت شما ضروری است.

3. گام سوم: جستجوی کلمات کلیدی و هدف قرار دادن

استفاده از کلمات کلیدی نکته مهم در لینک دهی است.
moz با تمرکز بر کلمات کلیدی نتایج عالی بدست آورد. به طور خاص، کلمات کلیدی طولانی، 80 درصد ترافیک واقعی Moz را وقتی که با کلمات کلیدی محبوب مقایسه می شود، تشکیل می دهند:

کلمات کلیدی محبوب در مقابل جستجوی ترافیک طولانی

کلمات کلیدی تا چه حد با نیازهای پیش بینی شده مرتبط است؟ اگر می خواهید سایت خود را از طریق ساخت لینک قویتر کنید، نمی توانید از هزینه تحقیق کلمات کلیدی چشم پوشی کنید. پژوهش درمورد کلید واژه به شما در درک هدف کاربران کمک می کند.
اجازه دهید ببینیم که چگونه می توانید کلمات کلیدی مناسب برای تمرکز بر محتوای خود و جذب صاحبان کسب و کار کوچک که نیاز به کمک بازاریابی رسانه های اجتماعی دارند را پیدا کنید.

برای این کار از Google AdWords Keyword Planner استفاده کنید.

به حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی "جستجو برای کلمات کلیدی جدید و ایده های گروه تبلیغاتی" کلیک کنید.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

موضوع مورد نظر خود را بنویسید سپس کلید "دریافت ایده" را بزنید.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

سپس، بر روی " ایده کلمات کلیدی" برای دریافت لیست هدف کلیک کنید:

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

تصویر بالا کلمات کلیدی را که شما می توانید در محتوای خود استفاده کنید را نشان می دهد.

هرگز از کلمات کلیدی که خارج از موضوع و یا نامرتبط به پیام اصلی، محصولات و خدمات شما هستند، استفاده نکنید.

هدف قرار دادن جمعیت مصرف کننده: این یکی دیگر از عناصر ضروری مورد استفاده برای ساخت لینک است. هنگامی که شما مخاطبان خود را می شناسید (سن، جنس، تحصیلات، و غیره) افکار آنها را درک می کنید. بنابراین شما می توانید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها مفید باشد. که یک جزء کلیدی در ایجاد لینک های عالی است.
کتابخانه کلمبوس متروپولیتن دارای منابع مفید برای کمک به شناسایی مخاطبان شما است.

سایر ابزارهای ساخت لینک:

Quick Sprout
Open Link Profiler
Open Site Explorer

4. گام چهارم: چگونه لینک های سرمقاله دریافت کنید

به دست آوردن لینک سرمقاله از سایت های مرجع به سرعت استراتژی ساختمان لینک شما را بالا می برد. اما برای به دست آوردن این لینک ها، شما باید ارزش زیادی تقبل کنید. شما نمی توانید فقط چند مطلب قرار دهید و انتظار معجزه داشته باشید. آیا می دانید که بیش از 2 میلیون پست های وبلاگ به صورت روزانه منتشر می شوند؟
ساخت لینک می تواند استرس زا باشد، اما اگر بر روی ایجاد لینک با ارزش و محتوای قابل اشتراک تمرکز کنید، راحت خواهد بود. اگر به طور مداوم محتوای عالی ایجاد کنید، مردم به طور طبیعی به سایت شما (خود به خود) ارجاع، توصیه، اشتراک گذاری و لینک دهی می کنند.

برای دریافت ترافیک بالا باید کارهای زیر را انجام دهید:

• یافتن مطالب موفق
• به روز رسانی مداوم
• و در نهایت قوی ساختن محتوا

ایجاد یک کمپین محتوای سریع الانتشار: برای دریافت مزایای بیشتر از ساخت لینک شما باید محتوایی را منتشر کنید که مخاطبان برای اشتراک گذاری آن مشتاق باشند. زیرا مفید، ارزشمند و قابل قبول است. در مورد مطالبی که در گذشته به سرعت منتشر شده اند مطالعه کنید و از راه کار های آن ها استفاده کنید.
یکی از ابزاری که برای این منظور می توانید استفاده کنید، Open Site Explorer است.

فهرست - راه های ساده برای مفید تر ساختن محتوا:

• ایجاد عناوین قابل کلیک، مشخص و دارای منفعت.
• ایجاد پست های طولانی
• استفاده از نمودار، تصاویر با کیفیت برای بالا بردن امتیاز
• اجتناب از نظرات شخصی، و ارائه مطالعات، پژوهش های علمی و آزمایش به جای آن.
• لینک به وبلاگ مرتبط به منظور کسب ارزش بیشتر.
• پرسش عاطفی بپرسید.
• به کاربران قدرتمند، کارشناسان و وبلاگ نویسان محبوب اشاره کنید.

