آنالیز سایت املاک 584

10 / 10
از 1 کاربر

تحلیل سایت amlak584.ir

حوزه فعالیت:

یک سایت بانک اطلاعاتی املاک است که دارای امکاناتی چون عضو شدن در آژانس های املاکی و ایجاد یک صفحه ی اختصاصی برای آن آژانس ها.

Administrator\files\UploadFile\amlak 584.png

سئو سایت املاک 584:

این سایت دارای مشکلاتی مانند : تعریف نشدن طول و عرض تصویر، وجود کد اسکریپت های اظافی که بر سرعت و چگالی سایت اثر منفی میگذارد، طراح و وبمستر سایت به جای آنکه تصاویر را به اندازه مطلوب بهینه سازی کند سایت را را به گونه ای طراحی کرده است که تصاویر بعد از بارگزاری به صورت خودکار تغییر کند، سایت دارای شلختگی مطالب می باشد و در آخر باید به عدم استفاده از متا تگ ها در صفحات سایت اشاره کرد.

Google Rank:

این سایت دارای رنکینگ پایینی نیز می باشد. رتبه رنکینگ سایت املاک 584، 2 می باشد.

گرافیک و طراحی سایت :

اولین ایرادی در طراحی سایت املاک 584 به چشم می خورد گرافیک نامطبوع سایت است  که استفاده از فونت نا مناسب آن را بیشتر به چشم میاورد.تمامی تصاویر بنر ها و کادر های اطلاعاتی نیز از وضعیت بدی برخوردار هستند و به خوبی طراحی نشده اند.

این سایت به علت شلختگی در قسمت های  جدیدترین ملک های ثبت شده، یکجا قرار گرفتن مبلغ و عنوان ملک و .... برای کاربر جذابیت چندانی ندارد.

یک از اصول طراحی وب سایت این است که حداقل رنگ فونت منو با رنگ زمینه متفاوت و خوانا باشد که این سایت این موضوع را اصلا رعایت نکرده است و سایت دارای یک طراحی مبتدی و غیر حرفه ای میباشد.

از سوی دیگر نام این سایت به علت وجود عدد در دامنه برای برند سازی مناسب نمی باشد چرا که اعداد به سختی در یاد کاربران می ماند. 

ارسال نظر و نظرات ثبت شده