بیشترین سایت های به اشتراک گذاشته شده در وب

10 / 10
از 1 کاربر

بیشترین سایت های به اشتراک گذاشته شده در وب (ماه می 2015)

ما بیش از 10 میلیون مقاله طراحی سایت که توسط محبوب ترین سایت ها در وب در ماه می منتشر شد را، به منظور پیدا کردن سایت هایی که بالاترین میانگین به اشتراک گذاری به ازای هر پست را دارند، مورد تجزیه تحلیل قرار دادیم.

اما کدام سایت ها به طور معمول بیشترین به اشتراک گذاری به ازای هر پست را دارند؟ 
به نظر ما یافتن این موضوع جالب بود. بنابراین تمام پست های منتشر شده توسط 2000 سایت پر رفت آمد در اینترنت، در ماه می را تجزیه تحلیل کردیم. که برابر بود با بیش از 10 میلیون مقاله، فیلم و تصویر که فقط در یک ماه منتشر شده بود. نتیجه ای که به دست آوردیم از این قرار است.

ناشران ارشد که دارای بیشترین پست های به اشتراک گذاشته شده هستند. 

اجازه دهید با بزرگترین و شناخته شده ترین ناشران شروع کنیم. 

به منظور حذف ناشران کوچکتر و سایت های دیگر، ما ناشران ارشد را که بیش از 7000 مقاله در طول ماه می منتشر کردند رابه عنوان افرادی که در رتبه های بالا از این 2000 سایت بودند طبقه بندی کردیم :

بیشترین سایت های به اشتراک گذاشته شده در وب

در نمودار بالا کاملا مشخص است که BuzzFeed، تا زمانی که به طور مداوم پست های زیادی را به اشتراک می گذارد، در صدر قرار دارد. با متوسط 5517 اشتراک به ازای هر پست، تقریبا دارای 3X اشتراک بیشتر نسبت به نفر دوم، Huffington Post است. 
ما 7236 مقاله منتشر شده توسط BuzzFeed در ماه می را، با 13k مقاله به اشتراک گذارده شده توسط گاردین، 15K توسط Huffington Post و 32K از بی بی سی، مقایسه کردیم. 

به جز BuzzFeed، بقیه این گروه، بسیار متراکم تر بودند. به طور معمول ناشران ارشد بین 1000-2000 اشتراک به ازای هر پست داشتند.

بیشترین سایت های به اشتراک گذاشته شده به طور کلی:

اگر موانع ورود را کم کنیم، نمودار چه شکلی خواهد شد؟ تا زمانی که ما به میانگین اشتراک گذاری ها به ازای هر پست نگاه می کنیم، هنوز به چند آستان تا زمان توقف سایت ها با یک رتبه بندی پست ویروسی، نیاز داریم. در شکل زیر نمای نمودار را در صورت کاهش مقالات به 100+ مقاله منتشر شده در ماه می نشان می دهد:

بیشترین سایت های به اشتراک گذاشته شده در وب

نمودار در اینجا بسیار متفاوت است. تا زمانی که سطح ورود فقط 100 مقاله بود، طیف وسیعی از ناشران کوچک وارد شدند و ناشران ارشد از رده خارج شدند. به طور متوسط آنها فقط 463 مقاله در ماه می منتشر کرده بودند. پس این کاملا بعید است که ناشران کوچکتر بتوانند این عدد را حفظ کنند، در صورتی که شروع کنند به انتشار محتوایی به اندازه ناشران ارشد که در همین دوره زمانی به طور میانگین 13432 مقاله را منتشر می کنند.

با این وجود، IFLscience مقدار عظیمی، به طور متوسط 22557 اشتراک به ازای هر پست در بیش از 450 مقاله به دست آورد.نفر دوم نیز بسیار نزدیک تر است. Bored Panda، سایتی که اجازه دانلود محتوا به هر شخصی را می دهد، در رتبه دوم با 19825 اشتراک است و همچنین عملکرد دیزنی فوق العاده خوب است.

اهمیت فیسبوک:

برای هر دو نمودار فوق، فیس بوک به طور کامل شبکه های دیگر را تحت الشعاع قرار داده است. در واقع اگر براساس متوسط اشتراک گذاری ها و لایک های فیس بوک به جای کل اشتراک گذاری ها (توییتر، فیس بوک، LinkedIn و، پینترست و + Google) این طبقه بندی را انجام دهیم، وضعیت باقی مانده تقریبا یکسان خواهد بود. 

این ممکن است خیلی تعجب آور نباشد. برای شروع، فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی است. و منصفانه است که بگوییم که صفحات فیسبوک برخی از سایت های بالا از خود وب سایت آنها بیشتر شناخته شده هستند. 

به عنوان مثال، IFLscience واقعا یک ناشر بزرگ و یا نام تجاری نیست، با این حال صفحه فیس بوک آن دارای تعداد باور نکردنی بیش از 20 میلیون لایک است. دو برابر ترکیب BuzzFeed و Huffington Post. بنابراین کاملا واضح است که محتوا و سبک آنها در فیس بوک طنین انداز است.