ارسال ایمیل تشکر

به دست آوردن لینک های معتمد از طریق کامنت:

لینک نظرات ممکن است زیاد از نظر سئو ارزش نداشته باشد، اما می توانند با عوامل کلیدی که از نظر گوگل ارزشمند است مرتبط باشد.

نتیجه گیری کلی:

در سال 2013، حدود 10 درصد از بهینه سازان موتورهای جستجو بیش از 50،000 $ در ساخت لینک سرمایه گذاری کردند، اما در سال 2014، 81 درصد بودجه ساخت لینک را کاهش دادند؟ چرا؟

حقیقت این است که سئو کاران در ساخت لینک مردد هستند. آنها از به روز رسانی بعدی گوگل می ترسند.

ساخت لینک یک استراتژی موثر برای بهبود رتبه بندی گوگل، حتی قبل از اولین به روز رسانی پاندا بوده است.

نوشته شده توسط Neil Patel

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
آموزش سئو مقدماتی
مقاله تاثیر سرعت بارگزاری وب پیج در سئو
مقاله افزایش سرعت وب سایت
مقاله نکات آموزش سئو
مقاله نحوه ثبت سایت در موتورهای جستجو
مقاله پیج رنک گوگل (Google PageRank) چیست؟
مقاله روش آشنا کردن مشتری با سئو
مقاله تکنیک های آسان و بدون هزینه سئو
مقاله چگونه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشیم
مقاله لیست سیاه موتورهای جستجوگر
مقاله دلایل مهم بودن بهینه سازی سایت
مقاله بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت
مقاله راه های افزایش رتبه Author Rank
مقاله آیا ترافیک وب سایت در موفقیت وب سایت موثر است؟
مقاله اشتباهات رایج در بهینه سازی وب سایت
مقاله سرانجام پیج رنک گوگل
مقاله نگاه گوگل به تعداد صفحات سایت
مقاله "واکنش دستی" در گوگل وبمستر چیست؟
مقاله تاثیر محتوای تکراری بر سئو
مقاله چه لینک هایی از نظر گوگل غیر واقعی هستند؟
مقاله عدم دسترسی گوگل به سایت
مقاله الکسا، سئو و تولبار اختصاصی
مقاله حدود یکسال گذشت؛ تولبار پیج رنک به کجا رسید؟
مقاله کدام را انتخاب کنیم: سئو یا طراحی و بهینه سازی؟
مقاله نحوۀ جلوگیری از کپی تصاویر و مطالب سایت
مقاله انقلاب شبکه های اجتماعی
مقاله مراحل انتخاب کلمات کلیدی
مقاله چرا تنها داشتن گفتگوی مستقیم در سایتها کافی نیست؟
مقاله چرا وجود وبلاگ برای سایت مفید است؟
مقاله وبلاگ با بلاگفا فرق می کند
مقاله چگونه سایت خود را پر بازدید کنیم؟
مقاله چگونه بر چالش های پیش رو در وبلاگ نویسی غلبه کنیم؟
مقاله چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟
مقاله توجه گوگل به محتوای تازه
مقاله نکاتی برای سئوی صفحات بی پایان
مقاله روند تغییرات سئو در سال 2015
مقاله چگونه متوجه شویم چه کسی برای اولین بار مقاله ای را در اینترنت منتشر کرده است و کدام منبع اصلیست؟
مقاله تغییر در جایگاه رتبه در نتایج جستجوی گوگل
مقاله استفاده از https باعث بهبود رنکینگ سایت می شود
مقاله بهینه سازی سایت های چند زبانه
مقاله هاست ایران بهتر است یا هاست خارج از ایران؟
مقاله پاپ آپ چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
مقاله آیا هر چه میزان بازدیدکننده از سایت بیشتر باشد گوگل رتبه ی بالاتری به سایت میدهد؟
مقاله چه کلمات کلیدی نیاز به سئو ندارند؟
مقاله تاثیر قدمت دامنه بر نتایج جستجو
مقاله Bold کردن کلمات کلیدی و تاثیر آن بر سئو
مقاله چگونه تگ گذاری کنیم؟
مقاله کلمات کلیدی و تاثیر آن سئو
مقاله چند سایت پربازدید که میتوانیم از آن ها بک لینک رایگان بگیریم
مقاله سئو داخلی سایت یا On Page Seo
مقاله راه های بهبود رتبه بندی سایت (Rank) در موتور جستجوی گوگل
مقاله اصطلاحات سئو
مقاله تاثیر وایبر بر بازاریابی و سئو
مقاله سئو چیست ؟
مقاله نقش robots.txt در سئو
مقاله سئو در طراحی سایت
مقاله روش های ساده انجام سئو
مقاله سئو در گذر زمان
مقاله مقدمه ای از سئو برای مبتدیان
مقاله صنعت سئو
آموزش سئو پیشرفته
مقاله اهمیت کلمات کلیدی در سئو
مقاله رتبه الکسا (Alexa Rank) چیست؟
مقاله لینک های nofollow و dofollow
مقاله قفل کردن www در آدرس url دومین
مقاله روش های ارتقا رنکینگ سایت
مقاله خطر سئوی زیاد برای سایت
مقاله افزایش رتبه سایت در الکسا چگونه است ؟
مقاله نکاتی برای پیشگیری از ایجاد اشتباه در بهینه سازی سایت
مقاله بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است؟
مقاله روش های جلوگیری از کاهش رتبه سایت
مقاله Anchor Text در بهینه سازی سایت چه نقشی دارد
مقاله نکات قبل از ایجاد شبکه های اجتماعی
مقاله SMO چیست؟
مقاله نحوه عملکرد الگوریتم های گوگل
مقاله الگوریتم گوگل در نحوۀ ارائۀ موتور جستجو
مقاله اهمیت توضیحات متا در بهینه سازی سایت
مقاله خطای 404 از نگاهی دیگر
مقاله راهکارهایی برای بهینه سازی و سئوی سایت برای موبایل
مقاله چگونه از کپی شدن مطالبمان با کمک گوگل جلوگیری کنیم؟
مقاله وبمستر تولز به زبان ساده
مقاله فایل robots.txt چیست و چگونه عمل می کند؟
مقاله Captcha چیست؟
مقاله بخش Removal URL چیست و چه کاربردی دارد؟
مقاله همه آنچه که برای آنالیز آنلاین سئو نیاز داریم
مقاله چک لیست اصولی سئو: 4 مرحله برای بهینه سازی وبسایت
مقاله 10 وبسایتی که واکنشگرا نیستند (و احتمالا باید باشند!)
مقاله 10 راهکار مفید و مورد استفاده در گوگل آنالیتیکس
مقاله مراحل پیشرفت در کلمات کلیدی
مقاله شارپ وان چیست؟ چگونه شارپ وان شویم؟
مقاله آیا تحلیل سایت لازم است؟
مقاله نویسنده مهمان یا اسپمر پنهان؟
مقاله Exact Match Domain چیست؟
مقاله پینگ بک
مقاله تکنیک های سئو سیاه : کلوکینگ
مقاله رابطه سئو و AJAX
مقاله مهمترین روش های سئو سیاه که هرگز نباید استفاده کرد
مقاله CTR چیست؟ و چه تاثیری بر سئو دارد؟
مقاله تاثیر تغییر آدرس URL بر سئو
مقاله بهینه سازی فایل های CSS
مقاله تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟
مقاله سیاست های جدید لینک بیلدینگ
مقاله استفاده از iframe و تاثیر آن بر سئو
مقاله کلیک بر روی لینک و تاثیر آن بر سئو
مقاله تولید محتوا برای سایت های ریسپانسیو
مقاله اهمیت دیتابیس در سئو
مقاله کلمات کلیدی مخفی چیست؟
مقاله سئو در وب سایت های واکنش گرا
مقاله نکات سئو برای جذب ترافیک بیشتر سایت
مقاله ارتباط وب سایت های فلش با سئو
مقاله الگوریتم کبوتر گوگل
مقاله قوانین طلایی سئو محتوا شاه است
مقاله چگونه SEO و SEM برای ارائه نتایج با یکدیگر همکاری می کنند!
مقاله چرا محتوا برای سئو "شاه" است؟
مقاله آیا کلمات کلیدی و متا تگ ها هنوز مهم هستند؟
مقاله فاکتور های نوین در مدیریت محتوا
مقاله چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم
مقاله چگونه از بهینه سازی بیش از حد سایت خود جلوگیری کنیم
مقاله تعداد زیادی لینک بدون بازدید به رتبه بندی گوگل سایت شما آسیب نخواهد زد !
مقاله نرخ خروج و جهش سایت خود را کاهش دهید
مقاله بازدید مصنوعی و تاثیر آن بر رتبه بندیی سایت شما
مقاله سن وب سایت
مقاله 11 روش برتر برای ساخت URL به منظور بهبود سئو
مقاله چگونه فیلتر گوگل را در هنگام جستجو حذف کنیم
مقاله حذف فیلتر "سطح خواندن" گوگل
مقاله گوگل سایت های ناسازگار با تلفن همراه را مجازات می کند
مقاله راهنمای سئو 2015
مقاله چگونه از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های ویکی بک لینک دریافت کنیم؟
مقاله جوانب مثبت و منفی صفحات اسپلش
مقاله الگوریتم دزدان دریایی گوگل (Google’ Pirate) چه تغییراتی کرده است؟