صفحه فیسبوک

تعداد لایک های صفحه

facebook.com/Disney

46 میلیون+

facebook.com/IFeakingLoveScience

20 میلیون+

facebook.com/LADbible

10 میلیون +

facebook.com/BuzzFeed

5 میلیون +

facebook.com/HuffingtonPost

5 میلیون +

نکات کلیدی

اندازه فیس بوک و پتانسیل داشتن ترافیک عظیم به معنای رد این موضوع است "که استفاده از فیسبوک ایده بدی است". یک صفحه فیس بوک محبوب می تواند مقدار زیادی ترافیک و اشتراک در بر داشته باشد. در واقع با توجه به تجزیه و تحلیل زیر، معمولا شبکه های دیگر برای مارک ها و سوله خاص از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

بیشترین برندهای به اشتراک گذاشته شده

آنچه به منزله " نام تجاری" در این متن آمده است کاملا ذهنی است و تدوین این لیست به برخی از فیلترینگ های کتابچه راهنمای کاربر نیاز دارد. ما می خواستیم ناشران بزرگ را حذف کنیم و به جای آن به مارک هایی که به طور فعال درگیر بازاریابی محتوا برای کسب و کار خود هستند، تمرکز کنیم.

ویژگی ها:

1. سایت ها باید کمتر از 500 و بیشتر از 50 مقاله در طول ماه می منتشر کرده باشند.
2. محتوای به اشتراک گذاشته باید حتما سر مقاله داشته باشد. که یک قطعه وبلاگ / اخبار است و نه صفحات تجارت الکترونیکی محصول و یا پیشنهاد.
3. قوانین مشابه برای رسیدن به 2000 رتبه برتر در الکسا و انتشار بیشتر به زبان انگلیسی.

بیشترین سایت های به اشتراک گذاشته شده در وب

MyFitnessPal یک وبلاگ بهداشت و تناسب اندام عالی دارد که آن را به موقعیت اول، با حدود 200 مقاله به اشتراک گذاشته رسانده است. و مشابه وب سایت های به اشتراک گذاشته شده بالا، آنها نیز یک صفحه فیس بوک بسیار محبوب دارند که بدون شک به کسب اشتراک کمک می کند (- 1.2 میلیون لایک facebook.com/myfitnesspal).

نکات کلیدی

بسیاری از سایت های برجسته در طول ماه می 1-2 قطعه مقاوم محتوا داشتند. این محتوا هستند که، به طور معمول بیش از یک قطعه به اشتراک گذاشته می شوند. این موضوع مخصوصا در مورد Glassdoor صدق می کند، جایی که بالاترین پست آنها بیش از 40K اشتراک دارد در صورتی که اشتراک بقیه سایت ها کمتر از 1000 است. این پست را در سایت خود شناسایی کنید و دلایلی را که ممکن است در نظر هر فرد محبوب تر باشد را تجزیه و تحلیل کنید. به این ترتیب شما زمان بیشتری را صرف کار بر روی محتوایی که واقعا تاثیرگذار است، می کنید.

بیشترین سایت های به اشتراک گذاشته شده در توییتر

کدام سایت ها در توییتر در طول ماه می عملکرد بهتری داشته اند؟

بیشترین سایت های به اشتراک گذاشته شده در وب

همانطور که بیان کردیم اکثریت قریب به اتفاق اشتراک گذاری سایت های اجتماعی در فیس بوک ایجاد می شود، بنابراین در صورتی که فقط از اشتراک گذاری های روی توییتر استفاده کنیم مشاهده 10صفحه برتر جالب به نظر می رسد. این بسیار روشن است که نشریات تکنولوژی در اینجا نقش دارند.

روش شناسی

ما ابتدا با گیرنده لیست 1میلیون سایت برتر در الکسا شروع کردیم. رتبه ترافیک آنها تعدلد بازدید هر سایت در وب را تخمین می زند، بنابراین یک راه سریع برای حذف بسیاری از سایت های کم ارزش است که به طور معمول زیاد به اشتراک گذاشته نمی شوند، اما برای بررسی زمان می برند.

پس از آن ما فقط 2000 سایت برتر را بررسی کردیم و از داده های BuzzSumo برای محاسبه تعداد میانگین اشتراک گذاری ها به ازای هر پست در تمام شبکه ها در طول ماه می استفاده کردیم.

بسیاری از سایت های برجسته بالا دارای یک رتبه الکسا خوب زیر 1000 بودند. در نهایت ما می خواستیم برای مقایسه عادلانه تر فقط بر روی سایت های انگلیسی تمرکز کنیم، بنابراین سایت هایی را که زبان اصلی آنها انگلیسی نبود را حذف کردیم.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله طراحی سایت متعلق به شرکت طراحی سایت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد. 

نوشته شده توسط: James Blackwell

ارسال نظر و نظرات ثبت شده