مقاله الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل و ارتباط آن با سئو
مقاله بینگ در حال راه اندازی الگوریتم mobile-friendly
مقاله چگونه یک محتوای مناسب برای سئو بنویسیم
مقاله مقایسه سئو و ppc
مقاله به روز رسانی گوگل فاکتور جدید رتبه بندی Trustworthiness
مقاله سئو برای وب سایت های پارالاکس
مقاله بهینه سازی وب سایت های تک صفحه ای
مقاله سئو در یوتیوب
مقاله بهینه سازی موتورهای جستجو برای Yandex
مقاله به روز رسانی گراف دانش گوگل (Knowledge Graph) برای پروفایل رویدادها و رسانه های اجتماعی
مقاله HTTPS یکی از فاکتورهای رتبه بندی سئو است
مقاله گزارش جدید سئو در Google Webmaster Tools: تجزیه و تحلیل جستجو
مقاله بهینه سازی ترافیک حاصل از شبکه های اجتماعی
مقاله تاثیر گوگل پلاس بر سئو
مقاله گوگل برای داده های واقعی عمومی، منبع ارائه نمی دهد
مقاله 11 ابزار رایگان سئو برای بهبود موقعیت رتبه بندی سایت شما
مقاله دامنه های سطح بالای جدید چگونه بر رتبه بندی سئو سایت شما اثر می گذارند؟
مقاله نمایه سازی برنامه موبایل گوگل (Google Mobile App)
مقاله مطالعه بر روی ترافیک موتورهای جستجو
مقاله سئو عالی = بازدید بالا
مقاله علائم نشانه گذاری: فاکتور جدید رتبه بندی
مقاله اشتباهات رایج در شبکه های اجتماعی و راه های رفع آن
مقاله مقایسه سئو کلاه سیاه و کلاه سفید
مقاله چرا سئو باید در قلب هر استراتژی بازاریابی حضور داشته باشد؟
مقاله چه تگ هایی برای سئو مفید هستند؟
مقاله سئو و UX در طراحی سایت
مقاله 6 قانون سئو در سال 2016
مقاله تاثیر کلمه کلیدی بر سئو در سال 2016
مقاله ترفندهای ساده برای بهبود سئو در سال 2016
مقاله چگونه از ویکی‌ پدیا بک لینک بگیریم؟
مقاله 10 تله برای اجتناب در سئو سال 2016
مقاله تغییرات گوگل در سئو سایت شما موثر است
مقاله اهمیت سئو در طراحی سایت
مقاله عوامل تاثیرگذار بر رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای جستجوگر
مقاله کمپین لینک سازی چیست
مقاله اشتباهات رایج در انتخاب عنوان مناسب برای سایت
مقاله بهینه سازی عناوین وب سایت
مقاله بونس ریت یا Bounce Rate
مقاله راهنمای گام به گام لینک سازی ( قسمت اول )
مقاله راهنمای گام به گام لینک سازی (قسمت دوم)
مقاله تاثیر لینک سازی بر سودآوری کسب و کار
مقاله معیارهای لینک سازی
مقاله ترفند های لینک سازی
مقاله عوامل موثر بر زمان تاثیر گذاری لینک سازی بر رتبه بندی
مقاله روش های ساده برای لینک سازی هدفمند
مقاله افزایش ترافیک وب سایت بدون لینک سازی
مقاله 5 اشتباه سئو که افراد باهوش مرتکب می شوند
مقاله 5 دلیل برای اینکه محتوای شما بک لینک نمی گیرد
مقاله ترفندهایی برای سئو قدرتمند
مقاله تاثیر نظرات بر سئو سایت
مقاله محتوا در سئو
مقاله نکاتی در مورد محتوا در سئو
مقاله اینفوگرافیک تاثیر سئو بر کسب و کار
مقاله اینفوگرافیک تاثیر شبکه اجتماعی بر سئو
مقاله روش های سئو سایت به صورت حرفه ای
مقاله ده نکته ی مهم سئو
مقاله قیمت سئو
مقاله چک لیست سئو
مقاله سئو کلاه خاکستری
مقاله ویژگی های سئو کار حرفه ای
مقاله سئو در سال 2017
مقاله سئو off page و تاثیر آن بر موفقیت طراحی سایت
مقاله نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ
مقاله متا تگ های موثر در سئو
مقاله تغییرات سئو در فوریه سال 2017
مقاله راهنمای کامل سئو داخلی
مقاله چهار نکته مهم در سئو برای کسب و کارها
مقاله سئو مناسبتی
مقاله سئو تضمینی : شعار یا واقعیت
مقاله سئو در نقشه ی گوگل
مقاله سئو در طراحی فروشگاه اینترنتی
مقاله 4 نکته اساسی سئو 2017